Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #1 Skrevet 11. oktober 2003 Hvor tidlig i forveien lønner det seg egentlig å bestille frisøren?
jea Skrevet 11. oktober 2003 #2 Skrevet 11. oktober 2003 Det kan man bestille en 3-2 mnd før bryllupsdagen
Marit Skrevet 11. oktober 2003 #3 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg kommer til å snakke med firsørsalongen min i mai måned jeg da(gifter oss i august) Så en 2-3 mnd er sikkert greit! Kan jo bare ta en prat med frisørsalongen vist du har bestemt deg for hvilken da så snart du vil! Se litt i kataloger og sånt! Har gjort det allerede jeg da!
Junebug Skrevet 11. oktober 2003 #4 Skrevet 11. oktober 2003 Det kommer vel sikkert an på når du gifter deg og hvor populær frisørsalongen var. Selv giftet jeg meg i "høysesongen" juni og bestilte time i februar hos en salong som er populær blant bruder. I følge frisøren var det nesten i seneste laget, men jeg fikk time!
Gjest Paff Skrevet 11. oktober 2003 #5 Skrevet 11. oktober 2003 Enig med Junebug - det kommer nok an på. Dersom du allerede nå vet hvilken frisør du vil bruke så book time med en gang - det skader da ingen?? Selv booket jeg et halvår i forveien fordi de jeg går hos er veldig populære. Da hadde jeg et gjøremål ute av veien :D
-ida- Skrevet 12. oktober 2003 #6 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har tenkt å bestille ca 6 mnd før jeg da, kanskj ejeg er litt overivrig? Men synes det er greit å få ting i orden på forhånd
Gjest MrsL Skrevet 12. oktober 2003 #7 Skrevet 12. oktober 2003 Har allerede bestilt jeg Det gjorde jeg siste gang jeg klipte meg før jeg skulle begynne å spare på lengden frem til brylluppet. Jeg skal ha den frisøren jeg klipper meg til til vanlig så det var greit å bare gi henen beskjed om at den datoen blir det.
¤Tiili¤ Skrevet 12. oktober 2003 #8 Skrevet 12. oktober 2003 Her har vi en salong som er populær, så jeg var ned i august en gang og lurte på hvor lenge i forveien jeg måtte bestille, så sa hun at hadde jeg bryllupsdato, så var det bare og bestille. Hun hadde to bruder som hadde bestilt 2 år i forveien! :o
Augustbrud02 Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Ja, det kan være lurt å bestille så raskt som mulig, spesielt om frisøren man skal til er en litt "populær" frisør. Jeg bestilte vel min frisørtime ca 5-6 mnd før bryllupet, og det var veldig betryggende å ha det i orden.
cappocino Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg bestilte vel 5,5 mnd i forveien jeg.... fikk anbefalt denne frisøren og da vil jeg være sikker på at hun er ledig...
jea Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 Da er jeg nyskjerrig Hvilken frisør brukte du/skal du bruke?
cappocino Skrevet 13. oktober 2003 #12 Skrevet 13. oktober 2003 Husker ikke hva hun heter, men holder til "på håret" i bogstadveien.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #13 Skrevet 13. oktober 2003 Hvis du skal til På håret i bogstadveien er det sikkert Jasmin du skal bruke. Hun er utrolig flink!!!!! Vinterbrud04
starie Skrevet 13. oktober 2003 #14 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg jobber i en hudpleie-/frisørsalong og hos oss har bruder booket hår og sminke 1 år i forveien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå