Gå til innhold

For våt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg møter en ny gutt jeg er interessert i og dater blir jeg så sinnsykt våt og klar for sex av ingenting at det nesten er plagsomt. Det renner av meg bare jeg er i nærheten av han og når vi koser, klemmer osv uten at det nødvendigvis er en seksuell situasjon. Kan bli våt bare av å snakke med han i telefon... Er det flere som har det sånn, eller er dette helt unormalt? Et par gutter har kommentert det og det virker ikke som de synes det er noe negativt men hva syns egentlig gutta om dette?? Har ingen kontroll på dette og synes nesten det er litt flaut jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg møter en ny gutt jeg er interessert i og dater blir jeg så sinnsykt våt og klar for sex av ingenting at det nesten er plagsomt. Det renner av meg bare jeg er i nærheten av han og når vi koser, klemmer osv uten at det nødvendigvis er en seksuell situasjon. Kan bli våt bare av å snakke med han i telefon... Er det flere som har det sånn, eller er dette helt unormalt? Et par gutter har kommentert det og det virker ikke som de synes det er noe negativt men hva syns egentlig gutta om dette?? Har ingen kontroll på dette og synes nesten det er litt flaut jeg...

Digger det!

Jenter kan aldri bli for våt for min del :regn:

Skrevet

Digger det!

Skrevet

Argh ja..Jeg er 19 år og veldig ung da, men jeg opplever OFTE at jeg blir mer våt enn jeg føler meg kåt. Det virkelig renner nesten gjennom dongeribuksa. Skikkelig flaut spesielt på fest hvis det er en kjekk gutt som bare tar litt på skulderen min..:/

Jeg er veldig ofte ganske "morravåt" også, så hadde jeg hatt en type med "morrabrød", så hadde vi matcha ganske godt ;) ha ha ha

Skrevet

Argh ja..Jeg er 19 år og veldig ung da, men jeg opplever OFTE at jeg blir mer våt enn jeg føler meg kåt. Det virkelig renner nesten gjennom dongeribuksa. Skikkelig flaut spesielt på fest hvis det er en kjekk gutt som bare tar litt på skulderen min..:/

Jeg er veldig ofte ganske "morravåt" også, så hadde jeg hatt en type med "morrabrød", så hadde vi matcha ganske godt ;) ha ha ha

Hvor finner jeg deg?!?!?! :D

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg kan også bli veldig våt av bare prat og f.eks chatting. Har aldri fått noen klager på at jeg er FOR våt hehe!! Tror ikke man kan bli for våt egentlig!

Skrevet

Jeg kan også bli veldig våt av bare prat og f.eks chatting. Har aldri fått noen klager på at jeg er FOR våt hehe!! Tror ikke man kan bli for våt egentlig!

Ja, blir det for mye plask plask blir det ingen friksjon og da kjenner man mindre.

Skrevet

Ja, blir det for mye plask plask blir det ingen friksjon og da kjenner man mindre.

Det hører jeg, noen blir så våt at mannen rett og slett "sklir" ut av musa igjen...og igjen...og igjen..

Det er vel det som kalles "for våt", noe som ikke jeg kan kalle meg likevel :)

Skrevet

Det hører jeg, noen blir så våt at mannen rett og slett "sklir" ut av musa igjen...og igjen...og igjen..

Det er vel det som kalles "for våt", noe som ikke jeg kan kalle meg likevel :)

Nei, du får spørre etter akten om de kjente noe. Det er vel ikke det at de sklir ut, men at det blir mer som å putte den i en liten bøtte.

Skrevet

Nei, du får spørre etter akten om de kjente noe. Det er vel ikke det at de sklir ut, men at det blir mer som å putte den i en liten bøtte.

:skratte:

Huttetu..

Vel, jeg har ikke fått noen klager i alle fall. Men om jeg lurer skal jeg spørre om han synes det kjennes sånn ut :ler:

Skrevet

Ha ha uff da :P

De med dette problemet får huske å ta med klut å tørke litt

Skrevet

Ja du er meg ei fin "jentå" :gjeiper:

Gjest Anonym1538
Skrevet

Sliter og med det samme, at jeg blir for våt. Pinlig når han stikker hånda ned i trusa og jeg er søkkvåt der nede, og det kun av litt klining?? Og det blir veldig splash-lyd når vi har sex. Lurer på om det finnes noe som gjør man mindre våt?

Skrevet

Årh! Jeg elsker når dama er god og våt nedentil :rødme:

Vertfall etter mye kosing å langt forspill, så når du først tar hånda ned i buksa å kjenner at hun er skikkelig våt, da tenker jeg at jeg nå er hun kjempe kåt og klar å grunn arbeidet er gjort! ;)

Skrevet

Spørsmålet er jo om det er et problem for deg, at du føler at det ikke blir nok friksjon ved sex som noen skriver om, men det ser ikke slik ut - da hade du vel nevnt det. Ellers ville jeg gjerne sett den gutten som ikke digger at dama ble søkke våt. Gled deg over det. Og tenk på det motsatte alternativet, som virkelig er et problem, at du ikke skulle bli våt i det hele tatt. Mange sliter nettopp med det, nemlig.

• Liker 2
Gjest MikeWaters
Skrevet

Er det et problem for dere jenter om mannen er for hard? :)

• Liker 1
Skrevet

Hehehe... ikke dum den... ;)

Skrevet

Jeg opplever at jeg blir våt om jeg har pratet med en gutt jeg liker, om det er på skolen eller andre sammenhenger. Blir det på bussen også, jeg, eller om jeg har pratet i tlf. Eller om jeg bare tenker...

Jeg husker jeg var ganske forelska i en, og vi satt i senga mi og klinte litt. Jeg ble våt på noen sek, og jeg ble ganske flau da han kjente hvor våt jeg var.

Herregud, jeg ble faktisk våt av å skrive dette ... :rødme:

Skrevet

Jævlig godt poeng, MW.

Skrevet

For våt fins ikke! Det er jo sååå digg å se at hun blir tent av meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...