Gå til innhold

Trenger damehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :)

Mann 19 her! Har seg sånn at jeg jobber som budbil sjåfør og leverer pakker til en rekke bedrifter og hustander hver dag. Så bruker jeg å levere pakker ofte til en gartner som har drivhus, og der jobber det ei søt jente som bruker å signere ut pakkene jeg kommer med.. Jeg måtte leke litt detektiv for å finne ut hva hun het da hun bare signerte med etternavnet sitt hele tiden, men fant ut etterhvert.. Og da søkte jeg henne opp på skattelisten og der fant jeg ut at hun var 27 år.. Hun ser ut som kanskje 22, er utrolig lita og søt og forelsker meg bare jeg ser på henne. Måten hun sier "Hei" på er faktisk søtt og smilet er fantastisk! :) Vi har aldri utvekslet noen samtale men jeg har virkelig lyst men aner ikke hva jeg liksom skal starte med å si, eller hvordan komme "nærmere" denne personen og lære å kjenne henne. Kan jo alltids snakke om været men man "bånder" liksom ikke sammen da og lærer ikke å kjenne hverandre.. Blir også litt rart å plutselig introdusere seg og spørre hva hun driver med på fritiden.. Jeg er håpløs til å starte samtaler, og håper noen har et tips til meg for hvordan jeg kan til syvende og sist kanskje be henne ut på middag eller noe. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel stakkar som drømmer om ungdommen? bedre forsøk neste gang, gubben.

Skrevet

Hva med å å rett og slett få hennes hjelp til å kjøpe en blomst

til mor far eller bestemor..

Si at du ikke er så flink på sånt å hadde satt pris på en kvinnes hjelp..

Og mens dere leter etter blomsten, prøve å småprate litt

Da kan du jo neste gang du kommer ditt takke for hjelpen å si bestemor ble så imponert av valget av blomst osv.

Og på den måten komme litt i snakk ivertfall

At du selv tok blomsten med hjem,(og tok en liten hvit løgn) kan du jo fortelle henne hvis det blir dere to... :yvonne:

Masse lykke til :romeo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som tatt rett ut fra en film! Hehe, slike historier er så søte. :)

TS; Bare spør henne om hun vil ta en kaffe ute en dag? ;) Noen ganger er det så enkelt. Dersom det blir en bommert, får du i verste fall skifte rute. :P

Endret av sunglasses
Skrevet (endret)

Tråden er delt. Resten finner dere her.

Endret av Kråkesaks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...