AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Jeg opplevde noe i sommer som var så ubeskrivelig smålig at det nesten ikke er til å tro av en "venn" av minn mann og hans kone. Jeg har aldri fått konfrontert dem med dette og min mann synes jeg bare skal glemme hele greia og gå videre. Jeg vet at han har rett og jeg skulle så gjerne bare legge det bak meg. Jeg har ikke møtt disse menneskene så veldig mange ganger, men de(hun) følte seg tydeligvis veldig truet av oss. Jeg har sagt til min mann at jeg ikke vil ha noe mer med disse menneskene å gjøre og at de ikke er velkommen i vårt hus. Hvem trenger fiender når folk som liksom skal være dine venner er så arrogante, selvsentrerte og smålige. Det som har skjedd har skjedd og det er over. Jeg føle meg bare så urettferdigbehandlet og tråkket på av disse menneskene. Jeg vil bare legge dette bak meg og gå videre. Noen som har noen gode råd?
Gjest wild bird Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Prøv å tenke at ved å glemme dette og gå videre, så letter du deg selv for en byrde. Ved å gå å gnage på dette, gjør du det verst for deg selv. Den andre parten bryr seg sikkert ikke, så det går til syvende og sist kun ut over deg selv å ikke gi slipp.
Miss Muffet Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Ta det opp med dem, du. Det kan høres ut som om det er på tide å rense lufta.
Havbris Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Det beste er å legge det bak deg - forsone deg med at slik ble det. Så lenge du går og gnager på dette så gir du jo disse menneskene stor plass hos deg selv - og det var jo akkurat det du ikke ville? Legg det bak deg - og da frigjør du deg selv fra å bli kontrollert av tanker som handler om disse menneskene! Ikke grav mer i det - det skaper sannsynligvios bare mer trøbbel for deg!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Det beste er å legge det bak deg - forsone deg med at slik ble det. Så lenge du går og gnager på dette så gir du jo disse menneskene stor plass hos deg selv - og det var jo akkurat det du ikke ville? Legg det bak deg - og da frigjør du deg selv fra å bli kontrollert av tanker som handler om disse menneskene! Ikke grav mer i det - det skaper sannsynligvios bare mer trøbbel for deg! Det er akkurat det jeg ønsker selv også. Vil ikke gi disse menneskene mer av min tid og energi. Vet bare ikke hvordan jeg skal jobbe meg gjennom det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå