cyanid Skrevet 6. november 2010 Forfatter #21 Skrevet 6. november 2010 jammen waco da, jeg har jo skrevet jeg fant en bøtte stående og da ble alt fint :D Haha plastposetrikset! Skulle bare like greit glemt posen før jeg stakk ut etterpå!
rachel who Skrevet 6. november 2010 #22 Skrevet 6. november 2010 3 år sammen og dere tør ikke forteller hverandre at dere bæsjer? Hvor gamle er dere da? 14?
Gjest Bella_ Skrevet 6. november 2010 #23 Skrevet 6. november 2010 Skjønner deg godt jeg sånt er flaut.Har selv samboer over 2 år og jeg kaster han ut av badet når jeg skal bæsje og lar han ikke gå inn før lukten er borte
Meaty Skrevet 6. november 2010 #24 Skrevet 6. november 2010 Det var fint at det endte godt! Alt løser seg med KG, vettu... :gjeiper: Jeg skulle ønske jeg hadde visst om bøttetrikset tidligere. For maaaange år siden var jeg i et forhold med en fyr i USA. Jeg dro over for å være hos han en uke, skulle bo i det nye huset hans. Toalettet der var helt elendig, (hvilket mange amerikanske toaletter er, hva er greia med det?) det var ikke noe "futt i flushinga", og i tillegg var det nesten tett. Så en dag da han hadde dratt på jobb tidlig og jeg sto opp senere, måtte jeg tisse en skvett. Greit, jeg gjør det jeg skal og spyler ned. Men så...begynner ting å komme tilbake i skåla. Og ikke bare den lille skvetten med tilhørende papir jeg sto for. Neida, der kom den største menneskeskapte kabelen man kan tenke seg! Typ Mr. Hankeys storebror, jeg ventet nesten på et rungende "Howdy ho!" Jeg skjønner jo at det er min daværende kjæreste som har produsert dette tidligere på dagen, og det ble litt TMI for min del. Ca. to sekunder senere innser jeg plutselig at kjæresten min antageligvis vil tro at det er JEG som har laget denne skapningen, og panikken tar overhånd. Jeg spyler ned gang på gang, men monsteret vil ikke slippe taket. Selv ikke når jeg truer med toalettbørste og sugekopp rikker det seg. Så går doen tom for vann, den slipper bare ut et lite sukk når jeg prøver å spyle ned. Jeg gir opp, og i et siste desperat forsøk kaster jeg masse papir ned i skåla, for å dekke over. Så sitter jeg der og biter negler, helt til kjæresten kommer hjem fra jobb og selvfølgelig går rett på do. Jeg var UTROLIG flau, da han med en sur mine sa "du bør bruke mindre toalettpapir når du går på do, for doen tetter seg". Jeg klarte ikke annet enn å stotre frem et ok. 1
Gjest Mahareth Skrevet 6. november 2010 #25 Skrevet 6. november 2010 Meaty, takk! Nå fikk du meg faktisk til å komme på en sånn situasjon som skjedde meg Var på tur med en organisasjon jeg var med i da jeg var ca 12. Vi var vekke i nesten ei uke, bodde på hotell, og jeg måtte selvfølgelig nr 2. Problemet oppstod da doen ikke ville skylle ordentlig. Jeg prøvde flere ganger, og det resulterte i at doen ble helt fyllt opp av vann og mitt ...avfall. Jeg sneik meg ut av rommet (som jeg delte med et par venninner) og bestemte meg for å late som ingenting. Da mine venninner senere gikk inn på badet foreslo jeg fakisk at stuepiken kunne ha gjort det... 1
Meaty Skrevet 7. november 2010 #26 Skrevet 7. november 2010 Good one, Mahareth! Det er egentlig litt godt å lese disse historiene, da vet man at man ikke er alene om å frike litt ut når toalettbesøket ikke går helt som planlagt.
cyanid Skrevet 7. november 2010 Forfatter #27 Skrevet 7. november 2010 3 år sammen og dere tør ikke forteller hverandre at dere bæsjer? Hvor gamle er dere da? 14? Djizes, har du forstoppelse kanskje? Er det derfor du er så sur og uffen? JEG vil HELST ikke VISE han DRITTEN min I do FOR vi ER ikke HELT into SCAT eller ANDRE drittrelaterte TING, er dette så vanskelig å forstå for så mange av dere?? Vi er for øvrig 24 og 29 år, og jeg sverger jeg kommer til å fortsette å skylle ned i 100 år til før han entrer toalettet. Huff, nå ble jeg også gretten.
cyanid Skrevet 7. november 2010 Forfatter #28 Skrevet 7. november 2010 Det var fint at det endte godt! Alt løser seg med KG, vettu... :gjeiper: Jeg skulle ønske jeg hadde visst om bøttetrikset tidligere. For maaaange år siden var jeg i et forhold med en fyr i USA. Jeg dro over for å være hos han en uke, skulle bo i det nye huset hans. Toalettet der var helt elendig, (hvilket mange amerikanske toaletter er, hva er greia med det?) det var ikke noe "futt i flushinga", og i tillegg var det nesten tett. Så en dag da han hadde dratt på jobb tidlig og jeg sto opp senere, måtte jeg tisse en skvett. Greit, jeg gjør det jeg skal og spyler ned. Men så...begynner ting å komme tilbake i skåla. Og ikke bare den lille skvetten med tilhørende papir jeg sto for. Neida, der kom den største menneskeskapte kabelen man kan tenke seg! Typ Mr. Hankeys storebror, jeg ventet nesten på et rungende "Howdy ho!" Jeg skjønner jo at det er min daværende kjæreste som har produsert dette tidligere på dagen, og det ble litt TMI for min del. Ca. to sekunder senere innser jeg plutselig at kjæresten min antageligvis vil tro at det er JEG som har laget denne skapningen, og panikken tar overhånd. Jeg spyler ned gang på gang, men monsteret vil ikke slippe taket. Selv ikke når jeg truer med toalettbørste og sugekopp rikker det seg. Så går doen tom for vann, den slipper bare ut et lite sukk når jeg prøver å spyle ned. Jeg gir opp, og i et siste desperat forsøk kaster jeg masse papir ned i skåla, for å dekke over. Så sitter jeg der og biter negler, helt til kjæresten kommer hjem fra jobb og selvfølgelig går rett på do. Jeg var UTROLIG flau, da han med en sur mine sa "du bør bruke mindre toalettpapir når du går på do, for doen tetter seg". Jeg klarte ikke annet enn å stotre frem et ok. Meaty, takk! Nå fikk du meg faktisk til å komme på en sånn situasjon som skjedde meg Var på tur med en organisasjon jeg var med i da jeg var ca 12. Vi var vekke i nesten ei uke, bodde på hotell, og jeg måtte selvfølgelig nr 2. Problemet oppstod da doen ikke ville skylle ordentlig. Jeg prøvde flere ganger, og det resulterte i at doen ble helt fyllt opp av vann og mitt ...avfall. Jeg sneik meg ut av rommet (som jeg delte med et par venninner) og bestemte meg for å late som ingenting. Da mine venninner senere gikk inn på badet foreslo jeg fakisk at stuepiken kunne ha gjort det... Morro på do :D
Gjest Linda sofie Skrevet 7. november 2010 #29 Skrevet 7. november 2010 Nå kom jeg akkuratt på noe som skjedde for 3 år siden ca. Jeg og eksen min skulle på besøk hos en kompis av han. Vi var et par stykker der. Plutselig måtte jeg gjøre nr 2. Prøvde å holde meg men det gikk ikke. Da jeg hadde bæsjet ferdig og skulle til å dra ned fikk jeg meg et sjokk. Doen var tett og ville ikke flashe. Hjelp tenkte jeg. Hva gjør jeg nå? Jeg fikk helt panikk og ikke søren om jeg går ut til de andre sier at jeg har dritt og doen er tett Jeg tok masse papir rundt og fikk bæsjen oppi søppelbøtta. Tok ut posen i dunken og stappet den i vesken! Jeg gikk ut til typen og sa jeg var dårlig og ville hjem. Så vi kom oss ut der så fort som fy. Og nei jeg sa ikke noe til han om at jeg hadde bæsj i veksen Da vi kom hjem fikk jeg kastet jeg det i doen og dro ned. Håper det aldri skjer igjen!!! 2
slask Skrevet 7. november 2010 #30 Skrevet 7. november 2010 Jammen lever vi i en syk verden når det å ikke få skylt ned dass en enslig time eller to er noe stort problem. ONS/Kjæreste eller ikke. Det der hadde jeg driti i.
cyanid Skrevet 7. november 2010 Forfatter #31 Skrevet 7. november 2010 Er ikke så bedritent gøy hvis lukta sprer seg over hele driten da vet du Linda sofie: Fant du ikke noen søppelkasse på vei hjem? :D
cyanid Skrevet 7. november 2010 Forfatter #32 Skrevet 7. november 2010 Er ikke så bedritent gøy hvis lukta sprer seg over hele driten da vet du Linda sofie: Fant du ikke noen søppelkasse på vei hjem? :D
Gjest Linda sofie Skrevet 7. november 2010 #33 Skrevet 7. november 2010 Er ikke så bedritent gøy hvis lukta sprer seg over hele driten da vet du Linda sofie: Fant du ikke noen søppelkasse på vei hjem? :D Haha nei vi kjørte hjem og vis vi skulle ha stoppet med en søppelkasse ville han nok ha lurt fælt på hva det var jeg skulle kaste Skulle jeg ha sagt: nei jeg skal bare kaste driten min som jeg har pakket inn i vesken? Hehe bedre å vente til vi kom hjem. 1
Gjest Helene_Mari Skrevet 7. november 2010 #35 Skrevet 7. november 2010 (endret) Herlighet jeg ler meg ihjel, noen burde starte en do-historie tråd Endret 7. november 2010 av Helene_Mari
Gjest Linda sofie Skrevet 7. november 2010 #36 Skrevet 7. november 2010 Herlighet jeg ler meg ihjel, noen burde starte en do-historie tråd Haha enig
B.A. Skrevet 8. november 2010 #37 Skrevet 8. november 2010 Dette er den artigste og pinligste tråden jeg har lest på lenge. Og er forøvrig helt enig med deg cyanid, gjør ikke sånt med typen i samme rom.
Crash Skrevet 8. november 2010 #38 Skrevet 8. november 2010 (endret) . Endret 18. mai 2018 av Crash 1
Gjest Helene_Mari Skrevet 8. november 2010 #39 Skrevet 8. november 2010 Godt det løste seg! Ang. moro på do, min type kom en dag ganske betuttet ut fra toalettet. Han satte seg ned og utbrøt med et sukk at han hadde laget en usynlig bæsj! Jeg spurte litt lattermildt om hva han mente. Jo, han hadde gjort sitt fornødne, tørket seg og kikket litt på papiret, men det var helt rent. Så måtte han jo kikke ned i skålen for å se hva dette var for noe, og ta-da, der var det ....tomt! Han la ut i det vide og brede om denne fantom-lorten og lurte et øyeblikk på om han hadde innbilt seg det hele, eller hvor i all verden den hadde blitt av. Til slutt lå jeg omtrent og gråt av latter Vi kom fram til en mulig forklaring - den hadde rett og slett hatt den "perfekte" vinkel og fart ned i skålen, og fortsatt ned i røret helt av seg selv. :gjeiper: For meg er det forresten også uaktuelt å gjøre sånt i samme rom som andre, gjør det helst mens jeg er alene i huset
cyanid Skrevet 8. november 2010 Forfatter #40 Skrevet 8. november 2010 Glad dette nå skjedde forrige uke og jeg kan nå move on... hmmm er det rart av meg hvis jeg setter en bøtte med vann klar til tilsvarende situasjoner? Også kjempeglad jeg spurte kg, ellers ville jeg aldri funnet ut av bøttetrikset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå