AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Ser at noen har f.eks. et hjerte før og etter bloggnavnet/tittelen sin. Altså det navnet som vises når man f.eks. ligger i en bloggroll. Noen som vet hvordan man gjør dette? Har blogspot. Har prøvd å skifte navnet under "innstillinger", men det skjer ikke noe med alt+3, og <3 vil den ikke godta.
Chiyo Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 (endret) Trykk fn+alt+3 samtidig. Da får man ett ♥ Endret 5. november 2010 av Chiyo
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Trykk fn+alt+3 samtidig. Da får man ett ♥ fn?
Chiyo Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 (endret) fn? På min laptop en Fn helt nederst i venstre hjørnet til venstre fra Ctrl og under shift. Men har hendt at jeg ikke har funnet den knappen på andre maskiner. Endret 6. november 2010 av Chiyo
Gjest Awsome Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 (endret) Alt + tab + 3 = ♥ Bare bruk Alt + tab + eit tall for å få fram forskjellige tegn, har så langt sjekka opp i tegnene som kommer fra 1-12. Endret 6. november 2010 av Awsome
Chiyo Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Alt + tab + 3 = ♥ Bare bruk Alt + tab + eit tall for å få fram forskjellige tegn, har så langt sjekka opp i tegnene som kommer fra 1-12. Ja det funket også for meg. Hvis ikke det går kan jo du kopiere hjertet vi har laget og lime det inn i bloggtittelen din.
Safira Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Her er en liten oversikt over de tegnene du kan få frem
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Takker for alle svar:) Nå vet jeg hvordan jeg lager tegnene, men problemet ser kanskje ut til å være at jeg ikke finner ut hvor på "menyen" til blogspot jeg får skiftet navnet. Har prøvd innstillinger og endre der det står navn. Da får jeg opp en liten boks med det nye navnet i når jeg drar musepekeren over siden, men det gamle navnet mitt står fortsatt i bloggrollene på andre sine blogger. Noen som kjenner blogspot og vet hvordan dette gjøres?
Gjest Awsome Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Gå til innstillingene, første sida som popper opp der så står det "tittel".
Gjest Awsome Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 Evt så kan du gå på utforming, klikke på rediger overskriften og skrive inn navnet på bloggtittelen med tegnene der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå