AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Nå nærmer julen seg gitt! Mange som gleder seg, og vi foreldre skal kjøpe gave til våre små Jeg har selv en sønn på 2 år, og har kanskje tenkt å kjøpe et lekekjøkken i tre. Hva har dere i tankene deres, eventuelt noen tips til meg?
Gjest gjest Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 syns det var en kjempefin ide du har til julegave Varer en stund og kan evt brukes til nestemann og. Selv skal vi kjøpe en verktøykasse,verktøybelte og hjelm i leketøysbutikken til vår sønn på 2 år ( han er over gjennomsnittet interessert i alt som heter snekring og elsker å skru på både bestefars motorsykkel og banke med hammer på planker,osv Nå gleder jeg meg til jul altså!! <3 Det å ha barn gjør at julen blir ekstra koselig legger til et ekstra spørsmål til trådstarters, og spør: skal dere gi de små adventskalender, og hva putter dere evt i denne når barna er så små som 2 år?
Gjest Unknown Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 M får også lekekjøkken i tre i gave Også har vi ønsket lekemat og lekeservice fra tanter. Ang. kalender så kommer jeg til å lage en pakkekalender men bare små ting inni som en liten rosineske, en liten sjokoladebit, eller andre små ting som jeg finner på. Ho skjønner det jo ikke likevel, er mest for min del
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Vi tenkte også å ønske oss forskjellig mat i tre. De har utrolig mye fint og bra! Jeg har allerede bestilt en kalender fra sprell.no, syntes den var super fin Jeg har også kjøpt typisk en rosin eske, litt godteri på de dagene som er lørdag. Vi kjøper også litt små leker. Noen dyr osv. Hilsen TS
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Til dere som ser etter kjøkken i tre - jeg fant denne da jeg selv var på leit. Utrolig søte treleker http://treleker.blogspot.com/
Gjest Unknown Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Der var det mye fint! Kommer til å kjøpe ikea sitt kjøkken vi da, synes det også er veldig greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå