Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2010 #81 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg tror ikke at en slik kvinne faktisk eksisterer. Da er det nok derfor du ikke ser, eller finner henne heller. Du må tro at hun er der, for å se henne. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 14. november 2010 #82 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg tror ikke at en slik kvinne faktisk eksisterer. Så livet er ikke verdt å leve fordi du ikke finner noen som ikke eksisterer. Ja den er jo kinkig. Flaks for ateister at de finner noe gøy å pusle med mens de venter på Messias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 14. november 2010 Forfatter #83 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg tror ikke at en slik kvinne faktisk eksisterer. Tror du ikke så ser du henne ihvertfall ikke. Da har du jo bestemt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #84 Del Skrevet 14. november 2010 Da er det nok derfor du ikke ser, eller finner henne heller. Du må tro at hun er der, for å se henne. Tror jeg. Jeg var troende, men den troen har effektivt blitt drept. Hun skal være villig til å bevise at hun fortjener meg hun som er heldig nok til å få meg. Så livet er ikke verdt å leve fordi du ikke finner noen som ikke eksisterer. Ja den er jo kinkig. Flaks for ateister at de finner noe gøy å pusle med mens de venter på Messias. Livet har betraktelig mer mening om en kan dele det med noen. Å ikke føle tilhørighet til noe som helst er faktisk ganske slitsomt. Hva du mente i avsnitt to aner jeg ikke :klø: Tror du ikke så ser du henne ihvertfall ikke. Da har du jo bestemt deg. Som nevnt, jeg var troende. jeg har ikke bestemt meg, jeg er are blitt frarøvet alle illusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 14. november 2010 #85 Del Skrevet 14. november 2010 Livet har betraktelig mer mening om en kan dele det med noen. Å ikke føle tilhørighet til noe som helst er faktisk ganske slitsomt. Hva du mente i avsnitt to aner jeg ikke :klø: Bare forholdt meg til ditt utsagn om at du ikke føler livet er verdt å leve før du finner Kvinnen. Og siden du ikke tror hun eksisterer, så blir det som om en ateist skulle gå i hi inntil Messias dukker opp. Ja jeg vet det er slitsomt. Du er ikke alene om den. Men det blir ikke bedre av å bevisst påføre seg selv et catch22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 14. november 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg var troende, men den troen har effektivt blitt drept. Som nevnt, jeg var troende. jeg har ikke bestemt meg, jeg er are blitt frarøvet alle illusjoner. FEIL! Du har latt den bli drept og du har latt deg bli frarøvet. Ditt valg MrBrutus! Ta tilbake troen og illusjonene dine! Eller la vær.. Your Choice.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #87 Del Skrevet 14. november 2010 FEIL! Du har latt den bli drept og du har latt deg bli frarøvet. Ditt valg MrBrutus! Ta tilbake troen og illusjonene dine! Eller la vær.. Your Choice.. Det er ikke jeg som har bedratt og forlatt meg. Det er ikke jeg som umotivert har slengt masse dritt til meg selv over mange år. det er ikke jeg som har gjort narr av meg selv. Det er ikke jeg som har slått, kløpet og slått meg selv. Om du tar ei bikkje og slår den hver eneste dag fra den er valp, tror du bikkja da tror at en annen person som kommer for å klappe en og ikke for å delje laus på den? En preges av hvordan en behandles. Slik sett krever jeg nå at hun som er heldig nok til å få meg jammen skal slåss for å få meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 14. november 2010 #88 Del Skrevet 14. november 2010 Tror du må gi opp, Herr Røykpakke. Mr over her har en image å ivareta vettu. Han vet nok at han er inni en ond sirkel og kun kan snu den selv. Men hva skulle vi gjort her da?? Hvis BM ble glad og lystig og positiv??? :gjeiper: oh, beklager hvis jeg kapret tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 15. november 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 15. november 2010 oh, beklager hvis jeg kapret tråden din. Nei, for all del. Velkommen skal du være. Vil bare ikke at du skal slite deg ut på å endre Mr Brutus her.. Jeg tror det kan bli en vanskelig jobb.. :klø: Men prøv gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 15. november 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 15. november 2010 Det er ikke jeg som har bedratt og forlatt meg. Det er ikke jeg som umotivert har slengt masse dritt til meg selv over mange år. det er ikke jeg som har gjort narr av meg selv. Det er ikke jeg som har slått, kløpet og slått meg selv. Om du tar ei bikkje og slår den hver eneste dag fra den er valp, tror du bikkja da tror at en annen person som kommer for å klappe en og ikke for å delje laus på den? En preges av hvordan en behandles. Slik sett krever jeg nå at hun som er heldig nok til å få meg jammen skal slåss for å få meg. For det første Brutus, så synes jeg du skal heve deg fra å se på deg selv som en bikkje, til å se på deg selv som et selvstendig menneske. JA, jeg er fullt klar over at man blir preget av sin fortid. JA, jeg vet det er lett å tenke at det samme kan skje igjen. Men prøv heller å lære av dine erfaringer og tenk at nå "kjenner du lusa på gangen" - og kan lettere kvitte deg med feil damer enn å la det gå for lenge. :slåss: Regner ikke med at disse damene har "slått" deg fra du var "valp" - så dette er vel voksne erfaringer?! Opp og stå - rist av - og gå videre. Nye erfaringer venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. november 2010 #91 Del Skrevet 15. november 2010 Regner ikke med at disse damene har "slått" deg fra du var "valp" - så dette er vel voksne erfaringer?! Opp og stå - rist av - og gå videre. Nye erfaringer venter! La meg si det slik, første gangen jeg kan huske å ha fått en skikkelig klem var jeg 16. Så en kan vel si at det begynte som valp ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 15. november 2010 #92 Del Skrevet 15. november 2010 La meg si det slik, første gangen jeg kan huske å ha fått en skikkelig klem var jeg 16. Så en kan vel si at det begynte som valp ja... Det synes jeg høres unektelig trist ut. Selv om ikke det hjelper så skal du få en av meg (cyber-klem sådan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. november 2010 #93 Del Skrevet 15. november 2010 Det synes jeg høres unektelig trist ut. Selv om ikke det hjelper så skal du få en av meg (cyber-klem sådan) Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 15. november 2010 #94 Del Skrevet 15. november 2010 Takker Og en annen ting; silikon satt til side, samt det at jeg IKKE er singel - så er det veldig mye med deg, slik jeg har lært deg å "kjenne" her inne som apellerer til min person. Jeg er sikker på at om jeg hadde møtt deg i virkeligheten så hadde jeg falt hodestups. Derfor er jeg også sikker på at det finnes drøssevis av damer der ute (uten silikon og fast følge) som også synes det samme, og som møter deg på samme bølgelengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 15. november 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 15. november 2010 La meg si det slik, første gangen jeg kan huske å ha fått en skikkelig klem var jeg 16. Så en kan vel si at det begynte som valp ja... Det er trist å høre! Veldig! Og jeg skjønner at det har preget deg. Likevel har du et valg med å tørre å slippe noen inn på deg for å få flere klemmer. Jeg tror du har litt erfaring nå med å vite hvem som skal få komme inn i varmen og hvem som ikke skal, så kanskje du skal prøve? Du må huske på at du utstråler antagelig litt sånn "hold deg på avstand" så derfor våger ikke noen å nærme seg deg. Du får en Cyber klem av meg også hvis du vil ta i mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanel23 Skrevet 15. november 2010 #96 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg tror ikke at en slik kvinne faktisk eksisterer. Menneh atte kan du ikke finne deg en russisk eller ungarsk dame da? Du hevder jo at de er hyggeligere, mindre materialistiske og mer etter din smak enn vi norske, så da tolker jeg det slik at jentene der responderer positivt på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå