AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #21 Del Skrevet 14. november 2010 Men merket du ikke at han var rar før daten? Jeg pleier å ha endel sms- og mailkontakt i forkant av daten for å danne meg et ganske bra inntrykk av hvordan han er. Skrev med han endel før vi møttes. Jeg trodde han hadde selvironi når han skrev om seg selv, men det var det faktisk ikke, det var sånn han var.... Bildet han hadde på profilen var også tatt i et særdeles heldig øyeblikk. Alle jeg kjenner som driver med nett-dating har hatt i hvertfall en date hvor kjemien IRL overhodet ikke stemmer. De andre mennene jeg har møtt har vært hyggelige selv om kjemien ikke alltid har vært der. Men denne middagsdaten var da en erfaring å ta med seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #22 Del Skrevet 14. november 2010 TS her... Vi møttes - og det ble full klaff! :-D Så bra! Hva gjorde dere på daten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 16. november 2010 #23 Del Skrevet 16. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå