Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har farget håret sort, nå er det i en sort//veldig mørkbrun farge. hvordan kan jeg få lysere(ikke blondt) hår? uten å avfarge det? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok gå til frisøren. Det nytter ikke å gjøre det hjemme. Hadde selv nesten svart hår en gang og det hjalp ikke å prøve å farge det lysere for jeg så ikke noe forskjell når jeg var ferdig med å farge det.

Skrevet

Tror nok det er alternativet ditt om du vil bli lysere.

Jeg har forsøkt å "farge" håret mitt lysere når jeg var yngre og det hadde aldri noen effekt egentlig.

Hos frisør fikk jeg noen tynne lette striper i mitt veldig mørke brune hår og det fikk det til å se lysere ut, og det ble ganske fint også.

Skrevet

Av erfaring vet jeg at det er en lang prosess å få håret lysere dersom en har sort hår, men det kommer jo selvsagt på hvor lys du vil bli. Men med litt tålmodighet går det! :) Vil absolutt anbefale deg å gjøre dette hos frisør.

Skrevet

Av erfaring vet jeg at det er en lang prosess å få håret lysere dersom en har sort hår, men det kommer jo selvsagt på hvor lys du vil bli. Men med litt tålmodighet går det! :) Vil absolutt anbefale deg å gjøre dette hos frisør.

Ja, takk for svar :D Gjør det nok hos frisør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...