AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hei! Kan noen hjelpe meg? Skal sende beskjed til en kollega via facebook, som ikke er på vennelista, men vil ikke at hun skal se alle bildene mine. Jeg har fått høre at jeg ved å sende ei melding til henne "åpner" for at hun får se hele profilen min. Hvordan endrer jeg det? Har forsøkt å endre på "privacy", men hun er jo ikke på vennelista mi, så får ikke skrevet inn navnet hennes på noen unntak. Hvordan gjør jeg dette? Takknemlig for hjelp
HedvigR Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Hvem enn som har fortalt deg det har misforstått Du åpner absolutt ikke profilen din ved å sende noen en melding, så bare send i vei du
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Hvem enn som har fortalt deg det har misforstått Du åpner absolutt ikke profilen din ved å sende noen en melding, så bare send i vei du Aha, takk! Jeg hørte det for lenge siden, at hvis du pok'et noen eller sendte ei melding, så kunne de se hele profilen. Men da er det vel greit da, tusen takk!
Gjest Consensio Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Så rart. Profilen til en jeg kjente var stengt for alle som ikke lå på hans venneliste, han sendte meg en melding og jeg kunne da se veggen hans uten å være på hans liste. Kunne ikke gå inn å se på bilder og slikt da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå