Pbrina Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Har du et bad med flislagt servantskap bygd av våtromsplater? Hvis du har et vegghengt skap/hylle: Vet du hvordan servant og/eller skap er festet? Jeg vil absolutt ha gulvet fritt, men rørleggeren påstår at skapet må gå helt ned til gulvet når det bygges av våtromsplater, men jeg gir meg ikke så lett
Vater Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Har du et bad med flislagt servantskap bygd av våtromsplater? Hvis du har et vegghengt skap/hylle: Vet du hvordan servant og/eller skap er festet? Jeg vil absolutt ha gulvet fritt, men rørleggeren påstår at skapet må gå helt ned til gulvet når det bygges av våtromsplater, men jeg gir meg ikke så lett Nei, det må ikke gå ned til gulvet. Konstruksjonen kan hvile på kraftige vinkeljern som er skrudd inn i bakveggen. Våtromsplatene har ikke noe hold for skruer, så her må de bare hvile oppå vinkeljernet. Legg en stripe Tec7 monteringslim på toppen av vinkeljernet før våtromsplaten legges på. Pass også på å bruke vinkeljern som er store, slik at du får godt feste og god støtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå