Gjest brutal_mann Skrevet 12. november 2010 #41 Del Skrevet 12. november 2010 Øy...BM, Bitterstad ??!! yndlingsstedet ditt ? eksotisk..... Herregud så lang tid det har tatt før noen tok den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 12. november 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 12. november 2010 Stort sett regn der har jeg hørt.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 12. november 2010 #43 Del Skrevet 12. november 2010 Stort sett regn der har jeg hørt.... :gjeiper: Under skyene er himmelen alltid grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 12. november 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 12. november 2010 Under skyene er himmelen alltid grå Stemmer! Sjelden et solglimt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. november 2010 #45 Del Skrevet 12. november 2010 Herregud så lang tid det har tatt før noen tok den Har sett det for lenge siden, men gadd bare ikke kommentere det. Syns det var....trist....rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. november 2010 #46 Del Skrevet 13. november 2010 Har sett det for lenge siden, men gadd bare ikke kommentere det. Syns det var....trist....rett og slett. Så en antar at brutale menn ikke besitter selvironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 13. november 2010 #47 Del Skrevet 13. november 2010 Men det er vel ikke helt sant at man ikke kan treffe noen seriøse på byen? Jeg mener, jeg betrakter meg selv som veldig ordentlig og seriøs og skrekkelig morsom, og jeg går da unektelig mer på byen som som singel enn når jeg er i et forhold. Først og fremst bare for å ha det gøy, men altså, jeg går jo ut av og til. Og da må jeg vel kunne anta å at det faktisk finnes noen alrighte menn som også går ut i blant vel? Men det er sikkert lurt å tenke litt på hvor man går fordi det gjerne ikke er helt tilfeldig hvor hvilken typer mennesker går. Tenker nå jeg da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 13. november 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 13. november 2010 Det er klart det er ok typer på byen. Det er bare ikke så lett å se de, og de er der nok kanskje ikke hver helg.. Tipset kan kanskje være å se litt lenger bak i rekka. På han som kanskje ikke har såå lyst til å være der..?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. november 2010 #49 Del Skrevet 13. november 2010 Det er klart det er ok typer på byen. Det er bare ikke så lett å se de, og de er der nok kanskje ikke hver helg.. Tipset kan kanskje være å se litt lenger bak i rekka. På han som kanskje ikke har såå lyst til å være der..?! Vi blir aldri pratet til, og prøver vi å prate så blir vi pissa på av de vi prøver å ta kontakt med. Å være seriøs mann på byn er en sikker vei til å bli ledd av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #50 Del Skrevet 13. november 2010 Så en antar at brutale menn ikke besitter selvironi? Vet ikke helt hva jeg skal anta når det gjelder deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 13. november 2010 Forfatter #51 Del Skrevet 13. november 2010 Vi blir aldri pratet til, og prøver vi å prate så blir vi pissa på av de vi prøver å ta kontakt med. Å være seriøs mann på byn er en sikker vei til å bli ledd av. Er DU en av de bak der..??? Da tror jeg jeg holder meg til de foran likevel jeg.. Du skremmer bort sånne som meg du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. november 2010 #52 Del Skrevet 13. november 2010 Er DU en av de bak der..??? Da tror jeg jeg holder meg til de foran likevel jeg.. Du skremmer bort sånne som meg du... Erfaringsmessig så er det å prate med damer på byn et sosialt selvmord. Så det har jeg sluttet med. Det gjør noe med en å få slengt dritt til før en har åpnet kjeften. Så hvem som skremmer hvem kan vi diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 13. november 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 13. november 2010 Erfaringsmessig så er det å prate med damer på byn et sosialt selvmord. Så det har jeg sluttet med. Det gjør noe med en å få slengt dritt til før en har åpnet kjeften. Så hvem som skremmer hvem kan vi diskutere. Tydelig at du ikke har snakket med meg der ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2010 #54 Del Skrevet 13. november 2010 Vi blir aldri pratet til, og prøver vi å prate så blir vi pissa på av de vi prøver å ta kontakt med. Å være seriøs mann på byn er en sikker vei til å bli ledd av. Du skulle ha tatt deg en tur ut i min by du. Jeg er nemlig ganske hyggelig av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 13. november 2010 #55 Del Skrevet 13. november 2010 Erfaringsmessig så er det å prate med damer på byn et sosialt selvmord. Så det har jeg sluttet