HvittHus Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Nå har vi etter mange år med ekte juletre, som selv ved behandling etter alle kunstens regler mister nålene, besluttet å kjøpe kunstig juletre. Har sett på mange fine trær, men problemet er at frakten blir like dyr som treet, og da blir det i overkant dyrt. Er det noen som har sett virkelig pene kunstige juletrær her til land. På plantasjen har de trær, men de ser virkelig ikke ut, selv for de dyreste modellene. Skulle hatt noe lignende som trærne her inne: http://www.balsamhill.com/Artificial-Christmas-Trees-s/1.htm Bor i buskerud hvis det kan hjelpe.
Betty2 Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Det var noen virkelig flotte trær, har desverre ikke sett slike kunstige i Norge, men om noen finner et hadde vært supert å få vite det. Foøvrig selger mange kunstige trær, men ikke så flott som det i linken. Europris. rema 1000. rimi. ikea. jernia, er nok sikkert flere butikker også.
SusanneGullet Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Slike trær har de på plantasjen Litt dyre men verdt prisen 1
HvittHus Skrevet 5. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2010 Det var noen virkelig flotte trær, har desverre ikke sett slike kunstige i Norge, men om noen finner et hadde vært supert å få vite det. Foøvrig selger mange kunstige trær, men ikke så flott som det i linken. Europris. rema 1000. rimi. ikea. jernia, er nok sikkert flere butikker også. Har vært overalt på disse stedene, men de fører bare "fake"trær. Slike trær har de på plantasjen Litt dyre men verdt prisen Har vært på det lokale plantasjen, men de trærne var fryktelig lite pene, dessverre.
SusanneGullet Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Har vært på det lokale plantasjen, men de trærne var fryktelig lite pene, dessverre. Jeg kjøpte et slikt tre i fjor, det ser ut som et ekte juletre det jeg har da men. 1
mp84 Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 enig med at plantasjen tre ser skikkelig fake og stygge ut. jeg kjøpte mitt tre på europris og kjempe fornøyd! kosta ikke mye heller.
Frøken Mitzi Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Vi har også juletre frå Europris, og er veldig fornøgd. Er fleire som har kommentert det, og ikkje sett at det var kunstig før dei studerte det på nært hold. No er ikkje det eit poeng for meg egentlig, vi skal uansett ha kunstig, pga allergi og at vi syns det er meir naturleg å pynte med noko kunstig enn å dra skogen inn i stua... Men uansett - godt nøgd med vårt Europris-tre Trur vi betalte 399,-
momo Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Jeg har kjøpt mitt fake juletre på fagmøbler, var dyrt, tror jeg betalte nesten 2000 kr for det. Men det er veldig fint da, og kommer med 10 års garanti.
SmallTalk Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 Den ene interiør- og krimskramsbutikken på Sandvika Storsenter solgte ihvertfall skikkelig pene, kunstige juletrær i fjor. De var ikke spesielt billige, da. Lå på rundt 5000 kr for et stort tre, og noe mindre for et mindre tre. Tror denne butikken heter 2 Søstre.
Alastor Skrevet 7. november 2010 #11 Skrevet 7. november 2010 Elkjøp vil også selge kunstige juletrær fram mot jul :-)
Brud84 Skrevet 8. november 2010 #12 Skrevet 8. november 2010 Vi kjøpte ett kjempe fint "fake" tre på Bauhaus på Liertoppen i fjord. De har stort utvalg alt fra 300 kr og oppover!
Suzy Skrevet 8. november 2010 #13 Skrevet 8. november 2010 Jeg kjøpte treet mitt hos Løten Lys og det er rett og slett nydelig - tett og vakkert og jeg har fått mange komplimenter for det.
Munchlax Skrevet 8. november 2010 #14 Skrevet 8. november 2010 (endret) Dette juletreet fra Bohus kjøpte vi ifjor. Det er kjempeflott in real, og veldig praktisk siden lysene allerede sitter på. Tror treet kostet et sted mellom 1000 og 2500 kr, men det var absolutt verdt hver eneste krone, da det nærmest ser helt ekte ut. Kan også legge til at det fåes i forskjellige høyder. Edit: På Bohus på Strømmen koster det 999 kr, så da var ikke så ille dyrt allikevel. Endret 8. november 2010 av Gyngehest
Tusta Skrevet 8. november 2010 #15 Skrevet 8. november 2010 Vi har et kjempeflott kuntstig juletre som ble kjøpt på Skeidar for 4 år siden. Jeg vet ikke om de har dette treet fortsatt, men det er kanskje verdt å ta en titt? Vi er kjempefornøyde, treet har holdt seg kjempefint og vi savner ikke den ekte julegrana et sekund!
Gjest ersonpe the Skrevet 25. oktober 2011 #16 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har et juletre fra Perfect home, ser helt nydelig og ekte ut. Det koster mellom 3 og 4999 og er verdt hver eneste krone, ingen ting negtiv og si om det så langt Også kommer den i 2 str! Se på www.perfecthome.no Jeg kontaktet en forhandler i oslo/akershus Josefin Malmgren. [email protected] Hun leverer rett hjem, også utenfor oslo v ønske
Pria Skrevet 25. oktober 2011 #17 Skrevet 25. oktober 2011 Slike trær som det linken viser kan dere bare glemme å finne på Plantasjen, Europris, Nille og andre billigbutikker. Dere må på skikkelige interiørbutikker og være villige til å betale noen tusenlapper. Den typen trær må også demonteres før nedpakking så de beholder formen.
HvittHus Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #18 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har et juletre fra Perfect home, ser helt nydelig og ekte ut. Det koster mellom 3 og 4999 og er verdt hver eneste krone, ingen ting negtiv og si om det så langt Også kommer den i 2 str! Se på www.perfecthome.no Jeg kontaktet en forhandler i oslo/akershus Josefin Malmgren. [email protected] Hun leverer rett hjem, også utenfor oslo v ønske Dette treet var veldig fint. :jepp: Jeg lurer på om dette treet har støpte nåler hele veien inn, eller om det er delt i to med støpte nåler ytterst og slike billignåler lenger inn. Du har ikke noen bilder av ditt tre du kan laste opp?
HvittHus Skrevet 2. november 2011 Forfatter #19 Skrevet 2. november 2011 Tenkte jeg ville oppdatere ang Perfect Home treet. Det har ikke støpte nåler hele veien inn til stammen, så det var synd, for det så ut som et veldig pent tre på bildet.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #20 Skrevet 2. november 2011 Låner denne tråden litt... Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et kunstig juletre som er ca 120-130 cm høyt? Vil så gjerne ha et jultre nr. 2 på soverommet mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå