Gå til innhold

Pauser i sexlivet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig at gifte/samboere/de i forhold går uten å ha sex? Jeg mener da under normale omstendigheter ( altså ikke hvis alvorlige, ytre ting o.l. forandrer hverdagen drastisk ). Er det vanlig med sexpauser? Jeg er mann og opplever nå at det går et par uker ( kanskje også 3 uker ) uten at vi har sex. Føler på hele kroppen at hun ikke har lyst eller er i stemning for det, og da blir det til at jeg ikke prøver heller. ( og ja, jeg er 100% sikker på at hun ikke har funnet en annen etc. etc. :) det er heller ikke andre ting som skulle tilsi at forholdet vårt ikke er bra ellers ). Lurer bare på om det er helt ok og vanlig. Kvinner oppfordres til å svare.

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Hvor lenge er det vanlig at gifte/samboere/de i forhold går uten å ha sex? Jeg mener da under normale omstendigheter ( altså ikke hvis alvorlige, ytre ting o.l. forandrer hverdagen drastisk ). Er det vanlig med sexpauser? Jeg er mann og opplever nå at det går et par uker ( kanskje også 3 uker ) uten at vi har sex. Føler på hele kroppen at hun ikke har lyst eller er i stemning for det, og da blir det til at jeg ikke prøver heller. ( og ja, jeg er 100% sikker på at hun ikke har funnet en annen etc. etc. :) det er heller ikke andre ting som skulle tilsi at forholdet vårt ikke er bra ellers ). Lurer bare på om det er helt ok og vanlig. Kvinner oppfordres til å svare.

Har du spurt henne om hva som evt. er grunnen til denne plutselige "forandringen" i deres sexliv?

Skrevet

Det er helt vanlig hos oss i hvert fall. Sexlysten varierer som alt annet, både for mannen min og meg.

Skrevet

viss du har lyst på sex så kan det hjelpe på å vere romantisk med hu.lage middag eller ta oppvask.eller noe du vet kan glede henne.masasje hadde nok også fungert bra på gnisten om man vil ha sex eller bare få litt ekstra romantikk i kverdagen :)

Gjest anonym kvinne
Skrevet

det er helt ok og helt vanlig. jeg syntes det er befriende med pauser fra sex. fatter ikke at folk som er gift/sammen år etter år har lyst på sex kontinuerlig 2 til 3 ganger i uken .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...