Gå til innhold

Tema 60- og 70-tall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til antrekk? Skal på julebord med tema 60- og 70-tall, og har funnet ut at jeg gjerne kunne tenke meg 60-talls antrekk a la Jackie O etc. Men, hvor kan en finne et slikt antrekk uten å bruke altfor mye penger på det..? Ev andre tips til antrekk tas i mot med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har tips til antrekk? Skal på julebord med tema 60- og 70-tall, og har funnet ut at jeg gjerne kunne tenke meg 60-talls antrekk a la Jackie O etc. Men, hvor kan en finne et slikt antrekk uten å bruke altfor mye penger på det..? Ev andre tips til antrekk tas i mot med takk :)

Anabefaler deg å ta en titt på både h&m, lindex og bikbok :-) His du ikke finner noe du liker der, kan du jo dra innom en bruktbutikk som selger klær.

Gjest idakaroline
Skrevet

Kan jo være at du kunne funnet noe sånt på en Fretex butikk? Jeg vet ikke sikkert, men hvis du leiter litt ekstra godt, kunne du kanskje funnet noe på H&M eller noen andre sånne kjedebutikker?

Skrevet

Må nok ta en tur innom nærmeste kjøpesenter og titte litt. Stemmer vel at rette kjoler, sort/hvitt, plastsmykker, sotede øyne og høyt hår med utover-vipp i håret er 60talls..?

Skrevet

Må nok ta en tur innom nærmeste kjøpesenter og titte litt. Stemmer vel at rette kjoler, sort/hvitt, plastsmykker, sotede øyne og høyt hår med utover-vipp i håret er 60talls..?

Stemmer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...