AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Hei. Jeg har i høst begynt å bruke en del produkter fra Md formulations (krem, serum, rens o.l.) Nå leser jeg at dette skal man være forsiktig med å kombinere med sol og sommer. Men gjelder det samme for Decleor? Eller kan jeg i sommerhalvåret bytte til decleor sine produkter (rens, ansiktskrem osv)? Håper noen kan svare meg på dette
Yasi Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Du kan helt fint bytte til Decleor sine produkter - Y
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Du kan helt fint bytte til Decleor sine produkter - Y Tusen takk for svar! Men vet du om alle decleor sine produkter er uten glykolsyre? Og er det det bare MD fomulation produktene som inneholder denne syren?
Yasi Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Ikke så vidt jeg vet. Decleor har fokus på fukt Har ikke vært borti alt, men de jeg har vært borti har ikke inneholdt glykolsyre. Bruker Decleor om sommeren selv, funker fint :D - Y
Jade Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Her kan du se igjennom produktene du er interessert i, og se i ingredienslistene om de inneholder glykolsyre: http://www.decleordirect.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå