Gjest Cipheria Skrevet 8. november 2010 #41 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er ikke glad i vennene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 8. november 2010 #42 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er glad i vennene mine, men jeg sier det nær sagt aldri til dem. Det er ikke det man trenger å si, de vet at de betyr mye for meg. Det viser man gjennom hva man gjør for hverandre og at man kan vie oppmerksomhet til både små og store ting. Ganske enig i det du skriver her. Man bør heller vise at man er glad i noen gjennom det man gjør, men personlig syns jeg det er koselig å høre det en gang i blant også.. En balanse av begge deler er vel det idealet :D - Y Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 8. november 2010 Nei si det du. Særlig i min alders gruppe er det jo kjempepopulær å si "jeg ELSKER deg!!!" til venner og venninner. Så hvis dama mi sier "jeg er glad i deg" eller "jeg elsker deg" til meg, så hva betyr det egentlig? :klø: Tror jeg hadde blitt litt sånn "eh..javel? jeg er som venninna di da eller? Bare at vi to har sex? " Herregud, da virker det faktisk som at den amerikansk/britiske overfladiske måten å prate på er på vei inn hos sauene i Norge. Huff!!! Men Steinar! Skal vi ta en øl? Vi er for første gang ENIGE! Føles det bra? Det må feires! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #44 Del Skrevet 8. november 2010 Ganske enig i det du skriver her. Man bør heller vise at man er glad i noen gjennom det man gjør, men personlig syns jeg det er koselig å høre det en gang i blant også.. En balanse av begge deler er vel det idealet :D - Y Enig i at det er godt å høre sånt, men jeg er forsiktig med å si sånt, fordi det rett og slett mister sin betydning fort hvis man sier det hele tiden. Så når jeg faktisk sier at jeg er glad i noen, så er jeg det til gangs, og det håper jeg de setter pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 8. november 2010 #45 Del Skrevet 8. november 2010 Det er jo åpenbart at man har mannefølelser og kvinnefølelser, kvinner føler mer, mens menn er mer praktiske og bruker ikke så mye tid til slikt kliss. Menn setter pris på hverandre og utdeler håndtrykk, mens kvinner klemmer hverandre og sier de er glade i hverandre. Sånn har det alltid vært og sånn kommer det alltid til å være. Menn som har følelser for andre menn på andre måter enn for f.eks bilen sin er homoer, det vet ALLE (ihvertfall de som aldri har snakket med andre kvinner enn mammaen sin)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 8. november 2010 #46 Del Skrevet 8. november 2010 Det er jo åpenbart at man har mannefølelser og kvinnefølelser, kvinner føler mer, mens menn er mer praktiske og bruker ikke så mye tid til slikt kliss. Menn setter pris på hverandre og utdeler håndtrykk, mens kvinner klemmer hverandre og sier de er glade i hverandre. Sånn har det alltid vært og sånn kommer det alltid til å være. Menn som har følelser for andre menn på andre måter enn for f.eks bilen sin er homoer, det vet ALLE (ihvertfall de som aldri har snakket med andre kvinner enn mammaen sin)! Eller så klemmer de hverandre så karslig med klapp på ryggen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 8. november 2010 #47 Del Skrevet 8. november 2010 Eller så klemmer de hverandre så karslig med klapp på ryggen!!! Det er viktig at rumpene støter fra hverandre slik at det ikke er kontakt mellom klærne i området som skjuler penis og pung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 8. november 2010 #48 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, det var dette jeg tenkte på. Jeg tror altså at de fleste mannfolk legger mer i uttrykket "glad i" enn det mange kvinner gjør. Og da vil det selvfølgelig fort bli misforståelser. Hva kvinner typisk sier til noen de er romantisk "glad i" skulle jo vært interessant å visst. Romantisk glad i? Da sier man at man er forelsket i eller at man elsker. Sier man til en mann at man er "glad i" ham så er det ikke den store romantiske kjærligheten - da vil nok forholdet bare bli veldig vennskaplig... Tror nok at menn legger mer i uttrykket "glad i" enn hva vi kvinner gjør. Og du kan vel forstå at en jente blir skuffet om hun sier "jeg elsker deg" og får "jeg er glad i deg" tilbake? Da føler man ikke akkurat at følelsene blir gjengjeldt. Man kan være glad i broren sin, venninna si osv. Og kanskje også en kjæreste, men da er der ikke den store kjærligheten. Jeg sier at jeg er glad i vennene mine om det er noe spesielt. Om jeg har fått spesiell hjelp eller støtte og vil uttrykke at vedkommende betyr noe for meg! Også er det jo de som har fått for mye å drikke og da har veldig lett for å si at de er glad i ALLE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 8. november 2010 #49 Del Skrevet 8. november 2010 Det er viktig at rumpene støter fra hverandre slik at det ikke er kontakt mellom klærne i området som skjuler penis og pung! Ja! Og at kinnene ikke treffer hverandre! Hodet er liksom bøyd til siden og over skuldren til den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 8. november 2010 #50 Del Skrevet 8. november 2010 Ja! Og at kinnene ikke treffer hverandre! Hodet er liksom bøyd til siden og over skuldren til den andre. Yup, det er utrolig viktig at hud ikke berører hud! Er det ikke også et minimun antall sekunder det er tillatt å være nær hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest youlookslashy Skrevet 8. november 2010 #51 Del Skrevet 8. november 2010 joda, kan si det når det er helt stille også.. men det har vel noe med at vi er veldig åpne om hvordan vi føler for hverandre vennskapsmessig. F.eks vi sitter på bussen og begge to holder på med sitt, kan den ene plutselig si "jeg er glad i deg, jeg" og fortsette med det de dreiv med. funker igrunn fint. selvfølgelig noen er det unaturlig med selvom du vet at du er glad i de, og de er glade i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 8. november 2010 Romantisk glad i? Da sier man at man er forelsket i eller at man elsker. Sier man til en mann at man er "glad i" ham så er det ikke den store romantiske kjærligheten - da vil nok forholdet bare bli veldig vennskaplig... Tror nok at menn legger mer i uttrykket "glad i" enn hva vi kvinner gjør. Og du kan vel forstå at en jente blir skuffet om hun sier "jeg elsker deg" og får "jeg er glad i deg" tilbake? Da føler man ikke akkurat at følelsene blir gjengjeldt. Man kan være glad i broren sin, venninna si osv. Og kanskje også en kjæreste, men da er der ikke den store kjærligheten. Jeg sier at jeg er glad i vennene mine om det er noe spesielt. Om jeg har fått spesiell hjelp eller støtte og vil uttrykke at vedkommende betyr noe for meg! Også er det jo de som har fått for mye å drikke og da har veldig lett for å si at de er glad i ALLE. Ja, jeg må bare innrømme at det å si "elsker" sitter veldig langt inne for meg. Da skal det være på livstid - minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 8. november 2010 Ja! Og at kinnene ikke treffer hverandre! Hodet er liksom bøyd til siden og over skuldren til den andre. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor mannfolk skal klemme hverandre i det hele tatt! :klø: Vi klemmer damemennesker - that's it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #54 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, jeg må bare innrømme at det å si "elsker" sitter veldig langt inne for meg. Da skal det være på livstid - minst NÅR DU FØLER DET SÅ VIL DU SI DET. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 8. november 2010 #55 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, jeg må bare innrømme at det å si "elsker" sitter veldig langt inne for meg. Da skal det være på livstid - minst Fordi du synes det er flaut/unaturlig å si det - eller fordi du aldri har opplevd en kjærlighet til noen som har gjort at det er naturlig å si det? Jeg tror kanskje man må oppleve den kjærligheten før man fatter den virkelige forskjellen på "glad i" og "elsker deg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #56 Del Skrevet 8. november 2010 NÅR DU FØLER DET SÅ VIL DU SI DET. Fordi du synes det er flaut/unaturlig å si det - eller fordi du aldri har opplevd en kjærlighet til noen som har gjort at det er naturlig å si det? Jeg tror kanskje man må oppleve den kjærligheten før man fatter den virkelige forskjellen på "glad i" og "elsker deg". Ja, jeg har nok ikke helt følt for å si det (ennå). Selv om jeg har sagt det. Men man må være to for å danse tango! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #57 Del Skrevet 8. november 2010 Det er jo åpenbart at man har mannefølelser og kvinnefølelser, kvinner føler mer, mens menn er mer praktiske og bruker ikke så mye tid til slikt kliss. Menn setter pris på hverandre og utdeler håndtrykk, mens kvinner klemmer hverandre og sier de er glade i hverandre. Sånn har det alltid vært og sånn kommer det alltid til å være. Menn som har følelser for andre menn på andre måter enn for f.eks bilen sin er homoer, det vet ALLE (ihvertfall de som aldri har snakket med andre kvinner enn mammaen sin)! Er det sånn å forstå at jeg er en mann (homofil sådan)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cava Queen Skrevet 8. november 2010 #58 Del Skrevet 8. november 2010 Menn som har følelser for andre menn på andre måter enn for f.eks bilen sin er homoer, det vet ALLE (ihvertfall de som aldri har snakket med andre kvinner enn mammaen sin)! Det er veldig mange menn som elsker bilen sin virker det som om da.... Ligger under bilen ute i garasjen i timesvis. Polerer og stryker på den. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #59 Del Skrevet 8. november 2010 Det er veldig mange menn som elsker bilen sin virker det som om da.... Ligger under bilen ute i garasjen i timesvis. Polerer og stryker på den. :rødme: Nei, da stryker jeg mye heller på noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 8. november 2010 #60 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Det er veldig mange menn som elsker bilen sin virker det som om da.... Ligger under bilen ute i garasjen i timesvis. Polerer og stryker på den. :rødme: Er det? ..................................og med det så mener jeg, er det seriøst det? Endret 8. november 2010 av MikeWaters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå