Meridian Skrevet 4. november 2010 #1 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Når man er i 20-årene finner man som regel noen å dele livet med. Når man nærmer seg 30 og fortsatt ikke har funnet seg noen - blir sjansene mindre da? For hvert år som går? De fleste i 30-årene har jo noen, og da må jo utvalget bli ganske labert etterhvert som tiden går ... ? Alle jeg kjenner har møtt noen å dele livet med! Endret 4. november 2010 av meridian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #2 Del Skrevet 4. november 2010 Når man er i 20-årene finner man som regel noen å dele livet med. Når man nærmer seg 30 og fortsatt ikke har funnet seg noen - blir sjansene mindre da? For hvert år som går? De fleste i 30-årene har jo noen, og da må jo utvalget bli ganske labert etterhvert som tiden går ... ? Alle jeg kjenner har møtt noen å dele livet med, så jeg føler at varsellampene begynner å lyse! De fleste av de som er i forhold vil bli single en gang, så det er håp om å finne noen i tredveårene også. Ulempen er at du kanskje finner en som har barn og ekskone i bagasjen. Tris men sant. Vit at du ikke er alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. november 2010 #3 Del Skrevet 4. november 2010 La meg si det slik, de du finner på nettsjekkesider er ikke helt i vadder noen av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 4. november 2010 #4 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg var da over 40 da jeg møtte samboeren min. Livet slutter ikke selv om en blir eldre enn 25 gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. november 2010 #5 Del Skrevet 4. november 2010 jeg er 36 og synes ikke det er mangel på godt utvalg... joda, de fleste av oss har vært i forhold før, vært samboere, gift, noen har barn, andre ikke, så like "urørt" som når man var 21 er man jo ikke, men mange flotte, snille og interessante menn også når man er på min alder og eldre, som er single, igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. november 2010 #6 Del Skrevet 5. november 2010 Riktig som du sier aline, det er ikke mangel på godt utvalg for dere kvinner. For oss menn derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 5. november 2010 #7 Del Skrevet 5. november 2010 Riktig som du sier aline, det er ikke mangel på godt utvalg for dere kvinner. For oss menn derimot... For oss er det jo et enda bedre utvalg i den alderen. Så lenge du ikke er så nøye på alderen og takler en jente i 20-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 5. november 2010 #8 Del Skrevet 5. november 2010 Når man er i 20-årene finner man som regel noen å dele livet med. Når man nærmer seg 30 og fortsatt ikke har funnet seg noen - blir sjansene mindre da? For hvert år som går? De fleste i 30-årene har jo noen, og da må jo utvalget bli ganske labert etterhvert som tiden går ... ? Alle jeg kjenner har møtt noen å dele livet med! Håper da virkelig det vil finnes mange flotte,kjekke og snille menn som er singel når jeg blir 30 ja. Hehe! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2010 #9 Del Skrevet 5. november 2010 For oss er det jo et enda bedre utvalg i den alderen. Så lenge du ikke er så nøye på alderen og takler en jente i 20-årene. Herregud, det hadde jeg aldri orket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. november 2010 #10 Del Skrevet 5. november 2010 Håper da virkelig det vil finnes mange flotte,kjekke og snille menn som er singel når jeg blir 30 ja. Hehe! :gjeiper: Landet renner over av oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 5. november 2010 #11 Del Skrevet 5. november 2010 Holder med 1 for meg - Bare han er en fin en! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. november 2010 #12 Del Skrevet 5. november 2010 Holder med 1 for meg - Bare han er en fin en! Definer fin... Gjerne med illustrasjon. Høyde, vekt og inntekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 5. november 2010 #13 Del Skrevet 5. november 2010 Definer fin... Gjerne med illustrasjon. Høyde, vekt og inntekt! Hakke sett`n enda.. Ellers skulle jeg gjerne gjort det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. november 2010 #14 Del Skrevet 5. november 2010 dess eldre en blir dess mer erfaring får en og det gjør jo at en blir mer bevisst hvilke krav en stiller til kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. november 2010 #15 Del Skrevet 5. november 2010 dess eldre en blir dess mer erfaring får en og det gjør jo at en blir mer bevisst hvilke krav en stiller til kjæreste. Kan oversettes til at jo eldre menn blir, jo klarere ser de hvor urimelige kvinner er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. november 2010 #16 Del Skrevet 5. november 2010 Kan oversettes til at jo eldre menn blir, jo klarere ser de hvor urimelige kvinner er. eller dess eldre kvinner er dess klarere ser de hvor urimelig mannen er :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2010 #17 Del Skrevet 6. november 2010 eller dess eldre kvinner er dess klarere ser de hvor urimelig mannen er :gjeiper: Urimelige menn??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xelle Skrevet 6. november 2010 #18 Del Skrevet 6. november 2010 Utvalget blir vel ikke mindre, men man bli som regel mer kresen på hva man ønsker seg. Det man kanskje finner seg i når man er yngre, gjør man ikke når man blir eldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #19 Del Skrevet 6. november 2010 Dess eldre man blir dess mer vet man hva man ikke vil ha. Hva som ikke er akseptabelt (lengre) Man er litt mer satt, ikke så lett-formelig som man var i 20 årene. Men det er klart det går ann å finne kjærligheten som 40 + åring også. Jeg har bare ikke funnet den enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Muffet Skrevet 6. november 2010 #20 Del Skrevet 6. november 2010 Man blir vel mer bevisst på hvordan og hva man vil ha og ikke, man har jo som oftest tidligere erfaringer som former en på ulike vis både på godt og vondt. De fleste har hatt tidligere samboerskap/har vært gift og mange flere har barn fra før av. Ellers føler ikke jeg at utvalget er mindre selv om man ikke er et par og tjue lenger. Det er bare på en annen måte, og jeg setter pris på livserfaring og modenhet som ofte følger med de erfaringene man har gjort seg på bakgrunn av litt høyere alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå