AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #21 Skrevet 14. november 2010 Det beste er vel når de skriver "fin blogg, digger innlegget" under et nokså tragisk/trist/vondt ærlig innlegg? Akkurat det har jeg også lagt merke til. Om noen har skrevet et innlegg om død, selvskading overgrep, eksamensangst, whatever, så er det kommentarer som sier "Fin blogg. Kommenter tilbake?". Da tviler jeg på at vedkommende har lest innlegget!
Chiyo Skrevet 14. november 2010 Forfatter #22 Skrevet 14. november 2010 Høres for meg ut som bloggen din er for kjedelig (i likhet med 99,99%) av alle blogger. Derfor har ikke folk noen bedre kommentarer å komme med enn "fin blogg". Skriv om noe som virkelig opptar folk så skal du se at du får mer seriøse svar også. Bloggen min er aldeles ikke kjedelig. Jeg har mange faste lesere og ligger nesten alltid på topp i min kommune. Jeg får masse koselige kommentarer hele tiden jeg... men jeg irriterer meg kjempe mye over useriøse tenåringer som samler på lesere. Som ikke bryr seg med innholdet i det hele tatt så lenge de kan sanke inn nok kommentarer på sin egen. Skal vedde på at hver eneste fjortis-blogger der ute drømmer om å bli den neste Voe, men det er de ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #23 Skrevet 14. november 2010 Nå leser jeg ikke blogger eller blogger selv, men jeg ser det samme andre steder, i hovedsak på youtube der folk ber andre om å komentere filmene. Også har man jo de som ber på sine knær på en ekstremt masene måte "hvordan gjorde du det, fortell, hvordan, pleeeease", også legger de ut mailen sin og ber folk ta kontakt der. Er jo bedre at folk forteller ditt og datt til alle synes nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #24 Skrevet 15. november 2010 Bloggen min er aldeles ikke kjedelig. Jeg har mange faste lesere og ligger nesten alltid på topp i min kommune. Jeg får masse koselige kommentarer hele tiden jeg... men jeg irriterer meg kjempe mye over useriøse tenåringer som samler på lesere. Som ikke bryr seg med innholdet i det hele tatt så lenge de kan sanke inn nok kommentarer på sin egen. Skal vedde på at hver eneste fjortis-blogger der ute drømmer om å bli den neste Voe, men det er de ikke. Kan du dele en link? Har lyst å lese den nå
Chiyo Skrevet 15. november 2010 Forfatter #25 Skrevet 15. november 2010 Kan du dele en link? Har lyst å lese den nå Jeg vil gjerne at du leser bloggen min, men jeg liker å være anonym her på KG og hvis jeg viser dere bloggen min, vil alle vite hvem jeg er. Litt synd egentlig, but you can't have the cake and eat it too. 1
Lammelåret Skrevet 15. november 2010 #26 Skrevet 15. november 2010 Litt synd egentlig, but you can't have the cake and eat it too. Det der er skikkelig dårlig gjort! *Liker kake*
Chiyo Skrevet 15. november 2010 Forfatter #27 Skrevet 15. november 2010 Det der er skikkelig dårlig gjort! *Liker kake* I know right! Livet er urettferdig.
virw Skrevet 15. november 2010 #28 Skrevet 15. november 2010 Synd. Er alltid kjekt å oppdage nye bloggar, som ikkje er rosabloggar skreve av 13åringar!
Chiyo Skrevet 15. november 2010 Forfatter #29 Skrevet 15. november 2010 Synd. Er alltid kjekt å oppdage nye bloggar, som ikkje er rosabloggar skreve av 13åringar! Men det er vel bare å gå inn på blogg.no og trygge på 18-25 år kategorien eller 25-35 eller hva det måtte være. Jeg klikker av og til på 40+ fordi jeg vil lese litt om mer voksne mennesker.
Christina_ Skrevet 15. november 2010 #30 Skrevet 15. november 2010 Kan jeg bare få ut litt frustrasjon her. Hvorfor er det slik at når man har en blogg så er det tusen småjenter på rundt 13 år som kommenterer bloggen din og skriver "Kul blogg. Kommenter tilbake." eller "Fint bilde. Kult om du kommenterer tilbake". Eller "Nice. Kommerter bloggen min da." NEI! Jeg kommenterer ikke tilbake når folk bare kommenterer for å få flere lesere på sin blogg. Hvis jeg kommenter noen sin blogg skriver jeg noe fint eller svarer på ett spørsmål de har spurt i innlegget sitt, men aldri og da mener jeg ALDRI spørr jeg om noen kan sjekke bloggen min ut. Og hvis av en eller annen grunn jeg ville ha gjort det (og jeg sier ikke at jeg ville gjort det) ville jeg ikke skrevet "se på min blogg" etter en liten kommentar som "Kul blogg". Er jeg bare jeg som irriterer meg over dette eller er det et kjent fenomen? Det virker for meg som om de går inn på en blogg og kommenterer "fin blogg, les min" og går videre til neste uten en gang å lese hva som står der. De har sikker setningene sine klare på "lim inn" knappen. Jeg elsker kommentarer, men man må mene det man skriver og ikke bare skrive for å skrive. Jeg absolutt elsker når voksne mennesker leser bloggen min og ligger igjen en fin kommentar om hvordan de likte innlegget og lar være å spørre om jeg kan lese deres blogg også. For believe me... det kommer jeg til å gjøre. Jeg bare gidder ikke lese bloggen til en liten fjortis som har skrevet "nice" i kommentarfeltet. Høres jeg ut som en sur gammal kjerring? Velkommen til bloggingsverden! Jeg bare ignorerte sånne kommentarer når jeg hadde en blogg. Svarte de som skrev noe saklig! 1
Chiyo Skrevet 15. november 2010 Forfatter #31 Skrevet 15. november 2010 I dag var det noen som skrev: "Du er ekstremt vakker jeg og leser alltid bloggen din...kan du lese min?" Jeg vet liksom ikke om jeg skal ta det seriøst. Jeg mener alltid fint når noen kaller meg vakker, men samtidig vet jeg ikke om personen virkelig mente det fordi hun ville samtidig at jeg skulle lese hennes blogg. Veldig god måte å få noen til å lese bloggen din da... jeg tok en snik titt på den ja. Måtte jo det når noen skriver at jeg "ekstremt" vakker. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #32 Skrevet 16. november 2010 Det er det jeg skal begynne med altså, legge igjen kommentar om hvor vakker bloggeren er, så kommer vedkommende og leser min blogg? Nei, helt seriøst, så har jeg aldri fått en slik kommentar på min blogg. Nå får jeg riktignok ikke mange kommentarene på hvert innlegg (mellom null og ti kanskje), men jeg har hittil fått utelukkende fine kommentarer. Det kommer kanskje litt an på hva slags blogg man skriver? Eller hvor mange som faktisk vet om den?
Lammelåret Skrevet 17. november 2010 #33 Skrevet 17. november 2010 Synd. Er alltid kjekt å oppdage nye bloggar, som ikkje er rosabloggar skreve av 13åringar! Du kan oppdage min, jeg er verken rosa eller 13 og hvis du vil kan jeg fortelle deg hvor vakker du er! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå