AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #121 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har sansen for hverdagromantikken. Det som er slitsomt er hjernevaskede forventninger ala romantiske filmer og litteratur. Jeg mente at det er flere damer som tror at de vil ha det enn du tror. Er det konklusjonen din etter å ha lest denne tråden? Da har du visst ikke lest samme tråd som meg. Neida, jeg sier ikke at hverdagromantikken er urealistisk. Det er de som har forventninger ala romantisk film og litteratur som er urealistiske. Du Steinar? Snakker du med oss som har svart i denne tråden eller snakker du med noen andre damer som mener noe helt annet??? En ting jeg synes er veldig irriterende i samtaler er at man først blir spurt om noe, og svaret man gir gjør at man faktisk er enig med den som stilte spørsmålet. Men så skal det på død og liv dras frem at ANDRE mener noe annet og at ANDRE ikke er enige.... Akkurat som om den som stilte spørsmålet ble litt snurt over at det ikke ble noen uenighet og diskusjon ut av spørsmålet... Det er alltid noen andre som vil mene noe annet. Men så lenge jeg ikke har de personene opp i trynet på meg så driter jeg i de!!! Og når vi snakker om rosa klissete romantikk. Jeg lover, det finnes klissete mannfolk også!!! Som kaller dama si for pus, og dillar og daller... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #122 Del Skrevet 11. november 2010 Som kaller dama si for pus, :dåne: Kall meg Tiger, eller ikke noe, alvorlig talt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 11. november 2010 #123 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Og når vi snakker om rosa klissete romantikk. Jeg lover, det finnes klissete mannfolk også!!! Som kaller dama si for pus, og dillar og daller... Og dem om det. Tror jeg hadde fått fnatt (hva det enn betyr å få fnatt) om kjæresten plutselig hadde kalt meg pus eller noe sånt. Navnet mitt holder lenge. Kjenner ei som tydeligvis heter pus i følge mannen hennes, som utbasunerer "Pus gjør ditt" og "pus gjør datt" og "pus er så veeeeldig skjønn" via Facebook. Og det er helt greit, men jeg ser for meg min egen reaksjon om typen skulle annonsert noe sånt for hele verden. Jeg synes ikke det er særlig romantisk, bare ekstremt flaut. Endret 11. november 2010 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #124 Del Skrevet 11. november 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Fnatt DET skulle du ikke spurt om.... jeg merker ekkelangsten bre seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 11. november 2010 #125 Del Skrevet 11. november 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Fnatt DET skulle du ikke spurt om.... jeg merker ekkelangsten bre seg... Nei, det skulle jeg ikke ha spurt om. Vet ikke om jeg skal le eller om jeg skal gråte... Tror jeg skal le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #126 Del Skrevet 11. november 2010 Sliter litt nå merker jeg.... *grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 11. november 2010 #127 Del Skrevet 11. november 2010 Sliter litt nå merker jeg.... *grøsser* Har du fått fnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #128 Del Skrevet 11. november 2010 AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #129 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) OK! Pulings, masse pulings.......... er det greit at jeg svarer ærlig? Nå har jeg levd en liten stund og blasert, erfaringsrik, klok av skade, skadeskutt og naturlig reservert som jeg er blitt så er har illusjonene gradvis forsvunnet som dugg for sola. Allikevel, jeg er ikke bitter som en viss annen, så betyr match på humor, mat, drikke, turer, fritidsaktiviteter, menneskesyn også mye. Noe må vi dille med mellom pulingsen, en fyr som meg behøver litt rekonvalesenstid mellom slagene og da er det toppen om den tiden oppleves både meningsfylt, morsom og harmonisk Tror du det er mulig å få til dette/ha slike ambisjoner i forhold til en kvinne Steinar40? Hvis ikke - send en PM :gjeiper: Det hadde vært verdiløst å svare uærlig. Jeg må innrømme at jeg er bitter over at dette forholdet jeg har nevnt noen ganger, ikke ble noe fornuftig ut av. Jeg syns det som skjedde var så unødvendig på mange ulike måter, i mangel av noe bedre ord. Ellers så tror jeg selvfølgelig at det er mulig å ha slike ambisjoner i forhold til ei kvinne. Problemet er bare å få det til i praksis. Sannsynligheten for å finne den rette dama som man passer godt nok i sammen med, er nemlig veldig liten. For alle. Med andre ord så kreves det flaks. Endret 11. november 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 11. november 2010 Du Steinar? Snakker du med oss som har svart i denne tråden eller snakker du med noen andre damer som mener noe helt annet??? En ting jeg synes er veldig irriterende i samtaler er at man først blir spurt om noe, og svaret man gir gjør at man faktisk er enig med den som stilte spørsmålet. Men så skal det på død og liv dras frem at ANDRE mener noe annet og at ANDRE ikke er enige.... Akkurat som om den som stilte spørsmålet ble litt snurt over at det ikke ble noen uenighet og diskusjon ut av spørsmålet... Det er alltid noen andre som vil mene noe annet. Men så lenge jeg ikke har de personene opp i trynet på meg så driter jeg i de!!! Og når vi snakker om rosa klissete romantikk. Jeg lover, det finnes klissete mannfolk også!!! Som kaller dama si for pus, og dillar og daller... Jeje, jeg vet at jeg ikke er så veldig flink til å se enkeltindividene. Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 11. november 2010 #131 Del Skrevet 11. november 2010 Og dem om det. Tror jeg hadde fått fnatt (hva det enn betyr å få fnatt) om kjæresten plutselig hadde kalt meg pus eller noe sånt. Navnet mitt holder lenge. Kjenner ei som tydeligvis heter pus i følge mannen hennes, som utbasunerer "Pus gjør ditt" og "pus gjør datt" og "pus er så veeeeldig skjønn" via Facebook. Og det er helt greit, men jeg ser for meg min egen reaksjon om typen skulle annonsert noe sånt for hele verden. Jeg synes ikke det er særlig romantisk, bare ekstremt flaut. Pus? *grøss* Og nesten enda verre "baby"..... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 11. november 2010 #132 Del Skrevet 11. november 2010 Pus? *grøss* Og nesten enda verre "baby"..... :dåne: Folk som koseprater på Facebook burde vært skutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 11. november 2010 #133 Del Skrevet 11. november 2010 Folk som koseprater på Facebook burde vært skutt! Hvis man vil si "gleder meg til i kveld babe" så kan man vel for fanden skrive en tekstemelding til babe'en.... Og ikke offentliggjøre det for hele verden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #134 Del Skrevet 11. november 2010 Folk som koseprater på Facebook burde vært skutt! Trenger du mer ammo? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #135 Del Skrevet 11. november 2010 Folk som koseprater på Facebook burde vært skutt! Karnøflet på et eller annet nivå, helt klart. Eller sånne som har statusoppdateringer HELE tiden. "Har laget middag med (også følger hele oppskriften) til verdens beste sussebass, som jeg har vært sammen med i sju år, tre måneder, femten dager, sekstiåtte minutter og sju, nei ÅTTE sekunder!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 11. november 2010 #136 Del Skrevet 11. november 2010 Karnøflet på et eller annet nivå, helt klart. Eller sånne som har statusoppdateringer HELE tiden. "Har laget middag med (også følger hele oppskriften) til verdens beste sussebass, som jeg har vært sammen med i sju år, tre måneder, femten dager, sekstiåtte minutter og sju, nei ÅTTE sekunder!" Vi har visst alle noen slike på vår venneliste..... Jeg er heller ikke helt komfortabel med "gutten min" om en mann på 45 som man har vært gift med i 20 år..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #137 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Og jeg TROR ikke det er misunnelse, men alvorlig talt, jeg vet jo at de har kjæreste, jeg trenger ikke oppdateringer på hva den jækla kosebamsen tar seg til hvert minutt! Den beste var: "PUS, jeg sitter i sofa'n med kakao og venter på deg, kjæresten min, jeg har verdens beste kjæreste!" På FB? WTF, 38 år i en 56 kvm leilighet???? det er vel bare å rope? "Kurt, ve du ha kagao? Æ sidde i soffan!" Endret 11. november 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2010 #138 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har noen sånne jeg og... Huttetu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #139 Del Skrevet 11. november 2010 Men, hvorfor har vi det? Burde vi slette dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2010 #140 Del Skrevet 11. november 2010 Det er jo kanskje en litt tøff kritikk - "dø sorry - jeg liker deg godt, men holder ikke ut de derre statusoppdateringene dine altså, så nå sletter jeg deg på Face." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå