Wini Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hei! Har planer om å lage en liiten kalender til kjæresten.. han er 22 år og jeg har ikke tenkt til å bruke mye penger.. har noen forslag?=)
Gjest Moooooooose Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Jeg laget mms-kalender til kjæresten min for et par år siden. Tok mange fine og delikate, men sexy bilder av meg sjøl (med selvutløser på mobilen) i litt frekt undertøy. Sendte ham et bilde hver morgen (vi bodde langt unna hverandre). På den 24 desember hadde leg laget en billedserie på 6 bilder med meg som nissejente : det ble mindre og mindre klær for hver mms. Kjæresten min digga den kalenderen
kroppen Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Jeg tenkte å gjøre det samme. Jeg har tenkt til å lage en liten slik pakkekalender jeg fikk av mor og far når jeg var mindre til han, fordi han aldri har fått slik. Tenkte å begynne forsiktig, med en tyggis pakke (høres sært ut kanskje, men han tygger mye), også sokker, boxere, t-shorte, lapper med f.eks i dag er jeg slaven din, bruk meg til hva du vil alt i fra vaske, til sex realatert. Også har jeg tanker om å sende han mms bilde den dagen i stede for pakke, men siden vi bor sammen, jeg går skole og han er arb.ledig er det kanskje ikke så morsomt men..
Gjest Ruccola Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 For noen år siden fikk jeg et tips om en sokke-kalender. Kjøp 12 par sokker og putt oppi det du vil. Om det er godteri, billetter til noe, gavekort på fotmassasje/nakkemasasje/gulvvask....osv Bruk klesklyper til å henge opp de 24 sokkene med, for eksempel i gardinene (eller på boden, om en ikke vil ha dem synlig... ) og pynt gjerne med røde sløyfer og hjerter Kjempesukssé her hos oss ihvertfall, spesiellt siden mannen da også trengte nye sokker! :D
Daniel84 Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Jeg laget mms-kalender til kjæresten min for et par år siden. Tok mange fine og delikate, men sexy bilder av meg sjøl (med selvutløser på mobilen) i litt frekt undertøy. Sendte ham et bilde hver morgen (vi bodde langt unna hverandre). På den 24 desember hadde leg laget en billedserie på 6 bilder med meg som nissejente : det ble mindre og mindre klær for hver mms. Kjæresten min digga den kalenderen niiiice !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå