AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Trenger litt hjelp her. Altså vi har et vanlig toalett, ikke vegghengt. Noen ganger merker jeg en lukt på det lille badet vårt, urinlukt..Så ser jeg nederst der hvor det er overgang mellom gulv og toalett at det er litt vått, og det er der denne lukten kommer i fra. Jeg har alltid trodd at det har vært en av ungene som har bomma litt når de skal på do, men nå er jeg ikke sikker, for det er alltid vått på samme stedet. Er det noe slags pakning eller noe som kan ha gått? Det virker som om det kommer noe ut derifra, noen som vet hva jeg mener og kan hjelpe meg litt??
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Trenger litt hjelp her. Altså vi har et vanlig toalett, ikke vegghengt. Noen ganger merker jeg en lukt på det lille badet vårt, urinlukt..Så ser jeg nederst der hvor det er overgang mellom gulv og toalett at det er litt vått, og det er der denne lukten kommer i fra. Jeg har alltid trodd at det har vært en av ungene som har bomma litt når de skal på do, men nå er jeg ikke sikker, for det er alltid vått på samme stedet. Er det noe slags pakning eller noe som kan ha gått? Det virker som om det kommer noe ut derifra, noen som vet hva jeg mener og kan hjelpe meg litt?? meg igjen, altså det blir vått på flisene/fugene på gulvet akkurat der hvor toalettet er liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå