ohka Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg trenger hjelp av noen kreative sjeler! skal nemlig lage julekalender til venninnen min i år, men har ikke så mange ideer til hva jeg kan skrive/gi.. har ikke tenkt til å bruke så mye penger på det, mer sånn koselige ting liksom noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?? takker på forhånd! Endret 5. november 2010 av ohka 1
juliane Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Det ligger en lang tråd her som handler om adventskalender til kjærester, du finner masse tips der.
ohka Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Er det ingen som har tips om hva jeg f.eks kan skrive? noen koselige kommentarer osv.. juleordtak, kanksje?
Fantomina Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
MissStiles Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 De siste 2 årene har jeg og ei venninne lagd julekalender til hverandre. Mangler fortsatt noen gaver selv. Men kan si hva jeg har kjøpt: te, kopp, servietter, sokker, scrapbookting, skrapelodd, gavekort på kino +++ Jeg kjøper gaver året rundt. Kjøpt mange av gavene i utlandet.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 - Flaxlodd - kaffe - te - Duftlys - blad - badekuler - krem
Gjest mia Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Jeg holder akkurat på med det samme. Men jeg skriver morsomme julelimerick, og julevitser. Så får hun en vits/limerick hver dag, samt et griseflaks til ti kroner. Det koster ikke mer enn 300 kroner til sammen
Gjest Blubberella Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Sammen med skrapeloddene kan du jo legge ved dikt om lykke og hell I kalenderen til mine venner har jeg lagt i griseflax, sjokolade, sokker, leppepomade, små reiseflasker med bodylotion, teposer (litt ekstra god te), små vaskekluter, små nisser/engler/snømenn e.l. julepynt osv.
ondebanan Skrevet 29. november 2010 #9 Skrevet 29. november 2010 Jeg har kalender i kollektivet, der har jeg kjøpt Depend-neglelakker (billige på Cubus), hårstrikker, sjokolade, sminke og sminkestæsj fra H&M, samt en del souvenirting fra en reise.
ohka Skrevet 29. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2010 TUSEN takk for hjelpen Nå er kalenderen snart i boks, håper hun blir glad for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå