Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger hjelp av noen kreative sjeler! :) skal nemlig lage julekalender til venninnen min i år, men har ikke så mange ideer til hva jeg kan skrive/gi.. har ikke tenkt til å bruke så mye penger på det, mer sånn koselige ting liksom :klemmer: noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?? takker på forhånd! :klemmer:

Endret av ohka
  • Liker 1
Skrevet

Det ligger en lang tråd her som handler om adventskalender til kjærester, du finner masse tips der. :)

Skrevet

Er det ingen som har tips om hva jeg f.eks kan skrive? noen koselige kommentarer osv.. juleordtak, kanksje?

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

De siste 2 årene har jeg og ei venninne lagd julekalender til hverandre. Mangler fortsatt noen gaver selv. Men kan si hva jeg har kjøpt: te, kopp, servietter, sokker, scrapbookting, skrapelodd, gavekort på kino +++

Jeg kjøper gaver året rundt. Kjøpt mange av gavene i utlandet.

Skrevet

- Flaxlodd

- kaffe

- te

- Duftlys

- blad

- badekuler

- krem

Skrevet

Jeg holder akkurat på med det samme. Men jeg skriver morsomme julelimerick, og julevitser. Så får hun en vits/limerick hver dag, samt et griseflaks til ti kroner. Det koster ikke mer enn 300 kroner til sammen :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Sammen med skrapeloddene kan du jo legge ved dikt om lykke og hell :)

I kalenderen til mine venner har jeg lagt i griseflax, sjokolade, sokker, leppepomade, små reiseflasker med bodylotion, teposer (litt ekstra god te), små vaskekluter, små nisser/engler/snømenn e.l. julepynt osv.

Skrevet

Jeg har kalender i kollektivet, der har jeg kjøpt Depend-neglelakker (billige på Cubus), hårstrikker, sjokolade, sminke og sminkestæsj fra H&M, samt en del souvenirting fra en reise.

Skrevet

TUSEN takk for hjelpen :) Nå er kalenderen snart i boks, håper hun blir glad for den :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...