Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har planer om å lage en liiten kalender til kjæresten.. han er 22 år og jeg har ikke tenkt til å bruke mye penger.. har noen forslag?=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Moooooooose
Skrevet

Jeg laget mms-kalender til kjæresten min for et par år siden. Tok mange fine og delikate, men sexy bilder av meg sjøl (med selvutløser på mobilen) i litt frekt undertøy. Sendte ham et bilde hver morgen (vi bodde langt unna hverandre). På den 24 desember hadde leg laget en billedserie på 6 bilder med meg som nissejente : det ble mindre og mindre klær for hver mms.

Kjæresten min digga den kalenderen :)

Skrevet

Jeg tenkte å gjøre det samme. Jeg har tenkt til å lage en liten slik pakkekalender jeg fikk av mor og far når jeg var mindre til han, fordi han aldri har fått slik.

Tenkte å begynne forsiktig, med en tyggis pakke (høres sært ut kanskje, men han tygger mye), også sokker, boxere, t-shorte, lapper med f.eks i dag er jeg slaven din, bruk meg til hva du vil :) alt i fra vaske, til sex realatert. Også har jeg tanker om å sende han mms bilde den dagen i stede for pakke, men siden vi bor sammen, jeg går skole og han er arb.ledig er det kanskje ikke så morsomt men..

Gjest Ruccola
Skrevet

For noen år siden fikk jeg et tips om en sokke-kalender.

Kjøp 12 par sokker og putt oppi det du vil. Om det er godteri, billetter til noe, gavekort på fotmassasje/nakkemasasje/gulvvask....osv :)

Bruk klesklyper til å henge opp de 24 sokkene med, for eksempel i gardinene (eller på boden, om en ikke vil ha dem synlig... :) ) og pynt gjerne med røde sløyfer og hjerter :)

Kjempesukssé her hos oss ihvertfall, spesiellt siden mannen da også trengte nye sokker! :D

Skrevet

Jeg laget mms-kalender til kjæresten min for et par år siden. Tok mange fine og delikate, men sexy bilder av meg sjøl (med selvutløser på mobilen) i litt frekt undertøy. Sendte ham et bilde hver morgen (vi bodde langt unna hverandre). På den 24 desember hadde leg laget en billedserie på 6 bilder med meg som nissejente : det ble mindre og mindre klær for hver mms.

Kjæresten min digga den kalenderen :)

niiiice ! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...