Gå til innhold

TIl jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest...
Skrevet

Hei

Jeg lurer på en ting . vis dere er intressert i en gutt . forventer dere at han skjekker dere opp . eller dere går etter han selv .

la oss si at han er veldig kjekk .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forventer ingenting, jeg sjekker opp de jeg føler for å sjekke opp for å si det sånn ;)

Gjest jente20
Skrevet

Om han er kjekk, prøver jeg meg. Er ikke noe annet som stopper meg enn at han ikke viser interesse for meg.

-Jente 20

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Kjæresten min var så sjenert at jeg bare måtte hive meg over ham. Før det har jeg ALDRI tatt initiativ til så mye som et kyss, men da fant jeg ut at jeg har det i meg.

Skrevet

Kjæresten min var så sjenert at jeg bare måtte hive meg over ham. Før det har jeg ALDRI tatt initiativ til så mye som et kyss, men da fant jeg ut at jeg har det i meg.

Her lukter det tøffelhelt...

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Fordi han var sjenert? Nei du, han lar seg ikke dominere, han er sta som et esel :rødme:

Skrevet

Skal inrømme at jeg er litt redd for å bli sett på som desperat ellerno sånn hvis jeg viser at jeg er veldig interresert i en gutt :sjenert: Har pleid å la de ta styringen, men jeg viser at jeg er interressert på andre måter, som å smile mye og ta initiativ til å snakke osv. ;p

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg tar veldig gjerne initiativ hvis jeg ser en gutt som kan være intressan. Jeg synes de fleste mannfolk er alt for blyge til å ta kontakt selv så da må jeg ta saken i egne hender.

Skrevet

En kan være frempå og mentalt sterk på mange områder men likevel sjenert overfor jenter så det er det ingen mal på.

Skrevet

Jeg er veldig sjenert, er faktisk veldig interessert i en der jeg jobber. Det har ikke blitt noe mer enn noen smil og noen korte samtaler.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg liker helst at det er han som tar intativ, om han er interessert da :P

Skrevet

Har hørt meg beskrevet som "veldig kjekk" eller noe i den dur men opplever nesten aldri at kvinner tar initiativ. De aller aller fleste stirrer sånn 5-10 minutter til siden for meg med store øyne og med et slags underlig stivt halv-smil.

Møter jeg blikket til noen så ser de ofte helt skrekkslagne ut som om hele verden nå plutselig kommer til å tro at de er lette på tråden eller noe, som om det at kvinner er interessert i menn var en godt bevart hemmelighet. Det er ytterst få fremmede damer som drister seg til noe så uskyldig som å møte blikket og smile eller oppføre seg sånn noenlunde naturlig, skjer knapt en gang i året (ansatte i serviceyrker untatt). Av og til kan det føles som om halve menneskeheten er noen slags bisarre zombie-lignende vesener.

Må også si at dette er enda mere tilfelle i Norge enn andre land jeg har vært i, kvinner virker mer usikre her, til og med i forhold til muslimske land jeg har besøkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...