Gå til innhold

Hva slags ambisjoner har du med et forhold?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Men, hvorfor har vi det? Burde vi slette dem? :haar:

Skjul dem, selv om det er feigere enn å slette dem. Jeg skjulte ei som delte sine sexfantasier om sin kjære og alle tester var om hvilken sexstilling du er osv. Kunne selvfølgelig slettet henne men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg TROR ikke det er misunnelse, men alvorlig talt, jeg vet jo at de har kjæreste, jeg trenger ikke oppdateringer på hva den jækla kosebamsen tar seg til hvert minutt!

Den beste var: "PUS, jeg sitter i sofa'n med kakao og venter på deg, kjæresten min, jeg har verdens beste kjæreste!" På FB? WTF, 38 år i en 56 kvm leilighet???? det er vel bare å rope?

"Kurt, ve du ha kagao? Æ sidde i soffan!"

Misunnelse er nok en forsvinnende liten del av følelsene sånne statusoppdateringer blir møtt med.

Nå i dag har vedkommende som jeg nevnte så vidt i stad skrevet noe sånt som:

"Herlige sussebassen er forkjøla, så nå skal jeg overraske ham med å lage te med honning, men da må jeg kjøre på Kiwi, for vi har ikke mer honning. Heldigvis snør det ikke så mye, men jeg hadde trosset stormværet for deg, elskede!"

Nei, jeg var ikke misunnelig på de som har et sånt forhold da jeg var singel heller.

Endret av Airi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i dag har vedkommende som jeg nevnte skrevet noe sånt som:

"Herlige sussebassen er forkjøla, så nå skal jeg overraske ham med å lage te med honning, men da må jeg kjøre på Kiwi, for vi har ikke mer honning. Heldigvis snør det ikke så mye, men jeg hadde trosset stormværet for deg, elskede!"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse er nok en forsvinnende liten del av følelsene sånne statusoppdateringer blir møtt med.

Nå i dag har vedkommende som jeg nevnte så vidt i stad skrevet noe sånt som:

Nei, jeg var ikke misunnelig på de som har et sånt forhold da jeg var singel heller.

Jeg lurer på hvorfor de i det hele tatt har sånn behov for å "flashe" disse detaljene om hvor nusse-dusse-koselig de har det jeg.

Er det sånn at det egentlig ikke er så stas - men at de kan innbille seg at det er det om de skriver en litt rosa versjon på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at jeg har minst en stor fordel av å ikke være på facebook :smoke:

Akkurat som at jeg ikke visste det hehe

Og jeg har null ambisjoner om å være der også :)

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor de i det hele tatt har sånn behov for å "flashe" disse detaljene om hvor nusse-dusse-koselig de har det jeg.

Er det sånn at det egentlig ikke er så stas - men at de kan innbille seg at det er det om de skriver en litt rosa versjon på facebook?

Det lurer jeg også på. Er det noe stygt gjemt bakerst i skapet?

Men det jeg lurer på når det gjelder akkurat denne statusen er hva som er overraskende med å kjøre og kjøpe honning når du sier ifra til hele bekjentskapskretsen din først...

Endret av Airi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at jeg har minst en stor fordel av å ikke være på facebook :smoke:

Akkurat som at jeg ikke visste det hehe

Og jeg har null ambisjoner om å være der også :)

Det er et fåtall av folk som er slik på facebook da.

Har man mange sånne så sier det jo heller noe om vennekretsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et fåtall av folk som er slik på facebook da.

Har man mange sånne så sier det jo heller noe om vennekretsen....

Ja, det vil jeg også tro da. Har man venner som er blåste i hue så er man nok ofte rimelig blåst selv også.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, jeg har venner på facebook som er født med hjerneskade. Sier seg selv at de ikke er verdens smarteste på enkelte områder, men de kan da være utrolig snille og koselige mennesker på andre måter allikevel?!? Føler det meget givende å ha venner av alle slag jeg, enten de er professorer eller såkalt "tilbakestående" - eller midt i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å bli kalt snuppa, pus, snuppelupp, søta, osv. Så her er jeg tydeligvis ikke på linje med de andre kvinnelige brukerne i denne tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg liker veldig godt å bli kalt snuppa, pus, snuppelupp, søta, osv. Så her er jeg tydeligvis ikke på linje med de andre kvinnelige brukerne i denne tråden. :)

Ofte er det ikke ordene, men måten de fremføres på, som er sakens kjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det ikke ordene, men måten de fremføres på, som er sakens kjerne.

Yes!!

Det er forskjell på "kom igjen a snuppelupp" og "du er så deilig pus"!

Jeg kan godt være snuppelupp. Ville ikke hatt noe imot å bli kalt søta heller. Men nå man sier "pus" og "babe" så får jeg sånn ordentlig bimbo-følelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, jeg har venner på facebook som er født med hjerneskade. Sier seg selv at de ikke er verdens smarteste på enkelte områder, men de kan da være utrolig snille og koselige mennesker på andre måter allikevel?!? Føler det meget givende å ha venner av alle slag jeg, enten de er professorer eller såkalt "tilbakestående" - eller midt i mellom.

Fikk en følelse av at du egentlig kommenterte det jeg skrev over her.

Jeg mente altså ikke uheldige folk med hjerneskade etc. Jeg tenkte på folk som er såkalt "normale" men som oppfører seg som tullinger (idioter, blåst i hue etc.).

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva syns du om bli kalt Tushen da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!!

Det er forskjell på "kom igjen a snuppelupp" og "du er så deilig pus"!

Jeg kan godt være snuppelupp. Ville ikke hatt noe imot å bli kalt søta heller. Men nå man sier "pus" og "babe" så får jeg sånn ordentlig bimbo-følelse....

Btw, hva er akseptabelt at dama kaller mannen sin da? :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gorgonzola

Btw, hva er akseptabelt at dama kaller mannen sin da? :smoke:

Jeg lever godt med disse:

- helten min

- loverboy

- kjekken

- mannemann

- deilige mann

:kul::sjarmor:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt før, ihvertfall ikke "gutten min" når det er en MANN på 45.

Jeg bruker forskjellige kallenavn som er tilnærmet lik eller bygger på navnet til sambo jeg. Eller så sier jeg jo kjæresten min. Og det sier han til meg også. "Du, kjæresten min, skal vi....?" ja osv. Men vi driver ikke å kommuniserer sånn via facebook-status!! For meg så blir det å kommunisere for andre og ikke oss imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben? :ler:

Det hender jammen at jeg omtaler ham som det ja - i tillegg til at jeg omtaler ham overfor andre bare ved etternavn. Eks: Jeg skal sjekke med Hansen om det passer.

Jeg kaller min litt av hvert - alt ettersom hvor og når, men oftest "kjær'sten", "kjekken" og noen litt mer private utsagn og han kaller meg "deilingen" og litt andre ting. Syns koseprat er suverent jeg, så lenge det inkluderer litt mer dirty betegnelser i den rette settingen og ikke bare pusing :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...