Gjest milla Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hei alle jenter og gutter. Traff en gutt for 6 mnd siden. Var jo sef litt spent på hvordan vi passet sammen sexuelt da. Lå ikke med hverandre med en gang bare klina og sånt. Så kom jo kvelden vi skulle til pers og gjøre det. Og det begynte jo bra med forspill å sånt.. Men oppdaget da at han hadde en veldig tynn penis. Så det ble jo litt nedtur for meg da,merket ikke så mye,men den var ganske lang så det kjentes ut som han stakk meg når han peisa på litt. Og det er virkelig ikke meningen å disse penisen hans altså,for jeg har født barn og er sikkert ikke kjempetrang jeg heller. Men denne var litt i tynneste laget,har hatt `normale` før å kjent det veldig godt. Og ikke meningen å disse hverken tynne peniser eller vide jenter her.. Vi har alle forskjellige kropper Nå er vi ikke sammen lenger,ikke p.g.a dette men lurer på: Kunne dere hatt et forhold,og vært fornøyd med sexen,når forspillet var bra men når dere kom til `poenget` så klaffet det ikke. Alle sier jo bare man er glad nok i hverandre så.. Men hadde dere ikke savnet det litt Eller hadde det vært helt greit
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Kan ikke skjønne hvordan dere ikke kjenner en tynn penis? Jeg kjenner da godt bare lillefingeren til en mann. Skjønner overhodet ikke problemstillinga
Gjest Jentehumor Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Åh jo da, helt klart. Blir liksom ikke verdens beste sex da, og man vet jo aldri, det kan gå den gale veien nettopp pga vi ikke blir tilfredsstilt på en normal måte. Men noen må bare ha spesialbehandling
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå