AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Del Skrevet 6. november 2010 Aiaiai... Jeg er 29 og har nettopp registrert meg på Sukker.no. Kom umiddelbart i kontakt med en mann som jeg hadde veldig bra match med. Vi har sendt litt mailer de siste dagene og chattet. Superbra kontakt! Bilder er utvekslet og den biten er grei. Men ... nå ligger det nok an til at han foreslår et treff i nær fremtid. Jeg har lyst å treffe ham, men guuuud jeg tør ikke! Jeg kommer til å foreslå en øl på et mørkt, dunkelt sted og keep de ølene coming til nervene har roet seg. Men hele situasjonen virker bare så ABSURD! Vi har aldri møttes i levende live og nå skal vi plutselig på DATE. Tenk om vi ikke har noe å snakke om?! Tenk om vi ikke liker hverandre?! Jeg er så redd for å dumme meg ut, og så er jeg så redd for å bli skuffet siden jeg har dannet meg et positivt bilde i hodet allerede. Dere som har prøvd å møte ptoensielle kjæresteemner fra Sukker.no og tilsvarende steder... Hva gjør dere for å roe dere ned i forkant og hvordan haler dere det hele i land hvis samtalen går tregt eller noe ikke er klaff? Noen som har solskinnshistoier å fortelle? Noen som har opplevd noe skikkelig kjipt? Give it to me! MEn først av alt: Gi meg råd for å overleve denne nettdaten. Jeg får seriøst kramper i magen når jeg tenker på det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rocky Skrevet 6. november 2010 #2 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har truffet en del menn fra sukker, og har ikke opplevd noe ubehag, eller kleine øyeblikk. Nå er jeg ganske utadvendt og prater lett med mennesker, men dersom du bekymrer deg for den biten så ville jeg tenkt ut noen ting å prate om.. Eksempelvis noe du har lest på profilen hans som du kan spørre mer rundt. Spørsmål som; Hvor kunne du tenke deg å reise neste gang, hvis du hadde vunnet 1 mill, hva hadde du gjort o.l kan være greie underveis i daten hvis det stopper opp. Dersom det allikevel blir litt klein stemning så er det greit å si noe om det også i en litt fleipete, positiv tone. De fleste synes jo at første møte er spennende, men også litt rart. Det kommer helt sikkert til å gå fint Men, vil anbefale deg å ikke drikke for mye..- Brått så ender du hjemme hos ham, og det er ikke sikkert at det er starten du ønsker i relasjonen. I allefall greit å ha tenkt igjennom på forhånd Masse lykke til^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 6. november 2010 #3 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har også truffet noen menn gjennom nettdatingsider. Jeg har syntes det har vært best og møte de på cafe, for skulle det ikke gå bra så er det ganske lett og komme seg unna. Man bare drikker opp kaffen og unnskylder seg. Jeg er ganske sosial av meg, så har aldri pleid å være noe problem å finne noe å prate om. Min solskinnshistorie må være att min bestevenninne datet en på sukker en stund, så endte det hele med att jeg og bestekameraten til daten hennes fikk kontakt og ble kjærster. Og vi er kjærster fortsatt etter 8 mnd og har det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 6. november 2010 #4 Del Skrevet 6. november 2010 Den som intet våger inntet vinner. Det kommer sikkert til å gå fint, og gjør det ikke det så var dere ikke ment for hverandre. Viss målet med sukker for deg er å finne en kjæreste så må du jo treffe noen før eller siden for å nå målet. Synes Rocky gir deg gode råd. Husker at første gang jeg skulle treffe noen fra nettet var jeg drit nervøs. Men det går veldig greit nå. Hopp i det og ikke drikk så mye, det vil bare ødellege det. Men det du kan er å f.eks treffes for å bowle, da har du noe å gjøre samtidig som dere kan prate. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 6. november 2010 #5 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har ikke vært på så altfor mange Sukkerdater, - men jeg skjønner godt hva du mener. Mine "triks" er å ikke ha for store forventniger. Si til deg selv at du skal møte et menneske - Akkurat som en forretningsforbindelse - en tilfeldig fyr. Det er 2 timer av ditt liv. IKKE tenk: Hjeeelp tenk om jeg har kjæreste snart, Er dette HAN!? - tenk om han ikke er pen!? Du skal sjekke dette nå. Om det er kjemi og om dere kan ha de hyggelig. Legg opp til at daten ikke skal være så lang, så kan dere heller treffes igjen dersom dere har lyst. Prat om løst og fast og dersom det er kjemi, så går nok akkurat det greit. Er det ikke kjemi, så avslutter du etter en stund og tusler videre på din landevei. Lykke til med å være out there!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 6. november 2010 #6 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg traff kona mi på nett. Vi bodde på hver vår kant av landet, og hadde kontakt på nett, sms og et par lange telefonsamtaler en måneds tid før hun kom på besøk til meg. Hun skulle være i byen i 4 dager, og bo på Vandrehjemmet, jeg skulle være lokalguide. Jeg hadde bare sett et gammel bilde på forhånd. Da hun kom av bussen visste jeg at Vandrehjemmet ikke fikk noe buissniss fra den kanten, og 4 dager ble til 3 uker. Det var heldigvis ferietid. Jeg sa det faktisk dagen etter første møte, at vi skulle gifte oss Dette er nå min erfaring. Støtter forøvrig forslaget om bowling. Om dere bare møtes på cafè eller pub vil jeg tro det er lettere å oppleve pinlige stillheter. Lykke til, og kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #7 Del Skrevet 6. november 2010 Menn fra nettet (Sukker, KG, etc) er feite og mindre pene..de er også sosialt innadvendte eller mindre smarte. Alltid noe galt med nettmenn. Ikke verdt kaffen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 6. november 2010 #8 Del Skrevet 6. november 2010 Menn fra nettet (Sukker, KG, etc) er feite og mindre pene..de er også sosialt innadvendte eller mindre smarte. Alltid noe galt med nettmenn. Ikke verdt kaffen... Såpass ja... Hatt noen dårlig erfaringer? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. november 2010 #9 Del Skrevet 6. november 2010 Menn fra nettet (Sukker, KG, etc) er feite og mindre pene..de er også sosialt innadvendte eller mindre smarte. Alltid noe galt med nettmenn. Ikke verdt kaffen... Min samboer er en høy, slank og normalt pen siviløkonom med stor vennekrets - og jammen traff vi hverandre på sukker! TS: Vi snakket ganske mye på forhånd om at vi var nervøse, og spøkte til og med med at vi skulle ha kodeord på hvordan daten gikk. Hvis den ene sa "hengebjørk" betydde det at den andre skulle ta hintet og takke for seg. Hvis man derimot sa "brettspill" betydde det at man koste seg og at det bare var å kjøre på. Vi brukte ikke kodeordene under daten selvfølgelig (bortsett fra da jeg sendte en melding på sukker etterpå om at jeg ville spille brettspill), men det var godt å være så åpne på at vi var nervøse! Også vil jeg anbefale en annen type date enn restaurant/cafe/bar. Bowling var en god ide, eller bare å gå en tur. Da kan dere snakke litt om det dere gjør/ser hvis samtalen stopper opp, og så MÅ man ikke snakke i ett sett heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rocky Skrevet 6. november 2010 #10 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg får vel legge til at jeg hadde fjerde date med en flott fyr fra sukker i går.. Alt har gått helt på skinner til nå, og det ser jaggu ut at det fortsetter.. :rødme: Man må bare kysse noen frosker før prinsen dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinker8ell Skrevet 6. november 2010 #11 Del Skrevet 6. november 2010 Menn fra nettet (Sukker, KG, etc) er feite og mindre pene..de er også sosialt innadvendte eller mindre smarte. Alltid noe galt med nettmenn. Ikke verdt kaffen... jeg møtte min kjære på nett, og jeg skal love deg han er ikke stygg, feit eller har noen sosiale problem. Han er helt utrolig kjekk og smart. Han er sosialt flink og klarer å føre samtaler med de aller fleste (noe ikke engang jeg klarer). Han er rett og slett min drømmemann <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #12 Del Skrevet 6. november 2010 TS her igjen... Jeg har selv 2 vennepar som har møttes på Sukker.no og blitt samboere. Og de er fortsatt lykkelige. Jeg tror virkelig at man bare må bite i det sure eplet. Det er vel ingen som går på date totalt uten nerver uansett? (Kanskje med unntak av de som dater over en lav sko og ikke legger noe i det...) Da blir det date neste uke, da. Jeg har bestemt meg for å tørre dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #13 Del Skrevet 7. november 2010 Etter egen erfaring vil jeg helt klart anbefale å møtes sånn at man har en kjapp retrettmulighet om kjemien ikke stemmer, f.eks gå en tur eller ta en kaffe/øl. Bowling er et bra andre date alternativ. Ble overtalt til middag på første date engang og jeg visste allerede etter 5 minutter at dette ikke var mann for meg. Han var definitivt den merkeligste fyren jeg har datet (skikkelig einstøing), og spurte masse om min erfaring med nettdating og andre mer personlige spørsmål mens damen ved nabobordet fulgte interessert med. Har aldri spist middag så fort før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Just-A-Girl Skrevet 7. november 2010 #14 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg traff kjæresten min på sukker Første møte var flaut, skummelt og ekkelt. Men det gikk bra. klarte å holde samtalen gående! Og nå er vi kjærester <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #15 Del Skrevet 7. november 2010 Menn fra nettet (Sukker, KG, etc) er feite og mindre pene..de er også sosialt innadvendte eller mindre smarte. Alltid noe galt med nettmenn. Ikke verdt kaffen... Tja.. Jeg har truffet mange attraktive menn på sukker. Menn som har rikelig med tilbud utenom nettet, som kanskje vil treffe nye mennesker. Jeg vet ikke.. Har gode erfaringer med sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2010 #16 Del Skrevet 7. november 2010 Etter egen erfaring vil jeg helt klart anbefale å møtes sånn at man har en kjapp retrettmulighet om kjemien ikke stemmer, f.eks gå en tur eller ta en kaffe/øl. Bowling er et bra andre date alternativ. Ble overtalt til middag på første date engang og jeg visste allerede etter 5 minutter at dette ikke var mann for meg. Han var definitivt den merkeligste fyren jeg har datet (skikkelig einstøing), og spurte masse om min erfaring med nettdating og andre mer personlige spørsmål mens damen ved nabobordet fulgte interessert med. Har aldri spist middag så fort før! Sånn opplever jeg det også. Av og til vet man det ganske fort. Om man har kjemi eller ikke. Eller bare om man har noe å prate om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #17 Del Skrevet 8. november 2010 Etter egen erfaring vil jeg helt klart anbefale å møtes sånn at man har en kjapp retrettmulighet om kjemien ikke stemmer, f.eks gå en tur eller ta en kaffe/øl. Bowling er et bra andre date alternativ. Ble overtalt til middag på første date engang og jeg visste allerede etter 5 minutter at dette ikke var mann for meg. Han var definitivt den merkeligste fyren jeg har datet (skikkelig einstøing), og spurte masse om min erfaring med nettdating og andre mer personlige spørsmål mens damen ved nabobordet fulgte interessert med. Har aldri spist middag så fort før! Men merket du ikke at han var rar før daten? Jeg pleier å ha endel sms- og mailkontakt i forkant av daten for å danne meg et ganske bra inntrykk av hvordan han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #18 Del Skrevet 14. november 2010 TS her... Vi møttes - og det ble full klaff! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. november 2010 #19 Del Skrevet 14. november 2010 Detaljer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 14. november 2010 #20 Del Skrevet 14. november 2010 Så bra!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå