Gå til innhold

Har ikke hatt kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er veldig spesielt i min alder, snart 30 år, at jeg aldri har hatt seriøse forhold, så trenger ikke å påpeke det her.

Men jeg har et komplisert forhold til menn. Har ofte hvert dame nr 2 og trukket meg unna med en gang det har blitt i nærheten av seriøst.

Nå er jeg redd at toget har gått. Hvem vil vel ha ei i slutten av 20årene som ikke har hatt en mann?! Hvordan skal man si det hvis man treffer en mann?

Er redd jeg kommeer til å ende opp helt alene, for jeg vil ikke lenger godta å være den skjulte dama :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er i hvert fall smart og fornuftig når du slutter med å være den andre dama. Det er bare ødeleggende.

Og hvorfor skal du opplyse om at du ikke har hatt en mann?

Jeg kan ikke se noen grunn til det.

Det er bare å si at du hittil har foretrukket å være singel hvis du blir spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare gode nyheter til deg: for det første er du kvinne, tror mange menn ikke hadde brydd seg om du ikke hadde vært sammen med noen før. Men bør kanskje ikke være den første saken du buser ut med på date liksom..

For det andre har ikke toget gått på noen måte, menn blir jo eldre de også og vil da ha noen i passende alder å være sammen med. Nå vil du kanskje si at alle mennene er opptatt men det er nok like mange ledige menn der ute som kvinnner, slik må det jo være sånn rent matematisk.

Men du må vel ta deg på tak og ferdes der menn ferdes, smil og vær hyggelig og tenk over om du legger lista på rett nivå.

EDIT: Litt enig med Steinar40, ikke noen grunn å opplyse, hvis de spør så kan du ty til en hvit løgn om så er, si du har ekser men er ferdig med dem for lengst. Der er jo bare et pluss i boka det.

Endret av Yay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Steinar40 sa, så trenger du i grunnen ikke opplyse om at du ikke har hatt noen før. Dette er i alle fall ikke et tema som nødvendigvis kommer opp før dere har blitt litt kjent, og på det tidspunktet bør det ikke spille noen rolle lenger, da han har fått gjort seg sine egne tanker om deg.

Og toget har ikke gått :) Tror du alle som gifter seg både 2 og 3 ganger gjør dette før de fyller 30? ;) Det er masser av menn der ute, og du finner nok en før du aner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...