Hvitveisen Skrevet 5. november 2010 #1 Del Skrevet 5. november 2010 God kveld allesammen! Jeg har et lite dilemma som aldri vil la tankene mine være. Siden sommer har jeg begynt å jobbe på et nytt storsenter med mange nye mennesker og butikker. Jeg har lagt merke til en fyr som jobber i en butikk rett over der jeg jobber. jeg har blitt smålig kjent med ham men vi har bare delt noen smil og korte samtaler. Etterhvert kjenner jeg at jeg er interessert i ham. Vi har delt litt blikk og det virker som om vi begge ser i hverandres retning når vi har sjansen. Saken er at jeg har ikke vært i et forhold på 2 år og jeg har helt glemt hvordan jeg går frem, jeg er ganske sjenert også så jeg vet aldri hva jeg skal si til ham. Jeg har tenkt på å spørre om han vil ta en kaffe med meg men etter at jeg tenkte for mye på hvordan jeg skulle spørre endte det med at jeg syns det hele ble for dumt. Slik gjør jeg hele tiden, og jeg føler meg helt hjelpeløs fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han virker som en utrolig koselig fyr og jeg blir varm bare vi snakker sammen.. Så kjære dere som leser, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. november 2010 #2 Del Skrevet 5. november 2010 foreslå at dere tar en kopp kaffe sammen etter jobb/på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå