AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Hei. Jeg er 25 år, singel og har et problem... Jeg har en grei jobb som er både sosial og har fri hver helg. I ukedagene så har jeg god kontakt med jevnaldrende kollegaer og ser på meg selv som morsom og høflig og en god venn. Men når helga kommer så har jeg ingenting å foreta meg, blir sjeldent invitert på fest og tør ikke gå på byen alene. Når jeg prøver å få i gang noe action med mine få og slappe venner blir det bare film og grandis. Jeg føler jeg visner litt inni meg hver helg som går når jeg ikke gjør noe sosialt. Jeg vil ut å møte nye folk, mest av alt finne ei søt jente å bli sammen med (men det er en annen historie). Problemet er da hvordan kan jeg treffe nye beskjentskaper og evt bli invitert på fest?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Hei. Jeg er 25 år, singel og har et problem... Jeg har en grei jobb som er både sosial og har fri hver helg. I ukedagene så har jeg god kontakt med jevnaldrende kollegaer og ser på meg selv som morsom og høflig og en god venn. Men når helga kommer så har jeg ingenting å foreta meg, blir sjeldent invitert på fest og tør ikke gå på byen alene. Når jeg prøver å få i gang noe action med mine få og slappe venner blir det bare film og grandis. Jeg føler jeg visner litt inni meg hver helg som går når jeg ikke gjør noe sosialt. Jeg vil ut å møte nye folk, mest av alt finne ei søt jente å bli sammen med (men det er en annen historie). Problemet er da hvordan kan jeg treffe nye beskjentskaper og evt bli invitert på fest? Kanskje du kan prøve å være skikkelig tøff og rett og slett invitere til en fest/vorspiel selv? Du kan invitere kollegaene dine og også prøve å få med vennene.
Gjest heymyfriends.com Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Man kan skrive kontaktannonser og publisere dem på flere nettsted for å finne venner, synes jeg
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Man kan skrive kontaktannonser og publisere dem på flere nettsted for å finne venner, synes jeg Yes! Prøv Match. Eller møteplassen. Jeg fikk noen nye bekjentskaper der. Kan være verdt forsøket. Men du må nok ta initiativ selv for at det skal skje noe..
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 TT her Ja jeg har tenkt tanken på å lage en profil på en av de sidene. Nå ble jeg ikke ensom i kveld, da. Traff på en ei jeg kjenner på butikken og foreslo å se alle ringenes herre filmene (vi har snakket om det for lenge siden). Det jeg tror er at jeg virker utilgjengelig og opptatt i andres øyne. Jeg er litt redd for å bli stemplet som desperat, og derfor trekker meg unna i situasjoner der jeg kan bli uglesett og sett ned på... Men som sagt så er det en god ide å lage en nettprofil
Gjest Nanette Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Er i samme båt. I helgene er "alle" opptatt med å ha kvalitetstid med familie og mannen så sitter en der da.
Gjest Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 (endret) Føler litt det samme selv. Lørdager har jeg en god fin rutine da dagen er litt zen-aktig; ikke pc, knapt noe mobil og jeg bare koser meg med film og hjemmelagd pizza. Når søndagene kommer, derimot, føler jeg meg rett og slett ensom. Vennene mine bor litt langt unna og familien ønsker jeg ikke å være med for ofte. Endret 7. november 2010 av sunglasses
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå