AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Jenta mi har fått noen klær som ikke faller ismak. Kjenner ikke til foreldrene til den hun har fått de av, derfor føler jeg at jeg ikke kan spørre de. På den enen lappen står det FACE IRLS APPAREL, og på den andre som kun er halv, står det bokstavene BC....(ser det er anntydning til en bokstav til, før lappen som sagt er delt. På denne lappen står det også tec...(hva nå det betyr på en strømpe?) Er det noen som vet hvor disse merkene føres?
Seka Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Høres ut som det kan være North face og at det egentlig skal stå "face girls apparel". Strømpene har jeg ikke peiling på. Tipper det føres på en sportsbutikk av noe slaget...
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Høres ut som det kan være North face og at det egentlig skal stå "face girls apparel". Strømpene har jeg ikke peiling på. Tipper det føres på en sportsbutikk av noe slaget... TS her: Takker for svar... så på den første lappen igjen og ser at denne også er klippet av. Det skal sikkert stå Girls ja;-) Klærne virker litt "billige", syntestiske.
Gjest wild bird Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Hvis det er North face, er de hvert fall ikke billige.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Hvis det er North face, er de hvert fall ikke billige. Hvilken sportsbutikk fører isåfall dette? Genseren er ikke noen "sportstype". En helt vanlig genser i et syntetisk stoff...
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Hvilken sportsbutikk fører isåfall dette? Men kjære vene, kan du ikke taste inn "North face" på www.google.no selv og se da?!?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Men kjære vene, kan du ikke taste inn "North face" på www.google.no selv og se da?!? Unnskyld da....jeg skal gjøre det...
Gjest wild bird Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Tror de fleste sportsforretninger fører North Face.
Hinata Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Du kan jo se om det står noe merke på vaskelappen?
Gjest Gunnar Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 Hvis merkelappen er klippet, er dette ofte ett tegn på B-vare/feilvare. Dvs at du kan få problemer med å bytte dem.
Gjest Malene Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 BC er kanskje BCO - Bocco fra Bogerud:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå