Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker denne serien,og er den bra.Vil gjerne høre deres synspunkter og erfaringer.Hva med Exuviance foundation?er den bra?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med produktene jeg har brukt fra Exuviance. Vet ikke hvilke produkter du har sett på, men jeg har prøvd purifying cleansing gel, moisture balance toner, multi-protective day fluid, vespera bionic serum, night renewal hydragel og matte perfection. Eneste produktet jeg ikke likte var nattgel'en, den ble for klissete for meg, men bortsett fra det har jeg vært veldig fornøyd med alt fra dette merket =) Synd det ikke selges i salongstr :\ Har ikke prøvd foundationen deres.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med produktene jeg har brukt fra Exuviance. Vet ikke hvilke produkter du har sett på, men jeg har prøvd purifying cleansing gel, moisture balance toner, multi-protective day fluid, vespera bionic serum, night renewal hydragel og matte perfection. Eneste produktet jeg ikke likte var nattgel'en, den ble for klissete for meg, men bortsett fra det har jeg vært veldig fornøyd med alt fra dette merket =) Synd det ikke selges i salongstr :\ Har ikke prøvd foundationen deres.

Jeg trenger noe for tørr overhud og fet underhud.Hden min er veldig fuktfattig.Eller om jeg skal begjynne med antiaging.Hva tror du.Hvilker produkter kan jeg bruke ved hudtilstanden jeg nevnte først?Har foresten litt ujevn hudtone også.Og noen fine linjer i panne,og rundt øyne og munn.

Skrevet

Jeg er ingen hudpleier, så vet ikke hvilke produkter som vil passe deg best. Jeg har fet hud og har vært veldig fornøyd med disse produktene. Les litt i produktbeskrivelsen til de ulike produktene de har, søk etter omtaler på makeupalley.com f.eks. Det vil kanskje gi deg en pekepinn på hva du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...