Gå til innhold

Jeg har liten pikk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KØDDA....... hater pikken min, blir mobba for den. Den er som en fyrstikk..... :tristbla:

Skrevet

Så flott for deg da!

For det er jo som de sier - ikke størrelsen som telle, men hva du gjør med den.

Skrevet

HØRER DERE IKKE HVA JEG SIER??????????????????? Jeg hater pikken min :(

Skrevet

Jada, ser hva du skriver.

Ta en operasjon da, om du sliter så mye med det.

Skrevet

Kos deg med lillemannen din du... :skratte:

Skrevet

Jada, ser hva du skriver.

Ta en operasjon da, om du sliter så mye med det.

ha ha. veldig morsomt. Den som ler sist ler best!!!!!!!!???????

Skrevet

Nei, jeg er seriøs, det finnes operasjoner så man kan gjøre seg selv større.

Skrevet

Hva mener du vi skal gjøre med det? Jeg aner ikke mulighetene for operasjon, eller om slike kan være vellykket. Så mitt standpunkt er at vi får nesten være slik som vi er født, og gjøre det beste ut av det.

Størrelse som en fyrstikk høres ikke særlig sannsynlig ut, så den er vanskelig å kommentere.

Men, jeg er gift med en mann med utstyr under snittet, og vi har det utrolig godt sammen. husker han kommenterte sin egen størrelse innimellom i starten, og det var tydelig at han tenkte på det. Men, når jeg kommer som et uvær, jeg tar like ofte initiativ til sex som det han gjør, og tydelig tenner på både han og penisen hans, så sluttet han å kommentere. Jeg sier ofte at han har den deiligste i verden, og jeg mener det. Det finnes damer der ute som ikke henger seg opp i størrelsen. Liker du mannen den sitter på, er mye gjort - uansett om den er stor eller liten ;)

Så, akkurat som jeg har måttet gå noen runder meg med selv over det jeg ikke liker med min kropp (ganske ødelagt der nede etter en brutal fødsel blant annet), så må du gjøre det samme. Og bestemme deg for om du skal la størrelsen på utstyret definere hvem du er, eller ikke. Enten gjør du det beste ut av det du har, slik vi alle må gjøre, eller så kan du sikkert bure deg inne alene resten av livet. Jeg hadde valgt det første :)

Skrevet

Nei, jeg er seriøs, det finnes operasjoner så man kan gjøre seg selv større.

Det finnes operasjoner som gjør en slapp pikk større, men stiv vil den ikke blli stort større, og når man tenker på at dette er en ekstremt risikofylt metode, er det ingen leger i Norge som anbefaler den. Det er en grunn til at man ikke utfører slike operasjoner her i landet.

Skrevet

Det finnes operasjoner som gjør en slapp pikk større, men stiv vil den ikke blli stort større, og når man tenker på at dette er en ekstremt risikofylt metode, er det ingen leger i Norge som anbefaler den. Det er en grunn til at man ikke utfører slike operasjoner her i landet.

Som sagt så bør du nok lese litt mer når det gjelder PE, og spesielt når det gjelder dette, det e ingen leger i Norge som anbefaler det fordi de mener det er mer risisko enn nytte som kommer ut av dette. Det fins faktisk et par klinikker i Sverige som gjør dette, og jeg tror dette er fordi svenske leger er mer "liberale".

Jeg tror også du bør sjekke opp flere ting ved operasjonene, den blir ikke bare lenger i slapp tilstand, leger godkjenner operasjonen til å gjøre penisen lenger i stiv tilstand også. De godkjenner bare ikke økingen i stiv tilstand når det gjelder penisforstørring vha. apparater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...