AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Noen som vet hvilken sminke NRK og TV2 bruker? Tenker da på nyhetsankere, programmledere, gjester i studio etc.
Nurken Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 (endret) Noen som vet hvilken sminke NRK og TV2 bruker? Tenker da på nyhetsankere, programmledere, gjester i studio etc. Jeg aner ikke om dette stemmer, men har hørt at det går mye i Kanebo foundation hos tv2...Ikke ta dette for "god fisk", men har hørt det via noen som jobber i bransjen... Endret 6. november 2010 av Nurken
Lykkelitenen Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Nå er det noen år siden jeg var hos Nrk på omvining, men en av de tingene jeg husker best er at det lå max factor og H&M sminke i skuffen under nyhetsankerne, så det var lett tilgjengelig for touch ups gjennom sendingen.
Lilandry Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Jeg tror det kommer an på hvilken sminke sminkøren bruker\ har med, de har vel sikkert stort sett en fast ansatt der. Men hvilke merker de bruker varierer nok mye. Jeg vet også at noen sminker seg selv, dersom de ønsker.
MaH Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Jeg vet at Nrk bruker Glo Minerals pressed base som foundation:) hva de bruker på tv 2 vet jeg ikke
SusanneGullet Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Vet iverfall at god morgen norge bruker noen mac produkter, aner ikke hvilken :gjeiper:
Frua Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Kanskje enkelte programledere har med egen sminke hvis de sminkes ofte? Jeg vil tro at du vil finne alle mulige merker der. Men jeg er litt nyskjerrig på hvorfor du lurer på dette
Gjest navnelapp Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Eg har blitt sminka i NRK-studio, og det var fast pudder dei brukte. Eg var så befippa av heile settingen (og det gjekk så fort) at eg gløymde å sjekke merket...
nynne Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 På "skal vi danse" hadde de jo en sånn sang om hvordan de lager programmet. Og da sminkedamene sang sin del, så det ut som at hun ene holdt en palett fra costal cents (den blush palletten). MEn ikke vet jeg;)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #11 Skrevet 8. november 2010 Regner med at sminkørene bruker litt forskjellig. Eks. ser man i denne reportasjen ser man på bildet bl.a. sminke fra Make Up Store ( (for større bilde dobbelklikk på det). Sminkøren er Dyre Karterud - jobber fulltid for TV2 og frilanse NRK (kan jo evt. sende en mail å spørre ham).
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #12 Skrevet 8. november 2010 Prøver igjen m/link til reportasjen: Regner med at sminkørene bruker litt forskjellig. Eks. i denne reportasjen ser man på bildet bl.a. sminke fra Make Up Store ( (for større bilde dobbelklikk på det). Sminkøren er Dyre Karterud - jobber fulltid for TV2 og frilanse NRK (kan jo evt. sende en mail å spørre ham).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå