Gjest Dannyy Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Hei ! Jeg og min samboer har vært i lag i 4 år nå. Bestandig hatt et bra sexliv , men i det siste har hun mistet lysten for meg.... Hva kan det være ? Er helt fra , meg :/ Liker henne like godt som før , men vet FAEN ikke hva jeg ska gjøre TIps ??????????????????????
Gjest Eurodice Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Hei ! Jeg og min samboer har vært i lag i 4 år nå. Bestandig hatt et bra sexliv , men i det siste har hun mistet lysten for meg.... Hva kan det være ? Er helt fra , meg :/ Liker henne like godt som før , men vet FAEN ikke hva jeg ska gjøre TIps ?????????????????????? Har du snakket med henne om dette? Det er jo umulig å gi råd om noe som helst når vi ikke får noen opplysninger. At hun ikke har lyst på deg, kan ha mange forklaringer.
Gjest GirlDreamer Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Har hun begynt på noen medisiner i det siste? Det kan være årsaken. Ellers kan det være andre medisinske årsaker som forårsaker dette, så det kan være en ide å oppsøke lege for å løse dette. Ellers så er ikke en persons seksualitet konstant, den kan forandre seg gjennom livet, så det trenger ikke å være noe galt med hverken henne eller deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå