Gå til innhold

Desperate polansatte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre som har lagt merke til det?

Sjekking i kassen på vinmonopolet. Ble først oppmerksom på det da jeg ble spurt om leg.! Jeg er godt over 30. Ingen kan ta feil på det. Jeg tenkte: ja ja. Men så ser jeg stadig de gangene jeg er innom at menn i kasse spør damer om leg. Den seneste spurte ei dame som ligger nærmere 50 år. Det er vel en måte å flørte på. Men går virkelig damer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre kasserer følger opp med flørtete oppførsel etter han har sjekket legg så vil jeg ikke tro han flørter.

Det går fort en viss automatikk i å sjekke leg, og om det da i tillegg er skikkelig rush får man somregel bare et lite gløtt på kunden, og kunne ikke pekt han ut i en rekke et minutt etterpå.

Jeg hadde bare tenkt at det var en spesielt uoppmerksom kasserer, eller en totalt inkompetent pua.

Skrevet

Enig med ugress...

Finurlig hvordan enkelte oppfatter alle mulige slags mundane hendelser som flørting... Hørte noe lignende her om dagen. Damen trodde "en fjortis" hadde flørtet med henne, men denne fjortisen banner ekstremt mye og annenhvert ord refererer til sex nesten uansett hvem vedkommende snakker med...

Skrevet

Noen andre som har lagt merke til det?

Sjekking i kassen på vinmonopolet. Ble først oppmerksom på det da jeg ble spurt om leg.! Jeg er godt over 30. Ingen kan ta feil på det. Jeg tenkte: ja ja. Men så ser jeg stadig de gangene jeg er innom at menn i kasse spør damer om leg. Den seneste spurte ei dame som ligger nærmere 50 år. Det er vel en måte å flørte på. Men går virkelig damer på dette?

Å jeg som trodde at de spurte meg av usikkerhet rundt min alder...jeg er en 32 år gammel kvinne og de ansatte på polet i bygda her er alle kvinner på godt over 50 :sjokkert:

Jeg som har levd godt på den at jeg holder meg bra for alderen ;)

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har omvendt erfaring, føler jenter sjekker leg oftere enn gutter.

Når jeg var mindreårig så gikk jeg alltid i kasser med menn for å flørte meg fra å vise leg.

Skrevet

He he, nei dette har vært sjekking. (siste episode)Ikke noe kø, en rolig formiddag og en rødmende 50 åringe (men dama var fin)som tok til seg komplementet. Tror det er noen som har gitt disse ansatte tips om at dette er en fin måte å sjekke på..

Skrevet

Jeg har nå hørt at dette er noe de blir bedt av arbeidsgiver om å gjøre. Rett og slett for å glede ( i allefall damer)kundene. Tviler sterkt på at alle som sitter i kassa på div pol er konstant på sjekker´n ;-)

Skrevet

Broren min jobber i kassa på ICA og drar ofte "leg-spøken" på eldre mennesker. Han får kun positiv respons på dette, men jeg kan love deg at det ikke er for å sjekke dem opp. :fnise:

Skrevet

Jeg har nå hørt at dette er noe de blir bedt av arbeidsgiver om å gjøre. Rett og slett for å glede ( i allefall damer)kundene. Tviler sterkt på at alle som sitter i kassa på div pol er konstant på sjekker´n ;-)

Dette stemmer ikke når det gjelder ansatte ved Vinmonopolet. Ansatte er pålagt å spørre alle de tror kan være under 25 år om leg, men ikke å spørre damer for å glede dem...

Skrevet

jeg har nå nærmest blitt bedt om å bli med på ferie på en av de ansatte på polet..eller det var vel mere spørsmål om hvor ferien skulle gå..haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...