med. Det gjør noe med en å få slengt dritt til før en har åpnet kjeften. Så hvem som skremmer hvem kan vi diskutere. jeg aner ikke hva du gjør galt, men du har som oftest bare negative ting å si om kvinner så jeg vet ikke om jeg skal tro på deg. Jeg har aldri møtt en jente på byen som ikke har vært hyggelig. aaaaaaaaaaldri. enten det var ved do-køen eller ute for å ta en røyk så har damene jeg har møtt alltid vært hyggelige. Jeg vet ikke hva du gjør galt, men det er i værtfall ikke noe galt med dem. Kanskje noe galt med noen av dem, men ikke alle. Og jeg bare lurer, du skriver at du fikk slengt dritt før du fikk åpnet munnen? hva sa hu egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. november 2010 #56 Del Skrevet 13. november 2010 jeg aner ikke hva du gjør galt, men du har som oftest bare negative ting å si om kvinner så jeg vet ikke om jeg skal tro på deg. Jeg har aldri møtt en jente på byen som ikke har vært hyggelig. aaaaaaaaaaldri. enten det var ved do-køen eller ute for å ta en røyk så har damene jeg har møtt alltid vært hyggelige. Jeg vet ikke hva du gjør galt, men det er i værtfall ikke noe galt med dem. Kanskje noe galt med noen av dem, men ikke alle. Og jeg bare lurer, du skriver at du fikk slengt dritt før du fikk åpnet munnen? hva sa hu egentlig? Forskjellig... Men ting som; Faen du vil?, Stikk!, Jeg HAR type!, Støgg du er... Alle er selvopplevde klassikere på byn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 13. november 2010 #57 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Forskjellig... Men ting som; Faen du vil?, Stikk!, Jeg HAR type!, Støgg du er... Alle er selvopplevde klassikere på byn. Hva slags damer er det du ser på da brutal mann?Det der høres ille ut. Endret 13. november 2010 av Bella_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 13. november 2010 #58 Del Skrevet 13. november 2010 Forskjellig... Men ting som; Faen du vil?, Stikk!, Jeg HAR type!, Støgg du er... Alle er selvopplevde klassikere på byn. Okay, hørtes ille ut, men utifra det du skrev så virker det som du bare går bort til dem uten en form for invitasjon. funker sikkert det og, men har du prøvd å få litt øyekontakt først?,sjekke om hu i det heletatt er interessert, se om hu gir deg et smil? for hvis hu først gir deg et smil så vil hu hu nok ikke si "stikk" eller alt det andre du har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. november 2010 #59 Del Skrevet 13. november 2010 Okay, hørtes ille ut, men utifra det du skrev så virker det som du bare går bort til dem uten en form for invitasjon. funker sikkert det og, men har du prøvd å få litt øyekontakt først?,sjekke om hu i det heletatt er interessert, se om hu gir deg et smil? for hvis hu først gir deg et smil så vil hu hu nok ikke si "stikk" eller alt det andre du har hørt. Har ikke prøvd på flere år. Orker ikke å bli trakkasert på byn lenger. Bare ved å stå i kø og vente på å få kjøpt drikke har jeg fått slengt kommentarer som; Drit i det, du får meg ikke til sengs uansett. Faen du er støgg. Hvorfor betaler ikke du for ølen min. Samt at en har blitt kløpet både her og der. Tråkket på og forsøkt slått i skrittet. Og nei, jeg gnir meg ikke opp etter damer på byn. Prøver alltid å holde fysisk avstand. Er jeg ute så unngår jeg nå mennesker så godt jeg klarer. Som regel henger jeg i et hjørne og venter på at resten av gjengen skal gå lei og gå hjem. Eventuelt bare går jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 13. november 2010 #60 Del Skrevet 13. november 2010 Har ikke prøvd på flere år. Orker ikke å bli trakkasert på byn lenger. Bare ved å stå i kø og vente på å få kjøpt drikke har jeg fått slengt kommentarer som; Drit i det, du får meg ikke til sengs uansett. Faen du er støgg. Hvorfor betaler ikke du for ølen min. Samt at en har blitt kløpet både her og der. Tråkket på og forsøkt slått i skrittet. Og nei, jeg gnir meg ikke opp etter damer på byn. Prøver alltid å holde fysisk avstand. Er jeg ute så unngår jeg nå mennesker så godt jeg klarer. Som regel henger jeg i et hjørne og venter på at resten av gjengen skal gå lei og gå hjem. Eventuelt bare går jeg. Jeg har ikke sagt at du gnir deg opp mot kvinner. det jeg sa var du går bort til dem uten noe form for invitasjon.(virker det som.) du sa at du har fått dritt slengt til deg uten at du har rukket å åpne munnen. det vil si du var på vei til å åpne munnen, men hu ba deg spare deg selv for det. noe sier meg da at du ikke har prøvd å få en invitasjon først, enten ved øyekontakt eller whatever. ta med deg han bestekompisen din og dra på byen neste uke. og hvorfor skal noen si "du får meg ikke i sengs uansett" fordi du står i kø? le tròll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå