Gå til innhold

Er det rart vi er single?

Krill

Anbefalte innlegg

Forskjellig... Men ting som; Faen du vil?, Stikk!, Jeg HAR type!, Støgg du er...

Alle er selvopplevde klassikere på byn.

Er du Støgg BT? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Jeg har ikke sagt at du gnir deg opp mot kvinner. det jeg sa var du går bort til dem uten noe form for invitasjon.(virker det som.)

du sa at du har fått dritt slengt til deg uten at du har rukket å åpne munnen. det vil si du var på vei til å åpne munnen, men hu ba deg spare deg selv for det.

noe sier meg da at du ikke har prøvd å få en invitasjon først, enten ved øyekontakt eller whatever.

ta med deg han bestekompisen din og dra på byen neste uke.

og hvorfor skal noen si "du får meg ikke i sengs uansett" fordi du står i kø? le tròll?

Jeg aner ikke hvorfor kvinner slenger dritt til menn de aldri har møtt før. Men det skjer. For min del relativt ofte. Hvordan skal jeg klare å unngå dritt fra kvinner jeg ikke har sett på eller tatt noe som helst initiativ til å snakke med? Siste årene ser jeg alltid bort om noen ser på meg. Jeg orker rett og slett ikke å få dritt ute på byn lenger.

Er jeg ute på byn, så er jeg ute med min beste kompis. Av uansett grunner så har han alltid vert omsvermet av damer. Som regel ender vi opp med at han står og prater med en to tre damer, mens jeg sitter i et hjørne og venter på å få kommet meg hjem. Hva det er med mitt utseende som trigger pur ondskap vet jeg ikke, men slik er det nå en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

haha! :smoke: Da tror jeg det må være utstrålingen din! Sikler du?

Smiler du? BRune tenner? :hakeslepp:

Det er ikke tull en gang. Er alt annet enn tiltrekkende fra halsen og ned. Siden tenner er over halsen så er de brukbare. Men nei, jeg har sluttet å smile. Det tiltrekker mer bråk enn hva godt er. Jeg er på byn stort sett mutt og avvisende i kroppsspråket. rett og slett for å unngå å få mer dritt. Det virker heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Jeg aner ikke hvorfor kvinner slenger dritt til menn de aldri har møtt før. Men det skjer. For min del relativt ofte. Hvordan skal jeg klare å unngå dritt fra kvinner jeg ikke har sett på eller tatt noe som helst initiativ til å snakke med? Siste årene ser jeg alltid bort om noen ser på meg. Jeg orker rett og slett ikke å få dritt ute på byn lenger.

Er jeg ute på byn, så er jeg ute med min beste kompis. Av uansett grunner så har han alltid vert omsvermet av damer. Som regel ender vi opp med at han står og prater med en to tre damer, mens jeg sitter i et hjørne og venter på å få kommet meg hjem. Hva det er med mitt utseende som trigger pur ondskap vet jeg ikke, men slik er det nå en gang.

nei nei mann, det er ingenting med ditt utseende som trigger ondskap.

det er nok en illusjon du har skapt.

virker som du drar ut på byen med en negativ holdning og er alerede forhåndsbestemt på å ignorere ALLE kvinner som kaster et øyekast på deg.

du skrev jo selv at du ser ALLTID bort om noen ser på deg. du gir dem ikke en sjanse engang. du er en robot som rejecter alle.

hvis at du er glad, ingen liker sure mennesker.

men så kommer spørsmålet, er du glad i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

virker som du drar ut på byen med en negativ holdning og er alerede forhåndsbestemt på å ignorere ALLE kvinner som kaster et øyekast på deg.

du skrev jo selv at du ser ALLTID bort om noen ser på deg. du gir dem ikke en sjanse engang. du er en robot som rejecter alle.

Beklager, kunne ikke dy meg ... du skrev "hvis at du er glad", men det heter "vis at du er glad" ... hvis er noe helt annet enn vis :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei. Livet er per dags dato bare en venteperiode. En periode der en venter på at det skal ta slutt. Livet har ingen spesiell verdi så lenge det tilbringes alene.

Forøvrig var jeg aldri avvisende før. det er noe jeg har blitt med årene. Hvorfor skal en frivillig utsette seg for å bli "spyttet på"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Nei. Livet er per dags dato bare en venteperiode. En periode der en venter på at det skal ta slutt. Livet har ingen spesiell verdi så lenge det tilbringes alene.

Forøvrig var jeg aldri avvisende før. det er noe jeg har blitt med årene. Hvorfor skal en frivillig utsette seg for å bli "spyttet på"?

Vel, det er kun opp til DEG om du vil tilbringe livet alene eller ikke.

dessuten, i en annen tråd så har du blant annet skrevet:

" Kvinnelige bekjente som har plantet plast i puppene har glidd vekk fra livet mitt. På samme vis som jeg hadde kuttet ut kompiser om de hadde begynt å bole."

Og:

"Mine meninger mot plastpupper er formet over mange år, så tro meg, det er ingen forhåndsdømming."

-----------------------

sitat #1:

Så du hadde dame-venner før altså? de spyttet vel ikke på deg? de var sikkert hyggelige, men så bestemte de seg for å forstørre puppene sine og da bestemte du at de ikke var verdige nok til å være en del av ditt liv?

sitat#2:

formet over mange år? snakker vi da av erfaring eller observasjon?

regner med at du mente fysisk erfaring?

likevel påstår du nå at selv i dine yngre tider hvor du var mer åpen ble spyttet på:sitat:

"Forøvrig var jeg aldri avvisende før. det er noe jeg har blitt med årene. Hvorfor skal en frivillig utsette seg for å bli "spyttet på?"

derfor har jeg problemer med å tro at du snakker sant når du sier at damer prøver å sparke deg i pungen, slenger dritt til deg bare du står i køen osv, kompis.

Er nok ikke damene som er problemet. du må få orden på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Vel, det er kun opp til DEG om du vil tilbringe livet alene eller ikke.

dessuten, i en annen tråd så har du blant annet skrevet:

" Kvinnelige bekjente som har plantet plast i puppene har glidd vekk fra livet mitt. På samme vis som jeg hadde kuttet ut kompiser om de hadde begynt å bole."

Og:

"Mine meninger mot plastpupper er formet over mange år, så tro meg, det er ingen forhåndsdømming."

-----------------------

sitat #1:

Så du hadde dame-venner før altså? de spyttet vel ikke på deg? de var sikkert hyggelige, men så bestemte de seg for å forstørre puppene sine og da bestemte du at de ikke var verdige nok til å være en del av ditt liv?

sitat#2:

formet over mange år? snakker vi da av erfaring eller observasjon?

regner med at du mente fysisk erfaring?

likevel påstår du nå at selv i dine yngre tider hvor du var mer åpen ble spyttet på:sitat:

"Forøvrig var jeg aldri avvisende før. det er noe jeg har blitt med årene. Hvorfor skal en frivillig utsette seg for å bli "spyttet på?"

derfor har jeg problemer med å tro at du snakker sant når du sier at damer prøver å sparke deg i pungen, slenger dritt til deg bare du står i køen osv, kompis.

Er nok ikke damene som er problemet. du må få orden på deg selv.

Du må skille mellom to ting her, eventuelt ha to tanker i hodet samtidig.

Jeg er verdens best KOMPIS. Har et lass med venninner og kan skaffe meg nye venninner på et blunk. Den biten går helt fint.

Partnerbiten. Eller noe så enkelt som sex-biten, det er noe helt annet. Alle mine venninner har jeg blitt kjent med gjennom skole, jobb eller internett. Det finnes ingen kvinner jeg har møtt på andre måter enn dette som jeg har noen kontakt med.

Når det gjelder min aversjon mot plastpupper så er den høyst fysisk ja. Kan vanskelig beskrive hvor stor nedtur de opplevelsene har vert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Du må skille mellom to ting her, eventuelt ha to tanker i hodet samtidig.

Jeg er verdens best KOMPIS. Har et lass med venninner og kan skaffe meg nye venninner på et blunk. Den biten går helt fint.

Partnerbiten. Eller noe så enkelt som sex-biten, det er noe helt annet. Alle mine venninner har jeg blitt kjent med gjennom skole, jobb eller internett. Det finnes ingen kvinner jeg har møtt på andre måter enn dette som jeg har noen kontakt med.

Når det gjelder min aversjon mot plastpupper så er den høyst fysisk ja. Kan vanskelig beskrive hvor stor nedtur de opplevelsene har vert.

Så flott! da vet du at det ikke er noe med kroppen din som trigger "pur ondskap". siden du har 10000 venniner som greier å være hyggelige rundt din kropp.

forresten, du nevner sex-biten. da jeg anbefalte deg å kontakte noen av de kvinnene her på KG som vil knulle deg i filler så sa du at du ikke var interessert i sex, men ekte kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Beklager, kunne ikke dy meg ... du skrev "hvis at du er glad", men det heter "vis at du er glad" ... hvis er noe helt annet enn vis :sjenert:

Jeg vet, jeg skrev feil. og la vel ikke merke til det.

"hvis og vis" er kiddie pensum, men takk uansett da.

og du trenger ikke å poste som anonym,jeg biter ikke=)

og så har jeg også røyka litt da haha.

Endret av Eventyr3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Så flott! da vet du at det ikke er noe med kroppen din som trigger "pur ondskap". siden du har 10000 venniner som greier å være hyggelige rundt din kropp.

forresten, du nevner sex-biten. da jeg anbefalte deg å kontakte noen av de kvinnene her på KG som vil knulle deg i filler så sa du at du ikke var interessert i sex, men ekte kjærlighet.

Kan fint ha sex, men det forutsetter kjærlighet. Det er nok ikke innkludert i useriøse tilbud på KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

Kan fint ha sex, men det forutsetter kjærlighet. Det er nok ikke innkludert i useriøse tilbud på KG ;)

du skriver:

"Har et lass med venninner og kan skaffe meg nye venninner på et blunk. Den biten går helt fint.

Partnerbiten. Eller noe så enkelt som sex-biten, det er noe helt annet."

det du sier er: går helt fint å skaffe venner, men partnerbiten eller sexbiten er ikke så enkelt.

Jeg får intrykket av at du er ute etter sex da og ikke kjærlighet.

så det gjør KG-kvinnene aktuelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

du skriver:

"Har et lass med venninner og kan skaffe meg nye venninner på et blunk. Den biten går helt fint.

Partnerbiten. Eller noe så enkelt som sex-biten, det er noe helt annet."

det du sier er: går helt fint å skaffe venner, men partnerbiten eller sexbiten er ikke så enkelt.

Jeg får intrykket av at du er ute etter sex da og ikke kjærlighet.

så det gjør KG-kvinnene aktuelle!

Da tolker du meg feil. Skal jeg ha sex så er det fordi jeg tror at jeg betyr noe for henne, og vet at hun betyr noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Da tolker du meg feil. Skal jeg ha sex så er det fordi jeg tror at jeg betyr noe for henne, og vet at hun betyr noe for meg.

så du pleide å dra på byen for å finne kjærligheten?

for hva mente du da med at sex-biten ikke var så lett?

sitat:

"Partnerbiten. Eller noe så enkelt som sex-biten, det er noe helt annet. "

hvorfor ikke bare si at kjærligheten er vanskelig å finne? men det er vel ikke en nyhet akkurat.

og hvordan kan du si " noe så ENKELT som sex-biten" hvis sex for deg må skje med en du elsker og vice versa. å finne kjærligheten er jo ikke enkelt! det vet jo du og. så?

edit: ærlig, jeg er for blæza til å forsette, men

jeg håper og tror også at du kommer til å finne kjærligheten en dag. jeg skal ikke komme med noen råd, for jeg vet du greier det på egenhånd. peace out!

Endret av Eventyr3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så du pleide å dra på byen for å finne kjærligheten?

for hva mente du da med at sex-biten ikke var så lett?

sitat:

"Partnerbiten. Eller noe så enkelt som sex-biten, det er noe helt annet. "

hvorfor ikke bare si at kjærligheten er vanskelig å finne? men det er vel ikke en nyhet akkurat.

og hvordan kan du si " noe så ENKELT som sex-biten" hvis sex for deg må skje med en du elsker og vice versa. å finne kjærligheten er jo ikke enkelt! det vet jo du og. så?

edit: ærlig, jeg er for blæza til å forsette, men

jeg håper og tror også at du kommer til å finne kjærligheten en dag. jeg skal ikke komme med noen råd, for jeg vet du greier det på egenhånd. peace out!

Tror du må gi opp, Herr Røykpakke.

Mr over her har en image å ivareta vettu. Han vet nok at han er inni en ond sirkel og kun kan snu den selv.

Men hva skulle vi gjort her da?? Hvis BM ble glad og lystig og positiv??? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tror du må gi opp, Herr Røykpakke.

Mr over her har en image å ivareta vettu. Han vet nok at han er inni en ond sirkel og kun kan snu den selv.

Men hva skulle vi gjort her da?? Hvis BM ble glad og lystig og positiv??? :gjeiper:

Jeg kan nnok ikke snu alt på egenhånd. Catch22 er jo at for å føle at livet er verdt å leve så må jeg ha én spesiell kvinne ved min side, men en får jo ikke den kvinnen uten å kjenne i hvert fiber i kroppen at livet er verdt å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nnok ikke snu alt på egenhånd. Catch22 er jo at for å føle at livet er verdt å leve så må jeg ha én spesiell kvinne ved min side, men en får jo ikke den kvinnen uten å kjenne i hvert fiber i kroppen at livet er verdt å leve.

Tror du at du får den kvinnen ved å sutre surt i hjørnet og hate alle da?! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tror du at du får den kvinnen ved å sutre surt i hjørnet og hate alle da?! :popcorn:

Jeg tror ikke at en slik kvinne faktisk eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...