Ententyn44 Skrevet 8. november 2010 #41 Skrevet 8. november 2010 Nå kom jeg akkuratt på noe som skjedde for 3 år siden ca. Jeg og eksen min skulle på besøk hos en kompis av han. Vi var et par stykker der. Plutselig måtte jeg gjøre nr 2. Prøvde å holde meg men det gikk ikke. Da jeg hadde bæsjet ferdig og skulle til å dra ned fikk jeg meg et sjokk. Doen var tett og ville ikke flashe. Hjelp tenkte jeg. Hva gjør jeg nå? Jeg fikk helt panikk og ikke søren om jeg går ut til de andre sier at jeg har dritt og doen er tett Jeg tok masse papir rundt og fikk bæsjen oppi søppelbøtta. Tok ut posen i dunken og stappet den i vesken! Jeg gikk ut til typen og sa jeg var dårlig og ville hjem. Så vi kom oss ut der så fort som fy. Og nei jeg sa ikke noe til han om at jeg hadde bæsj i veksen Da vi kom hjem fikk jeg kastet jeg det i doen og dro ned. Håper det aldri skjer igjen!!! Priceless!!!Jeg har nå ledd meg halvt ihjel av denne! Å herregud så gøy Uff stakar deg der og da.. Men du har ivertfall reddet dagen min med en god deilig latterkrampe
smalls Skrevet 8. november 2010 #42 Skrevet 8. november 2010 Typisk at doen tetter seg når man må bæsje. Jeg bæsker aldri mens typen er på badet! No way. Det får da være grenser. Er heller ikke intressert i å oppholde meg på badet mens han driter. Var en gang på vgs jeg og flere venniner skulle ha sleep over. Å ja jeg måtte bæsje og dassen var tett. Veldig typisk. Litt senere da en av de skulle opp på do skriker hun: Hvem faen er det som bæsja og ikke dratt ned??? Vi løper opp og begynner å lure på hvem som hadde gjort dette. Jeg sto å latet som ingen ting og vi sto bare å skyldte på hverandre. Til slutt sier hun som vi var hos: Det var sikkert broren min som var innom istad. Vi var enige i det da at det var han
Gjest Linda sofie Skrevet 8. november 2010 #43 Skrevet 8. november 2010 Priceless!!!Jeg har nå ledd meg halvt ihjel av denne! Å herregud så gøy Uff stakar deg der og da.. Men du har ivertfall reddet dagen min med en god deilig latterkrampe Sa det til noen av mine nære venniner og vi holdt på å le oss i hjel Å ler like godt av det fortsatt. Er ikke morsomt der og da men er jo kjempe morsomt senere.
Lillemeg25 Skrevet 8. november 2010 #44 Skrevet 8. november 2010 Det var fint at det endte godt! Alt løser seg med KG, vettu... :gjeiper: Jeg skulle ønske jeg hadde visst om bøttetrikset tidligere. For maaaange år siden var jeg i et forhold med en fyr i USA. Jeg dro over for å være hos han en uke, skulle bo i det nye huset hans. Toalettet der var helt elendig, (hvilket mange amerikanske toaletter er, hva er greia med det?) det var ikke noe "futt i flushinga", og i tillegg var det nesten tett. Så en dag da han hadde dratt på jobb tidlig og jeg sto opp senere, måtte jeg tisse en skvett. Greit, jeg gjør det jeg skal og spyler ned. Men så...begynner ting å komme tilbake i skåla. Og ikke bare den lille skvetten med tilhørende papir jeg sto for. Neida, der kom den største menneskeskapte kabelen man kan tenke seg! Typ Mr. Hankeys storebror, jeg ventet nesten på et rungende "Howdy ho!" Jeg skjønner jo at det er min daværende kjæreste som har produsert dette tidligere på dagen, og det ble litt TMI for min del. Ca. to sekunder senere innser jeg plutselig at kjæresten min antageligvis vil tro at det er JEG som har laget denne skapningen, og panikken tar overhånd. Jeg spyler ned gang på gang, men monsteret vil ikke slippe taket. Selv ikke når jeg truer med toalettbørste og sugekopp rikker det seg. Så går doen tom for vann, den slipper bare ut et lite sukk når jeg prøver å spyle ned. Jeg gir opp, og i et siste desperat forsøk kaster jeg masse papir ned i skåla, for å dekke over. Så sitter jeg der og biter negler, helt til kjæresten kommer hjem fra jobb og selvfølgelig går rett på do. Jeg var UTROLIG flau, da han med en sur mine sa "du bør bruke mindre toalettpapir når du går på do, for doen tetter seg". Jeg klarte ikke annet enn å stotre frem et ok.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #45 Skrevet 9. november 2010 Jeg hadde nettopp blitt sammen med min samboer og skulle på do. Jeg hadde veldig mye luft i magen =( Og var redd for å prumpe høyt, men jeg setter meg på do og så kommer det en ganske høy promp, som på en måte forsterkes av klangen i doen, slik at det gjaller skikkelig..omtrent med ekko og det hele. Jeg tror det må ha hatt noe med vinkelen jeg satt i. Jeg har aldri laget en ekkopromp siden, eller før! Hørte at han flirte litt fra stua......flaut! 1
Gjest Jente1990:) Skrevet 9. november 2010 #46 Skrevet 9. november 2010 Samme skjedde med meg da jeg skulle sove hos eksen. (Var vel rundt 16 begge to) Fikk en veldig løs mage kan man si og måtte løpe på do. Dessverre så var doen og han sitt soveromm vegg i vegg. Jeg bare ba om at han ikke ville høre hva jeg gjorde. Dessverre klarte jeg å fise de prompene når jeg presset. Hver gang! Det var drit flaut og hadde ikke lyst til å gå inn på soverommet igjen. Han må garantert ha hørt de. Jeg gikk inn og han bare satt der i senga å så rart på meg. Kvelden ble veldig akward. Ville bare legge meg til å sove. hehe huff.
estrella Skrevet 9. november 2010 #47 Skrevet 9. november 2010 Det var fint at det endte godt! Alt løser seg med KG, vettu... :gjeiper: Jeg skulle ønske jeg hadde visst om bøttetrikset tidligere. For maaaange år siden var jeg i et forhold med en fyr i USA. Jeg dro over for å være hos han en uke, skulle bo i det nye huset hans. Toalettet der var helt elendig, (hvilket mange amerikanske toaletter er, hva er greia med det?) det var ikke noe "futt i flushinga", og i tillegg var det nesten tett. Så en dag da han hadde dratt på jobb tidlig og jeg sto opp senere, måtte jeg tisse en skvett. Greit, jeg gjør det jeg skal og spyler ned. Men så...begynner ting å komme tilbake i skåla. Og ikke bare den lille skvetten med tilhørende papir jeg sto for. Neida, der kom den største menneskeskapte kabelen man kan tenke seg! Typ Mr. Hankeys storebror, jeg ventet nesten på et rungende "Howdy ho!" Jeg skjønner jo at det er min daværende kjæreste som har produsert dette tidligere på dagen, og det ble litt TMI for min del. Ca. to sekunder senere innser jeg plutselig at kjæresten min antageligvis vil tro at det er JEG som har laget denne skapningen, og panikken tar overhånd. Jeg spyler ned gang på gang, men monsteret vil ikke slippe taket. Selv ikke når jeg truer med toalettbørste og sugekopp rikker det seg. Så går doen tom for vann, den slipper bare ut et lite sukk når jeg prøver å spyle ned. Jeg gir opp, og i et siste desperat forsøk kaster jeg masse papir ned i skåla, for å dekke over. Så sitter jeg der og biter negler, helt til kjæresten kommer hjem fra jobb og selvfølgelig går rett på do. Jeg var UTROLIG flau, da han med en sur mine sa "du bør bruke mindre toalettpapir når du går på do, for doen tetter seg". Jeg klarte ikke annet enn å stotre frem et ok. Noe ala det skjedde også meg. Litt forskjell, jeg var på besøk hos ei venninne i USA..og når hun var på skolen og resten av hjemmets befolkning ute så benyttet jeg anledningen til å gå på do :gjeiper: Det var sånn der elendig toalett som du nevner..og altså, jeg legger ikke fra meg den typen kabler du nevner ...iallefall, det gikk liksom ned, det i toalettet, men toalettet ble allikevel småtett. Så senere på dagen så ser jeg faren finner sånn der sugekopp! Jeg håpet bare at ingen "så på meg" som syndebukken Det var litt flaut..sånn egentlig. Men hvorfor har de ikke ordentlige do der? Folk går da på do der også...må de sørge for å "åpne" sluket ukentlig eller noe? Jaja....jeg overlede turen. Toalettet også...
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #48 Skrevet 10. november 2010 Men hvorfor har de ikke ordentlige do der? Folk går da på do der også...må de sørge for å "åpne" sluket ukentlig eller noe? Det kommer an på hvor i USA du var. I Los Angeles, Beverly Hills og rundt der, spesielt i Hollywood, så gjør dem ikke nummer to. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #49 Skrevet 10. november 2010 Nå kom jeg akkuratt på noe som skjedde for 3 år siden ca. Jeg og eksen min skulle på besøk hos en kompis av han. Vi var et par stykker der. Plutselig måtte jeg gjøre nr 2. Prøvde å holde meg men det gikk ikke. Da jeg hadde bæsjet ferdig og skulle til å dra ned fikk jeg meg et sjokk. Doen var tett og ville ikke flashe. Hjelp tenkte jeg. Hva gjør jeg nå? Jeg fikk helt panikk og ikke søren om jeg går ut til de andre sier at jeg har dritt og doen er tett Jeg tok masse papir rundt og fikk bæsjen oppi søppelbøtta. Tok ut posen i dunken og stappet den i vesken! Jeg gikk ut til typen og sa jeg var dårlig og ville hjem. Så vi kom oss ut der så fort som fy. Og nei jeg sa ikke noe til han om at jeg hadde bæsj i veksen Da vi kom hjem fikk jeg kastet jeg det i doen og dro ned. Håper det aldri skjer igjen!!! Haha stakkars deg. Glad det aldri har skjedd med meg. Bra det hele gikk fint da. Huff kan ikke ha vært noe gøy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå