Jacko Skrevet 5. november 2010 #1 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg leste i avisen om at det går ann å strikke julekuler til å pynte juletreet. Jeg jobber på oljeplatform og får ikke kjøpt oppskriften før jeg går i land. Skulle så gjerne strikket noen kuler som julegaver før jul. Hvis noen har oppskriften og kan posten den her hadde jeg blitt kjempe glad Hvis noen vet om en nettside eller et annet sted jeg kan få tak i oppskriften på er jeg veldig takknemlig. Håper noen snille sjeler kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. november 2010 #2 Del Skrevet 5. november 2010 Nå kjenner jeg ikke til saken i avisen og akkurat hvilken julekuleoppskrift det var snakk om der (kanskje det var en sak om den nye boken "Julekuler" http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_gallery_1879_28_77.gif' alt=':vetikke:'>), men her er iallfall en oppskrift på julekuler fra Garnstudio. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påtuppa Skrevet 6. november 2010 #3 Del Skrevet 6. november 2010 På engelsk: Min lenke Min lenke Min lenke Den i midten likte jeg godt, tror kanskje jeg skal lage noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacko Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 7. november 2010 Tusen takk begge to, jeg ble kjempe glad for denne hjelpen. Takk takk takk, Nå skal det strikkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå