AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Jeg har aldri fått med meg Grey's Anatomy til nå og har sett at det er en annen serie som heter Private Practice. Henger disse samnmen? Lurer på hvis jeg skal begynne å se første sesongen med Private Practice, bør jeg da ha sett Grey's Anatomy først - evt. hvor langt ut i serien før en kan se begge seriene og forstå hva som skjer? Kan man bare hoppe rett på feks. Private Practice og skjønne handlingen like godt uten å se den andre serien først? Håper noen forstår hva jeg mener, føler meg jo som den eneste som ikke har fått med meg Grey's Anatomy Fortell gjerne hvilken serie av de to dere liker best hvis dere har en favoritt da Håper på svar
Gjest Consensio Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Først kom Grey`s og etter noen sesonger så ble det en spinoff som da altså er PP. PP dreier seg da om hun Allison som tidligere jobbet på sykehuset i Grey`s. Du kan fint se PP uten å ha sett Grey`s. Det er noen episoder hvor det kommer noen fra sykehuset i Grey`s og vice versa, men det er på en slik måte at man kan se PP alene likevel egentlig. Personlig liker jeg Grey`s aller best, men det er sikkert fordi den kom først og det er den jeg først begynte å se. PP er en kjempefin serie den også så jeg følger med på den også, men det tok litt tid før jeg klarte å "godta" den Men får du mulighet så burde du se Grey`s også. Den serien kan man liksom ikke begynne å se nå som sesong 6 eller 7 eller noe går på TV. Mye historie, mye som har skjedd og begynner man å se den midt i så forstår man kanskje ikke alt
JumboJenny Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Addison mener du vel. Jeg har kun sett 2 sesonger av Grey`s, og så fikk jeg ikke sett mer, selv om jeg skulle gjerne gjort det. I sommer så jeg DVD av sesongene til Private Practise, og du trenger IKKE ha sett Grey`s for å forstå PP. I starten av PP episoden så ser man at hun sier opp på Grey`s Anatomy sykehust, men ikke noe mer... Er jo sikkert greit med bakgrunn, men ikke nødvendig :D
Gjest Consensio Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Addison ja. Har bare sett alle episoder av begge seriene, men hukommelsen er fortsatt ikke helt på topp
Trampe Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Jeg synes Grey's er mye bedre enn Private Practise jeg da. Som de andre sier er det ikke noe problem å se PP uten å ha sett Grey's, men jeg holder absolutt en knapp på Grey's!
JumboJenny Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Ikke fortell meg noe jenter, fordi jeg håper å få sett Greys snart igjen! Da skal jeg starte fra begynnelsen, fordi jeg har glemt og misset mye som har skjedd. Gleder meg, så på reklame på tv at det så ut som noe spennende episode....Greit å ha spart opp en haug med episoder så jeg kan se de på rekke og rad :D
Gjest Consensio Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Skal ikke si noe jeg tok med meg alle sesongene av Grey`s på DVD når jeg dro på hytta et år. HELDIGVIS, for det øsregnet begge ukene jeg var der, og jeg fikk sett hele serien Veldig trist når det var over, så gledet meg som et barn til neste sesong kom på TV, hehe
JumboJenny Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 Det er skikkelig deilig når man har en serie og bare kan sitte og stirre og se en etter en.. "skal bare se eeeen til!" . Plutselig er klokka halv 5 om morgenen
Trampe Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Jeg så de tre første sesongene da jeg var hjemme i perm og ventet på at babyen skulle komme. Ble ikke mye søvn da nei...
Gjest Consensio Skrevet 5. november 2010 #10 Skrevet 5. november 2010 Det er skikkelig deilig når man har en serie og bare kan sitte og stirre og se en etter en.. "skal bare se eeeen til!" . Plutselig er klokka halv 5 om morgenen Kjenner meg godt igjen der ja.
MissStiles Skrevet 5. november 2010 #11 Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg liker begge seriene!! Grey`s aller best!! Men ser på begge to! Synes det er litt gøy at skuespillerne av og til besøker hverandre. Addison her og McSteamy der. Endret 5. november 2010 av MissStiles
*Bumblebee* Skrevet 9. november 2010 #12 Skrevet 9. november 2010 et lite tips..dette blir vel sikkert slettet,men jeg har lastet ned alle sesongene til greys,og ser nå på ses.7. du finner de lett på div.nedlastingssider,(skal vel ikke nevne navn.. ) kjekt å ha hele sesonger å se på istedet for en og en episode.advarsel; du kommer garantert til å bli hekta!! :gjeiper:
Lyra Skrevet 12. november 2010 #13 Skrevet 12. november 2010 Jeg ser begge seriene og støtter at du ikke trenger å se/ha sett Grey's for å kunne se Private Practice, selv om det hender at det dukker opp noen småsammenhenger her og der. Men skal du se begge seriene parallellt så se Grey's først siden den blir sendt først i USA og handlingen blir påvirket deretter.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. november 2010 #14 Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg har aldri fått med meg Grey's Anatomy til nå og har sett at det er en annen serie som heter Private Practice. Henger disse samnmen? Lurer på hvis jeg skal begynne å se første sesongen med Private Practice, bør jeg da ha sett Grey's Anatomy først - evt. hvor langt ut i serien før en kan se begge seriene og forstå hva som skjer? Kan man bare hoppe rett på feks. Private Practice og skjønne handlingen like godt uten å se den andre serien først? Håper noen forstår hva jeg mener, føler meg jo som den eneste som ikke har fått med meg Grey's Anatomy Fortell gjerne hvilken serie av de to dere liker best hvis dere har en favoritt da Håper på svar private practice er spinoff. hun ene som spilte lege i greys anatomy slutta liksom på det sykehuset og begynner å jobbe i privat sektor, dermed slutter hun i serien greys anatomy og så lager de en serie som heter private practice, hvor hun fortsatt er samme karakteren men i en annen serie. Nå og da dukker hun også opp i greys anatomy. Du må ikke ha sett begge seriene men man ble på en måte kjent med den karakteren på forhånd da man så greys først. Og så er søstra til eksmannen til denne karakteren som var med i greys, med i private practice. Lettere å vite bakgrunnen til ting liksom. Endret 12. november 2010 av BettyBoop28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå