Gjest wild bird Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Jeg er nysgjerrig på om det er mange brukere her som har skiftet nick og gjenoppstått i ny drakt? Hvorfor byttet du? Lyst til å fortelle det gamle nicket ditt? Kan jo begynne selv. Jeg var Purple Haze før. Meldte meg ut en periode, og kom tilbake som wild bird. Ingen spesiell grunn, egentlig. Trengte bare en KG-pause, og ville ha et annet nick da jeg kom tilbake
Chiyo Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Hmmm oja. Jeg lurte litt på hvor Purple Haze var blitt av hehe. Eller lurte og lurte, men ja la faktisk merke til at hun ble borte.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Jeg har skiftet nick flere ganger pga gjenkjennelse. Noen av mine tidligere nick har vert blåklokke og blåbæret.
Gjest Dhanu Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg var Salma i flere år. En annen bruker fant omtrent ut hvem jeg var, og insisterte på å skrive om det i en tråd. Selv om jeg ikke er veldig anonym av meg nå heller, ser jeg ingen grunn til å like at folk skriver slikt i åpen forum. Var litt lei av Salma, og begynner i grunnen å bli litt lei av Dhanu også, av samme årsaker. Hun er ikke spesielt godt likt her inne. For det første tilhører hun ingen klikk, for det andre har hun for mange "uriktige" meninger og for det tredje er hun for steil, for det fjerde kjenner hun ikke helt grensene for hva hun kam tillate seg verbalt og ikke. De grensene er nemlig ulike for ulike brukere, noen kan tillate seg mer enn andre. Og både Salma og Dhanu er blant "andre". Endret 5. november 2010 av Dhanu
Gjest wild bird Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Visste jo at du het Salma før, egentlig Og jeg liker deg veldig godt! Bare så du vet det
juliane Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Jeg het nanya en periode, men endret da jeg ble singel for et par år siden. Ville ikke at eksen skulle snoke her inne, og jeg startet også dagbok for å få ut følelsene mine. En stund skrev jeg faktisk innlegg med to brukere på en gang, slik at han ikke skulle skjønne at jeg hadde byttet bruker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå