cyanid Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Dere vet den historien.. vandrehistorien om hun som gikk på do nummer to hos sin ONS og doen ikke ville spyle? Jeg er kjempestressa nå fordi må man så må man, dette vet dere jo, men hva gjør man når husverten holder på å styre med oppussing og alt vannet er skrudd av? Og de sa ca en time, og samboer er ute men vet ikke når han kommer hjem og doen er et helvete? Kan noen hjelpe meg med å gjøre denne situasjonen litt mindre ille? Det er kanskje det mest ubehagelige jeg har vært med på, og jeg vil ikke sitte alene i denne situasjonen, hva faen skal jeg gjøre??? 2
cyanid Skrevet 5. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2010 Jada og hvis noen kjente fra det virkelige liv leser dette og helt sikkert kjenner meg igjen; går dere aldri på do dere da? Ikke vær frekke
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Ta med en bøtte og gå til naboen eller nærmeste naturlige vannkilde og fyll bøtta, gå tilbake og hell vannet i do
Gjest Sommertid Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Gå på do, gjør ditt fornødende. Om samboeren din skulle komme hjem før du får spylt ned så kan du jo bare gi beskjed til han slik at han slipper å gå inn på badet å se oppi do. 1
Gjest Mahareth Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Det er kanskje ikke så gøy, men det er ikke så ille heller. For det første: ALLE går på do. Jeg, du, samboeren din, min, alle. For det andre: Dere har vært sammen lenge nok til at han ikke har noen former for illusjoner her. Han vet at du går på do. Men ta og mas på husverten her. Dere må jo ha vann, spesielt til sånne her tilfeller! Grusomt å føle at det er umulig å få gått på do hjemme liksom Du trenger ikke å si hvorfor du trenger vann heller, du kan bare si at du må ha vann til å lage mat. Bare prøv å slappe av. Det går helt sikkert bedre enn du tror, og i det minste så kan du etterpå si til deg selv at det verste har skjedd
cyanid Skrevet 5. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2010 Takk for rasjonelle fine svar, spesielt fra ei jeg kjenner fra før.. nå vet du hva det går i her om dagane haha ;D Ja vi vet jo vi går på do begge to, men jeg pleier som oftest å be han skru på høy lyd og nekter han adgang til å gå inn på 5 minutter... å høre og lukte er en ting, men å se? Arrrh kanskje jeg kan si hun som kjørte meg hjem lånte do? Dette er fælt... er det gått en time ennå?
cyanid Skrevet 5. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2010 også ja, jeg var på døra og hylte, men han er ute og henter noe for å fikse, så jeg måtte altså vente en time... hrmf. Jævlig!
cyanid Skrevet 5. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2010 Wooooohoh! Jeg fant en bøtte med vann som jeg heiv oppi, problem solved! Tuuusen masse takk for tips, det der tok nesten knekken på meg :O
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Hvor lenge har du vært med han?Synes du høres veldig hysterisk ut.Hadde det skjedd med meg hadde jeg bedt han ikke gå inn til vannet var skrudd på igjen.Han gjør nummer 2 selv og vi kvinner bør slappe litt mer av.Mannfolk raper jo og promper og er sikkelig ekle av og til uten at vi reagerer.Mens hvis vi gjør en liten ting ille så er vi sikkelig ekle.
cyanid Skrevet 6. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2010 3 år, men jeg er veldig fin på det. Men i dag er det bare morsomt, jeg fortalte han nettopp om det også lo vi :D
redchilli Skrevet 6. november 2010 #11 Skrevet 6. november 2010 fatter ikke hvorfor det er så big deal! alle bæsjer jo...
Gjest Mahareth Skrevet 6. november 2010 #12 Skrevet 6. november 2010 Viktig å kunne le av det etterpå
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #13 Skrevet 6. november 2010 Ta med en bøtte og gå til naboen eller nærmeste naturlige vannkilde og fyll bøtta, gå tilbake og hell vannet i do Midt i natten - hos et ONS?? Det holder jo uansett ikke med bare 1 bøtte vann da..
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #14 Skrevet 6. november 2010 Dette opplevde jeg første gang jeg var på besøk hos svigers Herregud, jeg trodde jeg skulle dø! Endte opp med å tømme innholdet i søppelbøtten på gulvet for å kunne bruke den til å flushe. Bøtten var liten, så jeg måtte holde på kjempelenge. GRUSOMT! Ja, alle går på do, men det er ingen av oss som har lyst til å sette mageinnholdet vårt på display til alle og enhver.
Gjest Linda sofie Skrevet 6. november 2010 #15 Skrevet 6. november 2010 Dette opplevde jeg første gang jeg var på besøk hos svigers Herregud, jeg trodde jeg skulle dø! Endte opp med å tømme innholdet i søppelbøtten på gulvet for å kunne bruke den til å flushe. Bøtten var liten, så jeg måtte holde på kjempelenge. GRUSOMT! Ja, alle går på do, men det er ingen av oss som har lyst til å sette mageinnholdet vårt på display til alle og enhver. Huff det må ha vært ille! Lurte de ikke på hvorfor du var så lenge på doen? :gjeiper: Selv om det å bæsje er normalt så er det ikke noe særlig å skulle fortelle noe sånt til typen eller at han skal se i doen etter du har bæsja.
Chiyo Skrevet 6. november 2010 #16 Skrevet 6. november 2010 Hahaha! Herlig! Takk! You made my day! Helt seriøst jeg tror jeg hadde begynnt å gråte. Fy faen jeg hadde fått panikk.
cyanid Skrevet 6. november 2010 Forfatter #17 Skrevet 6. november 2010 Ja i dag var dette kjempemorsomt! Nei ingen big deal, men der og da har en ikke kjempelyst til å eksponere for den man elsker, en fordøyd ostesausrett og brødskive med brunost, får være måte på hvor mye en skal dele sammen... driter dere når samboer er på badet med dere? Det ville aldri falt meg inn iallfall, liker ikke at han hører at jeg tisser heller.. men som sagt, jeg er fin på akkurat det området, og det er jo helt opp til meg selv å føle det jeg gjør angående ting, er det ikke?
cyanid Skrevet 6. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 6. november 2010 ps han er ikke noen ons, men min samboer gjennom 3 år, og dette var på kvelden, men likevel vil jeg ikke gå og spørre naboen om en bøtte vann iallfall ikke når jeg fant en vi hadde
Gjest Linda sofie Skrevet 6. november 2010 #19 Skrevet 6. november 2010 Ja i dag var dette kjempemorsomt! Nei ingen big deal, men der og da har en ikke kjempelyst til å eksponere for den man elsker, en fordøyd ostesausrett og brødskive med brunost, får være måte på hvor mye en skal dele sammen... driter dere når samboer er på badet med dere? Det ville aldri falt meg inn iallfall, liker ikke at han hører at jeg tisser heller.. men som sagt, jeg er fin på akkurat det området, og det er jo helt opp til meg selv å føle det jeg gjør angående ting, er det ikke? Jeg klarer så vidt å bæsje mens han er i leiligheten så ikke søren om jeg sitter å driter mens han er på badet Det blir bare to much
waco Skrevet 6. november 2010 #20 Skrevet 6. november 2010 Bare tøm en bøtte med vann i do så spyler det av seg selv. Hvis ikke får du bruke plastikkposetrikset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå