Gjest Bella_ Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 (endret) Etter at man har fått ønsket farge.Hvor ofte bør man ta sol for å holde fargen??Holder det med en gang i uka? Endret 6. november 2010 av Bella_
Gjest Heidila Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 det sies en gang i uken ja ,men jeg ville anbefalt å ikke ta sol,fordi det er veldig skadelig for huden.Bla tørker ut huden og irriterer talgkjertlene slik at talgproduksjonen blir økt. Huden blir fortere gammel også :S Jeg ville heller brukt en selvbruningsspray til special events
Gjest Bella_ Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 (endret) det sies en gang i uken ja ,men jeg ville anbefalt å ikke ta sol,fordi det er veldig skadelig for huden.Bla tørker ut huden og irriterer talgkjertlene slik at talgproduksjonen blir økt. Huden blir fortere gammel også :S Jeg ville heller brukt en selvbruningsspray til special events ja jeg vet det:)Men jeg er så lei av å være blek og disse selvbruningkremene er utrolig irriterende.Da de fleste stinker og umulig å få jevnt på hender og føtter...Jeg bruker veldig høy faktor selv i solarium og har ingen planer om å ta det ofte. Endret 6. november 2010 av Bella_
Gjest Heidila Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 husk å smør dg godt med en god bodylotion etterpå iallefall,siden solarium tørker huden :D
Daniel84 Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 husk å smør dg godt med en god bodylotion etterpå iallefall,siden solarium tørker huden :D Hudpleie spesialisten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå