Gå til innhold

Hva slags ambisjoner har du med et forhold?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Syns koseprat er suverent jeg, så lenge det inkluderer litt mer dirty betegnelser i den rette settingen og ikke bare pusing :lur:

Det er helt sant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender jammen at jeg omtaler ham som det ja - i tillegg til at jeg omtaler ham overfor andre bare ved etternavn. Eks: Jeg skal sjekke med Hansen om det passer.

Jeg kaller min litt av hvert - alt ettersom hvor og når, men oftest "kjær'sten", "kjekken" og noen litt mer private utsagn og han kaller meg "deilingen" og litt andre ting. Syns koseprat er suverent jeg, så lenge det inkluderer litt mer dirty betegnelser i den rette settingen og ikke bare pusing :lur:

Hehe, jeg kaller ham Hr. Etternavn på samme måte :) Ellers har jeg ikke noen kosenavn på ham, får av en eller annen grunn ikke noe til å passe. Han kaller meg mye fint, blandt annet bruker han navnet mitt med diverse vrier i det uendelige. Jeg har et navn det passer å bygge på. Til andre kaller han meg bare dama :P

Endret av Airi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Jeg liker veldig godt å bli kalt snuppa, pus, snuppelupp, søta, osv.

På Facebook??

Koseprat kan være snadder det, så lenge "resten av verden" slipper å ta del i det :)

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Facebook??

Koseprat kan være snadder det, så lenge "resten av verden" slipper å ta del i det :)

Nei, ABSOLUTT ikke på Facebook. Det var ikke det jeg mente. Grøss. Og skrekk og gru. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får kjæreste skal jeg bytte navnet mitt på Facebook, postkassa OG kvinneguiden til å inkludere hans aller søteste og mest sexy kallenavn på meg! F.eks "Gerd suggahbabe'n til Trond."

Sånn at det ikke finnes noen tviiiiiil om hvor fantastisk lykkelig og kvalmende forelsket vi er til enhver tid. :nigo::jepp:

( :ironi: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke ambisjoner jeg har for et forhold?

At det skal være oss to, at begge er innstilt på det, at vi skal høre sammen og bygge opp et hjem og en familie. En felles historie. At vi skal se det verdifulle i det vi har, at det skal være sterkt nok til å motstå fallgruvene, og at vi aldri skal glemme å snakke med hverandre. Finne løsninger på problemer, ikke la samlivet gli over i likegyldighet. Akseptere at det vil være perioder som er vanskelige, og hvor lidenskapen er midlertidig fraværende, men at vi allikevel skal passe på å være kjærlige med hverandre. At et godt vennskap med respekt og romslighet overfor hverandre skal ligge i bunn på et forhold som også rommer humor, noen felles interesser og erotikk.

For meg er det viktig at den jeg stifter familie med har en grunnleggende ansvarsfølelse og ikke er typen til å rømme unna når ting blir vanskelig. At vi begge er 100% innstilt på at barna skal ha en trygg og god oppvekst, og at å gå fra hverandre kun skal være siste steg i en lang og omfattende redningsprosess.

Jeg vil at vi skal bli et sånt søtt, gammelt par med hvitt hår og like jakker som går på tur i parken hånd i hånd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis?.......hva er det for en pessimistisk innstilling?

NÅR heter det! :)

:ler:

Gammel uvane. "Hvis" er nok å ta litt hardt i i pessimistisk retning.. spesielt i disse dager. :sjenert::lur:

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Btw, hva er akseptabelt at dama kaller mannen sin da? :smoke:

Kåtingen

Lommeboka

Bi-inntekten

Lasaronen

Slubberten

Fiskeren

Øltønna

NAV-klienten

Sjåføren

Gambleren

Kvisa

Vorta

Slappingen

Gassfunnet

Pervoen

Minibanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det hender jammen at jeg omtaler ham som det ja - i tillegg til at jeg omtaler ham overfor andre bare ved etternavn. Eks: Jeg skal sjekke med Hansen om det passer.

Jeg kaller min litt av hvert - alt ettersom hvor og når, men oftest "kjær'sten", "kjekken" og noen litt mer private utsagn og han kaller meg "deilingen" og litt andre ting. Syns koseprat er suverent jeg, så lenge det inkluderer litt mer dirty betegnelser i den rette settingen og ikke bare pusing :lur:

Alltid likt å kalle mine kvinner for ludderne mine :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skal være oss to - for alltid! :) At vi skal skape et hus og et hjem sammen. Få et par unger og kanskje bli gift. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Gammel uvane. "Hvis" er nok å ta litt hardt i i pessimistisk retning.. spesielt i disse dager. :sjenert::lur:

Jaha, jeg forstår at du har fått napp? :smoke: hehe

Ingen som liker å kalle mannen sin for gullet altså?

Nei, det passer vel kanskje best for gold diggerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid likt å kalle mine kvinner for ludderne mine :cool:

Sier vel mer om deg enn dem - at du går for luddere altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som liker å kalle mannen sin for gullet altså?

Nei, det passer vel kanskje best for gold diggerne.

Nei, men jeg har en venninne som kaller mannen sin gosselossen. I full offentlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri hatt noen ambisjoner OM å være i et forhold. Jeg tenker hvis jeg finner noen som jeg trives med - bra og hvis ikke - helt fint. Ambisjonen måtte ha vært å ha en jeg synes beriker livet mitt og som jeg føler jeg har noe å gi tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg får kjæreste skal jeg bytte navnet mitt på Facebook, postkassa OG kvinneguiden til å inkludere hans aller søteste og mest sexy kallenavn på meg!

Så det forklarer MSN'en din! :ler:

Mine ambisjoner med et forhold:

Å finne noen jeg kan slappe av med og dele gleder og sorger med. Noen som utfordrer meg og er der for meg. (og andre veien såklart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har en venninne som kaller mannen sin gosselossen. I full offentlighet.

:ler: Ja, hva kan man si til det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier vel mer om deg enn dem - at du går for luddere altså.....

Jepp, høres ikke mye sunt ut.

På lik linje med gullet, tenker jeg.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri hatt noen ambisjoner OM å være i et forhold. Jeg tenker hvis jeg finner noen som jeg trives med - bra og hvis ikke - helt fint. Ambisjonen måtte ha vært å ha en jeg synes beriker livet mitt og som jeg føler jeg har noe å gi tilbake til.

Men dette har du da altså ingen tro på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...