AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hva gjør man med en studentbolig man leier, der veggene er i betong og sponplater (umalt). Det ser jo direkte uferdig ut, men det er vel gjort på grunn av at kostnadene skal bli så små som mulig. Så det er jo greit. Men har dere tips til hva man kan gjøre for å få det til å se ok ut? Det er jo vanskelig å henge bilder på betongveggene, men jeg har tenkt på å lage en bildekollasje. Men jeg kan ikke dekke hele leiligheten med bildekollasje heller :gjeiper: Så hva gjør man da? Når man ikke kan pusse opp hele leiligheten? Jeg linker til en blogg jeg fant som viser noe lignende. Så kom med alle tipsene dere har! på forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Her er linken til det eksakte innlagget.
Muffinsdilla Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Hei! Det er min blogg du har linket til. Jeg har blitt "venn" med veggene nå, og syns ikke det gjør noe:) Har hengt opp en del bilder, men samtidig vil man ikke at det skal se for mye ut heller. Du kan prøve å finne noen høye smale bilder som kan henges opp. Da får du brutt opp litt av flaten, samtidig som man ikke dekker hele veggen. Du kan også vurdere å henge opp et stort bilde på en av veggene, som tar fokus. Vil ikke anbefale å "tapetsere" veggene helt med bilder, da vil leiligheten virke mindre og mørkere! Bor du på Berg? I så fall er vi kanskje naboer;)
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Hei Så hyggelig at det var deg jeg traff på Jeg bor ikke på Berg, men jeg så bildene på bloggen din og leiligheten vår er noe lignende. Du vil ikke legge ut noen bilder på bloggen din som viser hvordan dere har fått det nå da? Men hva bruker dere til å henge opp bildene med på betongveggen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå