in6rid Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Jeg skal ha et vinterbryllup, januar 2012. I den anledning ønsker jeg gjerne innspill til hvor vielsen kan finne sted, og generelt andre erfaringer Alle innspill mottas med stor takk!
livingdoll Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Jeg skal ha et vinterbryllup, januar 2012. I den anledning ønsker jeg gjerne innspill til hvor vielsen kan finne sted, og generelt andre erfaringer Alle innspill mottas med stor takk! Du kan prøve ut forskjellige "silke"-kjoler( får mange på bik bok/h&m) med eorte tynne/tette(ikke ull) strømpebukser, og evt. sorte lakk pumps:-)
livingdoll Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Herre min :o Svarte vist på feil her jeg
Thinkerbelle Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Haha, måtte smile litt av svaret over:) det kan jo være fint å velge litt mer snøsikre plasser, f.eks en plass i fjellene eller Røros? Da er man mer sikker på "winter wonderland", selv om det kan være veldig fint med mindre snø også.. Bygg snølykter utenfor lokalet dere velger somlyser fint opp når dere skal gå inn. Ha en fin liten pels til brudekjolen, gi gjestene varm drikke tenfor kirken osv.. Høres veldig koselig ut:)
ffjellrev Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 (endret) Det var min drøm også, men av flere årsaker, ble det ikke sånn. Men du kan stjele idéen min, hvis du vil Hadde tenkt på Venabu fjellhotell. Der er det både hotell til å holde fest og gjester, hytter som kan leies til gjester som synes hotell blir for dyrt, og mange aktiviteter i området. Er til og med en nydelig kirke i nærheten; http://www.venabu.no/norsk/kultur/stavkirken.htm Jeg hadde tenkt å ordne med hundespann som transport til/fra kirka, men det er jo bare for helt spesielt interesserte Hvis jeg noen gang skal gifte meg igjen... *drømme* Bare så det er sagt hadde vi en fantastisk dag og en fantastisk fest, selv om vi gjorde det "helt vanlig". Red: vet ikke om stavkirken er åpen for vielser, men ser det er linket til flere kirker på siden. Endret 7. november 2010 av ffjellrev
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå