AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hvis du kunne velge noen her på KG du kunne hatt sex med, hvem tror du du ville velgt og hvorfor? Og er det noe spesielt dere ville gjort i lag?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Brutal_Mann! Brukt tiden til å vise hvor sensuelle og kjærlige kvinner kan være, og hatt kosepraten etterpå der han innrømte at jeg har rett og ble kvinnegal igjen! 5
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Brutal_Mann! Brukt tiden til å vise hvor sensuelle og kjærlige kvinner kan være, og hatt kosepraten etterpå der han innrømte at jeg har rett og ble kvinnegal igjen! Me too! Mange ganger når jeg leser innlegg fra Brutal_Mann, har jeg tenkt at "han der bare må jeg møte og knulle vettet ut av". Så han ser hva ei skikkelig jente kan varte opp med 1
2ne2 Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Syns Mike Waters virker som en likans kar jeg! 1
LilleBille Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Anjelika og Stinelin Og jeg som ar sikker på at du skulle svare Steinar40 - så du kunne vist ham hva en virkelig kvinne kunne gjøre med en mann
Chiyo Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 (endret) Me too! Mange ganger når jeg leser innlegg fra Brutal_Mann, har jeg tenkt at "han der bare må jeg møte og knulle vettet ut av". Så han ser hva ei skikkelig jente kan varte opp med Greier ikke tenke på noen nå, men jeg skal da komme på noen. Endret 5. november 2010 av Chiyo
Gjest KateW Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Tror BM kunne gitt flere overraskelse. Bille, ingen kommentar!
Gjest KateW Skrevet 5. november 2010 #12 Skrevet 5. november 2010 Du fikk litt lyst på'n? Jentå? Er du også fra "mongoland" kanskje?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #13 Skrevet 5. november 2010 Anjelika og Stinelin Visste ikke at du var lesbisk/bi...det er på KG en finner de.
Evalilja Skrevet 5. november 2010 #14 Skrevet 5. november 2010 Brutal_Mann! Brukt tiden til å vise hvor sensuelle og kjærlige kvinner kan være, og hatt kosepraten etterpå der han innrømte at jeg har rett og ble kvinnegal igjen! Kosepraten... nei.. Ingen koseprat. Bare heit og rå sex..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #15 Skrevet 5. november 2010 Jeg hadde LETT tatt Gjest. Samme her, de mest sexy er de som ikke roper "se meg, se meg".
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2010 #16 Skrevet 5. november 2010 Jeg hadde LETT tatt Gjest. Hvem av dem?
Gjest KateW Skrevet 5. november 2010 #17 Skrevet 5. november 2010 Visste ikke at du var lesbisk/bi...det er på KG en finner de. Jeg tenkte brukere, ikke kjønn i denne sammenhengen.
Sequax Skrevet 5. november 2010 #18 Skrevet 5. november 2010 Det må jo bli Mikey...Tror det er en kar som kan sine saker!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #19 Skrevet 5. november 2010 Skulle virkelig ønske at brutal_mann og dere diggende damer kunne møtes snart. Da tror jeg pipa hadde fått en annen lyd!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #20 Skrevet 5. november 2010 Jeg tenkte brukere, ikke kjønn i denne sammenhengen. Spørsmålet var hvem du ville ha sex med, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå