grønnkake Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hei. Jeg skal på gardeball men sliter med å finne den perfekte ballkjolen for meg!! Er det noen som vet om ballkolebutikk i Oslo eller Bærum?? Gjerne som også selger store str!!!! takk viss får svar av noen:D
fruBeist Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Om du synes det er greit å handle på nett, så sjekk ut denne: http://drommekjoler.no/ 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Eller en del brudesalonger.... Har en nydelig balljole fra agape (Rosenkranzgt tror jeg) som jeg hadde som forlover....
MissStiles Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Jeg kan anbefale Coast. I Oslo finnes det 3 butikker. Kjøpt ballkjole der 2 ganger. Kjempefornøyd. Dyrt men verdt det!
Dyreelskern Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Floydkjoler er nydelige!! Floydbutikker fins f.eks. på grünerløkka og på Jessheim. På grorud nærsenter er det et outlet i kjelleren der de bl.a. selger Floydkjoler for rundt 300 kr.
Tropehus Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Du kan se på Oasis også, ellers anbefaler jeg Coast. Tina Ritzi har butikk i Drammen sentrum 1 minutt å gå fra togstasjonen. Ellers ligger det en kjolebutikk rett ved Stortinget i den gaten der 12&13 trikken kjører, og en i Kirkeveien mot Ullevål fra Majorstuen. Dersom du har god tid til ballet vil jeg anbefaler deg uniquevintage.com. Rask levering, god service og fantastiske (og spesielle) kjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå