Gå til innhold

Angrer dere kjolevalg?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!

Nå er det 20 dager igjen til den store dagen. Er hjemme alene i dag, så jeg tok fram kjolen for å prøve den. Kjolen er riktignok to str. for stor enda og skal sys inn, men feelingen når jeg har den på meg er IKKE god... Har lyst til å finne meg en annen kjole, men jeg har jo allerede betalt 7700,- for kjolen, da...

Er det andre som har hatt denne følelsen? Lurer på om det vil føles helt annerledes når den blir sydd inn til riktig størelse, men frykter at det ikke skal hjelpe... Tilpasning skal skje bare 6 dager før bryllupet, sa da vil det ikke være tid til å finne ny kjole.

Nei, dette gjør meg bare forvirra og frustrert... Måtte bare få det ut.. Vil jo så gjerne være en liten prinsesse på den store dagen -nå ligner jeg mer på en potetsekk...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde tilpassingstime på fredag og sitter igjen med akkurat samme følelsen.

Er nok bryllupsnervene som spiller oss et puss..... igjen.

Gjest *Perser*
Skrevet

jeg hadde det slik som dere! så gjorde jeg noe med det! nå har jeg en nydelig kjole og når jeg prøvde den så føltes det sååå riktig!jaja, selv om jeg sitter her med 2 kjoler, så er jeg i hvertfall ikke i tvil lenger om kjolen! vi skal jo bare gifte oss engang i livet! så hvorfor ikke velge en kjole man liker godt da!?

kjolen fikk jeg da det var rundt 22-23 dager igjen før bryllupet! skal tilpasse lengden når jeg får tak i sko!

gleder meg kjempe masse! håper at det ordner seg for dere også!

men det kan jo godt hende at det er bryllupsnervene som gjør at du har slik følelse! jeg aner ikke! lykke til ihvertfall, du blir helt sikker nydelig uannset hva du velger icon_smile.gif

klem

Skrevet

Ja, jeg er veldig usikker på kjolen min. I går var jeg for å finne tilbehør og jeg fikk ikke noen spesielt god følelse der jeg stod i kjolen. Synes rett og slett at den er litt kjedelig tror jeg. Hadde nok sett for meg en større kjole. Min har A-line og skjørtet er helt enkelt uten noen pynt, mens det er broderier på toppen. Prøvde med et underskjørt slik at det skulle stå litt ut, men da kunne man tydelig se spilene i underskjørtet og det er jo ikke pent. Vet ikke jeg. Men forloveren min tok bilde av meg og når jeg ser på de synes jeg at jeg er vakker, men litt kjedelig.

En av grunnen for at jeg er i tvil er fordi det ikke er så stort utvalg her hvor jeg bor og jeg plager meg selv med tanken på hvor mange fine kjoler de sikkert har i Oslo og andre større steder.

Skjønner deg godt, det er ingen god følelse. Men jeg tror jeg beholder den jeg har og satser på at min kjære synes jeg er verdens vakreste!

Lykke til!

Skrevet

Nei nå er jeg ikke usikker lenger icon_smile.gif

Jeg var det og reiste for å prøve litt forskjellig........men jeg endte opp med den første jeg valgte. Angrer ikke på det enda i allefall icon_smile.gif

Det blir sikkert noe helt annet når den blir sydd inn icon_smile.gif

Lykke til icon_smile.gif

Skrevet

Tror nok det er ganske vanlig å angre litt på kjøpet, ja. icon_smile.gif

Selv prøvde jeg min for ikke så lenge siden, hadde ikke satt opp håret eller sminket meg eller noe. Med det resultat at det så helt trasi ut!

Men noen dager senere stelte jeg meg fint, og prøvde på nytt. Skal si det hadde mye å si, for det så myyye bedre ut.

En annen grunn til at jeg er misfornøyd, er at kjolen min ikke er av de nyeste, og jeg ser for meg at hvis jeg ikke hadde vært så utolmodig når jeg prøvde kjoler, så hadde jeg funnet en mye finere. (Men jeg fikk DEN følelsen når jeg prøvde den)

Og når du ikke har tilpasset kjolen din enda, og har den to nr for stor, så vil den jo henge og slenge rundt deg.

Tror du ikke at den vil se myye bedre ut når den passer deg?? icon_smile.gif12

Skrevet

Ville bare understreke det andre allerede har nevnt.

Det at den er for stor har MYE å si samt hvordan du ellers er stelt.

Hvis du setter opp håret litt pent, sminker deg lett, får litt pent tilbehør så skal du se at du blir flott!!!

Jeg tviler i perioder selv. Min kjoler er også for stor og jeg ble kjempefortvilet når jeg prøvde den...Men bare det å holde inn kjolen i ryggen gjør underverker på hvordan det ser ut...Det er håp!!! icon_smile.gif

Lykke til!12

Skrevet

Jeg har motsatt problem. Min er for liten for øyeblikket og det ser ikke mye pent ut når jeg har prøvd den. Men det vil garantert hjelpe når den blir sydd ut litt og jeg for torsolette under! Men akkurat dette har følt til rimelig fortvilelse innimellom når jeg har sett meg selv i kjolen.12

Skrevet

Jeg prøvde masse forskjellige kjoler før jeg valgte. Ble aldri 100% sikker. Men fant ut at det var ikke kjolene jeg ikke var fornøyd med. Men det som var inni. Akkurat som når jeg går til frisøren, tror jeg skal bli supermodell fordi jeg farger håret liksom... Mener ikke at jeg er misfornøyd med meg selv, men nesten alle kjolene på bilder henger jo på DE modellene, + at de er stylet og bildet retusjert. Da kan det liksom ikke bli det samme når vi står der svette og smånervøse foran speilet i salongene. Føler meg ikke helt vel i "brudestas heller. Nesten som å kle seg ut, så jeg tok den kjolen jeg var minst uvel i. Nå har jeg bare prøvd den en gang, men synes den er fin, og regner med den blir "finere" med sminke og hår etc. som dere sier..

Gjest Anonymous
Skrevet

Problemet deres er at dere ser så alt for mye på andre kjoler.....visst så jeg litt på kjoler - men når jeg kjøpte min så var jeg ikke innom andre nettsteder for å kikke litt mer p åandre og om de var flottere. Når dere får kjolen tilpasset - får sko til og blir sminket og frisert så vil dere se helt annerledes ut.12

Skrevet

Jeg angrer ikke! Fant kjolen jeg har kjøpt på internett, ved å se på produsentenes hjemmesider. Så sikkert 500 bilder, men da jeg så den kjolen var jeg sikker. SÅ begynte jeg å bli litt stressa og tenkte at den kanskje ikke passet meg og min figur...

Jeg fant ut at de hadde den i 36 og 38 på Kristins brudesalong og dro dit og prøvde.

Den var kjempefin, men må syes inn ganske mye selv om det er str 36. Jeg har veldig smal midje. Mitt største mareritt nå er at de har bestilt feil! Det hadde vært grusomt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for alle innspillene!

Satser på at alt blir bedre når jeg får sydd den inn, har på meg riktig undertøy og ikke minst fikse meg selv litt (sminke og hår).

Forloveren min kommer på onsdag, så får vi sett på det da. Hun klarer nok å overbevise meg om at kjolen er riktig tenker jeg icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Wow Perser, jeg synes den første kjolen din var kjempelekker og kan ikke forstå at du byttet!!! Fin den andre også, men...

Vel, vel - hver sin smak , lykke til!

InA

Skrevet

Jeg hadde en ganske bestemt oppfatning av hvilken type kjole jeg ville ha da jeg begynte å titte. Dersom butikken hadde hatt denne typen kjole, hadde jeg nok kjöpt den på flekken! Idag er jeg veldig glad for at de ikke hadde, for da hadde jeg garantert endt opp med å angre. Man pröver jo ikke brudekjoler hver dag, så man har jo ikke stor peil på hva som egentlig blir fint.Da lager man seg gjerne en oppfatning av hva man vil ha, og av og til blir det helt feil!Damen i brudesalongen "lurte" meg til å pröve en kjole jeg syntes så helt fäl ut! Det ble kjärlighet ved förste blikk! Jeg endte faktisk opp med den förste kjolen jeg prövde. Den satt som et skudd, og hadde en overdel som bare var sååååå fin på min kropp. Butikken gikk med på å "holde den av" for meg i 2 uker, slik at jeg hadde tid til å se meg om etter noe annet, men jeg endte opp med å gå rundt å se etter kjoler som lignet på den förste. Så jeg fortsetter å titte på andre kjoler, men det er mer for å konstatere at det ikke fins andre kjoler som er like fine som den jeg har valgt!

Angelina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...